Het plaatsen van de realtime-schermen van De Lijn loopt vertraging op. Normaal zou dit in oktober begonnen zijn, maar door technische problemen zijn er vertragingen. [naar artikel]
De Lijn trekt 2,7 miljoen euro uit voor de installatie van nieuwe, digitale schermen met realtime informatie. In een eerste fase zullen 280 haltes voorzien worden van zo’n infobord. Limburg wordt met 14 haltes, oftewel amper 5 procent, zeer karig bedeeld. [naar artikel]
De Lijn heeft een structurele oplossing gevonden voor de problemen met de realtime informatieborden in de Antwerpse premetrostations. Eind juli moet het systeem helemaal operationeel zijn. [naar artikel]
Eind deze maand zullen alle informatieborden met de reistijden van trams in de premetrostations in Antwerpen werken. Daar is De Lijn van overtuigd. Al jaren is de vervoersmaatschappij op zoek naar een systeem om de borden met oplichtende bolletjes te vervangen. Maar tot nu heeft geen enkel goed gewerkt. Nu heeft een werkgroep met verschillende deskundigen een oplossing gevonden die getest is en goedgekeurd. [naar artikel]
Op de Lispersteenweg in Lier opent zaterdag de volledig vernieuwde Aldi feestelijk de deuren. De supermarktketen belooft dat het er aangenamer winkelen is en legt er meer nadruk op verse producten zoals brood, groenten en fruit. [naar artikel]
Door een computerprobleem worden de gatenummers op de borden aan de gates vanochtend niet weergegeven. [naar artikel]
De stad Hamont-Achel pakt uit met een opmerkelijke Valentijnsactie. Inwoners kunnen op 14 februari gratis een liefdesboodschap verspreiden via de digitale infoborden. “Wie zijn of haar partner - of misschien wel een jarenlange ‘crush’ - wil verrassen met een romantisch bericht, kan terecht op www.hamont-achel.be/valentijn. [naar artikel]
Na een ellenlange reeks kapotte, terug herstelde en weer defecte roltrappen en een stil gevallen stationsklok hebben nu de elektronische infoborden in het station van Hasselt het begeven. En ook van de omroepers donderdagochtend geen spoor zodat de reizigers van informatie verstoken bleven. [naar artikel]
De spoeddienst van het AZ Rivierenland in Rumst krijgt digitale schermen om wachtende patiënten beter te informeren. De schermen komen er na een klacht van een 91-jarige vrouw die zes uur lang had moeten wachten. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.