Deze week deed het team van het Radio 2-programma "De Inspecteur" een experiment: zondag verstuurden ze 200 brieven vanuit 18 locaties. 100 brieven kregen een priorzegel, 100 andere een non-priorzegel. 20 procent van de priorbrieven viel te laat in de bus. Bij de non-priorbrieven gaat het om 14 procent. Dat strookt niet met de beloftes van Bpost. [naar artikel]
Bijna twintig procent van de priorbrieven valt te laat in de bus. Dat blijkt uit een experiment van de Inspecteur op Radio 2. Een team van de Inspecteur verstuurde zondag 200 brieven vanuit achttien locaties. 100 brieven kregen een priorzegel, 100 andere een non-priorzegel. Achttien van de priorbrieven viel te laat in de bus. Bij […] Het bericht Twintig procent van de priorbrieven valt te laat in de brievenbus verscheen eerst op Metro. [naar artikel]
Tot voor kort konden we de straat op, maar de maatregelen zijn nu strikter. Daarom vereeuwigde onze fotografe Greetje nog snel inspirerende mensen... [naar artikel]
Volgens Vlaams minister van Welzijn Jo Vandeurzen (CD&V) is de rusthuisbarometer van de Socialistische Mutualiteiten gebaseerd op “een selectieve steekproef van facturen”. Daarnaast benadrukt de CD&V-minister dat de Vlaamse regering al fors geïnvesteerd heeft in bijkomende capaciteit en dat er sinds 2014 ook 101 miljoen euro is vrijgemaakt om de stijgende zorgzwaarte van de rusthuisbewoners […] [naar artikel]
Volgens Vlaams minister van Welzijn Jo Vandeurzen (CD&V) is de rusthuisbarometer van de Socialistische Mutualiteiten gebaseerd op “een selectieve steekproef van facturen'. De oppositie vraagt dat de Vlaamse regering meer middelen vrijmaakt voor de rusthuizen. [naar artikel]
Uit een steekproef bij 545 asielzoekers vorige zomer blijkt dat 64 procent niet de volledige waarheid vertelde over zijn afkomst, identiteit of reisroute. De steekproef werd uitgevoerd door de Dienst Vreemdelingenzaken (DVZ) in opdracht van staatssecretaris voor Asiel en Migratie Theo Francken (N-VA). [naar artikel]
In ons land sterven per jaar minstens dertig mensen in ongevallen veroorzaakt door iemand die aan het gsm'en was achter het stuur. En dat is nog... [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.