Speeddaten, maar dan enkel met potentiële partners die op basis van een persoonlijkheidstest speciaal voor jou zijn uitgekozen. Een nieuw datingconcept, gebaseerd op het Britse tv-programma ‘First Dates’, komt in maart ook naar Hasselt. [naar artikel]
Twee Limburgse ondernemers lanceren een nieuw datingconcept. Tijdens het event 'Singleshift' worden tweehonderd singles 'wetenschappelijk' aan... [naar artikel]
Twee Limburgse ondernemers lanceren een nieuw datingconcept. Tijdens het event 'Singleshift' worden tweehonderd singles 'wetenschappelijk' aan... [naar artikel]
Twee Limburgse ondernemers lanceren een nieuw datingconcept. Tijdens het event 'Singleshift' worden tweehonderd singles 'wetenschappelijk' aan... [naar artikel]
A bite MORE, het datingconcept dat werd uitgedacht door sociologe Sara Stockman en psychologe Evelien Tanghe, ging afgelopen weekend écht van start. De zestig eerste geselecteerden gingen op weekend. “En daar hielden we enkele koppels aan over.” [naar artikel]
De populairste datingshow op Netflix heet ‘Too Hot To Handle’, waarin een handvol schaarsgeklede deelnemers kans maakt op een gigantisch geldbedrag als ze er in slagen om vier weken lang van elkaars lijf te blijven. Een hit, maar Netflix gooit het nu ook over een andere datingboeg. [naar artikel]
Brenda Gysens en Ronnie Bernaards, twee Limburgse ondernemers, lanceren een gloednieuw datingconcept. In een kasteel in het Oost-Vlaamse Leeuwergem zullen ze in november 200 singles samenbrengen. Die singles worden vooraf wetenschappelijk gematcht door experts van Hogeschool PXL. “We mikken op singles uit alle hoeken van Vlaanderen en willen in de toekomst uitbreiden naar één evenement per provincie”, klinkt het. [naar artikel]
First lady of first Gentleman begroeten elkaar [naar artikel]
Cello kwam ter sprake én ja, een gespreksonderwerp waren kinderen, maar dan wel vermiste kinderen en de noodzaak aan goede begeleiding op sociale media. [naar artikel]
Wie nog geen kaartje heeft voor het WK in Rusland, kan opnieuw terecht op de website van de Wereldvoetbalbond FIFA. Nu alle 32 deelnemende landen bekend zijn, startte vandaag/donderdag een nieuwe fase van de ticketverkoop. Deze gebeurt op basis van het “first come, first served” principe, zo laat de FIFA weten, en duurt tot 28 november. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.