Booking.com moet eerlijker communiceren over allerhande hotelaanbiedingen. Dat is het gevolg van een akkoord met Eurocommissaris voor Justitie Didier Reynders en consumentenorganisaties. Het bedrijf pleit voor duidelijke wetgeving, die voor de hele sector geldt. [naar artikel]
Europees commissaris voor Consumentenzaken Didier Reynders en Booking.com hebben een akkoord bereikt. De populaire site voor hotelovernachtingen belooft transparanter te communiceren en bezoekers minder onder druk te zetten. [naar artikel]
05:04 De grootste site voor hotelboekingen Booking.com heeft een akkoord met Europees commissaris voor Consumentenzaken Didier Reynders om eerlijker te communiceren over hotelaanbiedingen. [naar artikel]
Booking.com, de grootste site voor online hotelboekingen, zal in de toekomst eerlijker communiceren over zijn aanbiedingen. Dat zegt Europees commissaris voor Consumentenzaken Didier Reynders in ‘De Tijd’. [naar artikel]
Booking.com, de grootste site voor online hotelboekingen, zal in de toekomst eerlijker communiceren over zijn aanbiedingen. Het bedrijf heeft daarover een akkoord gesloten met Europees Commissaris voor Consumentenzaken Didier Reynders (MR). Booking.com gebruikt nu trucjes om mensen aan te zetten om snel een kamer te boeken. In het vervolg zal de site correcter moeten communiceren. [naar artikel]
Harde meningen over virtuele ideetjes, dat boert tegenwoordig goed. [naar artikel]
Op het platform van het sociale mediabedrijf Facebook zijn inmiddels meer dan vijf miljoen adverteerders actief. Dat heeft de onderneming bekend gemaakt. Katherine Shappley, commercieel directeur bij Facebook Noord-Amerika, benadrukte daarbij dat het bedrijf de voorbije jaren een enorme progressie heeft gemaakt. In februari twee jaar geleden was immers pas de grens van twee miljoen […] The post 5 miljoen bedrijven adverteren via Facebook appeared first on Express [NL]. [naar artikel]
Gert Ysebaert, de CEO van Mediahuis, heeft een voorstel over hoe de lokale mediagroepen hun krachten kunnen bundelen tegenover de grote bedrijven zoals Google en Facebook. [naar artikel]
Tabaksproducenten in Amerika moeten vanaf 26 november in advertenties toegeven dat ze de consument bewust verslaafd willen maken. Dat heeft een... [naar artikel]
Een aantal grote bedrijven maakt voorlopig geen reclame meer op YouTube. Onder meer Mars, Adidas, Deutsche Bank en HP haalden hun advertenties van... [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.