Modeketen JBC laat zijn pakjes voortaan retourneren door pendelaars. Het bedrijf gaat daarvoor in zee met de Luikse start-up Hytchers. [naar artikel]
Modeketen JBC laat zijn pakjes voortaan retourneren door pendelaars. Het bedrijf gaat daarvoor in zee met de Luikse start-up Hytchers. Dat heeft JBC dinsdag aangekondigd. [naar artikel]
De kledingketen gaat daarvoor een samenwerking aan met Hytchers, een start-up uit het Waalse Luik. Dat kondigt het bedrijf aan in een persbericht. Het werkt zo: u registreert zich op de app van Hytchers en geeft ook uw autoroute van en naar het werk in. Voor u in de auto stapt, krijgt u dan een […] The post JBC laat pakjes retourneren door pendelaars appeared first on Business AM. [naar artikel]
Online shoppen en je pakje thuis laten leveren is erg makkelijk, maar niet echt ecologisch. Zeker niet als je de vele retourzendingen erbij telt. Daarom wil modeketen JBC zijn pakjes voortaan laten retourneren door pendelaars. Het bedrijf gaat daarvoor in zee met de Luikse start-up Hytchers. Klanten die online een bestelling hebben geplaatst, maar die willen […] Het bericht Pendelaars klussen bij door pakjes te retourneren verscheen eerst op Metro. [naar artikel]
De tijd dat webshops gratis verzending of retours aanbieden, is stilaan voorbij. De trend was al ingezet en de recente prijsstijgingen voor pakketjes bij Bpost en PostNL zullen die beweging alleen maar versnellen. “Het klinkt misschien paradoxaal, maar eigenlijk is dat goed nieuws voor iedereen”, zegt Sofie Geeroms van BeCommerce. [naar artikel]
Hij is ondertussen de tel kwijt, maar Deinzenaar Xavier Mares (58) krijgt al sinds januari bijna dagelijks pakjes toegestuurd, die hij niet heeft besteld. De pakjes zijn bedoeld voor een zekere Anne Bakker die zogezegd op zijn adres in Sint-Martens-Leerne woont. “Een oplichter probeert eerst mensen geld af te troggelen via de zoekertjessite 2dehands.be en laat de producten vervolgens op mijn adres leveren. Ik kreeg ook al tientallen telefoontjes van mensen die het niet vertrouwden”, zegt Xavier. [naar artikel]
Wie hopen kleding bestelt, draagt en vervolgens terugstuurt, is er bij Asos voortaan aan voor de moeite. De bekende Britse webshop laat weten dat het daarmee komaf maakt en zelfs op sociale media zal speuren naar kopers die hen proberen te bedotten. [naar artikel]
Een hele resem zomerjurken bestellen, de leukste uitkiezen, en de andere negen terugsturen. We doen het steeds meer, maar al dat gratis retourneren drukt de winst bij webwinkels. Als de klant niet meewerkt, is het straks misschien uit met de bestelpret. [naar artikel]
Duurzaamheid is belangrijk voor de consument, dat blijkt uit een bevraging van Manhattan Associates. Webshops moeten beter doen, klinkt het. Business AM vroeg aan Pieter Van den Broecke, managing director bij Manhattan, hoe retailers dat concreet moeten aanpakken. Beluister hier het volledige interview met Pieter Van den Broecke: De essentie: De consument vindt dat retailers […] [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.