Alle Vlaamse Krantenkoppen. Elke minuut geupdate. Vers van de pers.
De Tijd

Meer reizigers en meer tevredenheid bij NMBS

15/01/2020 - 14:05
"13:58 De NMBS vervoerde in 2019 meer dan 253 miljoen binnenlandse treinreizigers. Dat is 4 procent meer dan een jaar eerder en bijna dubbel zoveel als 20 jaar geleden."

Gerelateerde krantenkoppen:

1. Meer reizigers, maar vooral meer tevredenheid bij NMBS (15/01/2020 - Het Nieuwsblad)

De NMBS vervoerde in 2019 meer dan 253 miljoen binnenlandse treinreizigers. Dat zijn er vier procent meer dan een jaar eerder en zelfs net niet dubbel zoveel als twintig jaar geleden. De groei deed zich vooral voor op lijnen waar het aanbod werd uitgebreid – dat is in eerste instantie rond de grote steden: Antwerpen, Gent, Brussel. “De treinen tijdens de spits zijn goed gevuld, maar ook het vrijetijdsverkeer in de daluren is sterk toegenomen”, zegt Dimitri Temmerman, woordvoerder van de NMBS. [naar artikel]


2. Meer reizigers en meer tevredenheid bij NMBS (15/01/2020 - De Tijd)

13:58 De NMBS vervoerde in 2019 meer dan 253 miljoen binnenlandse treinreizigers. Dat is 4 procent meer dan een jaar eerder en bijna dubbel zoveel als 20 jaar geleden. [naar artikel]


3. Moeten wachten op de bus duwt tevredenheid reizigers tot dieptepunt   (26/04/2018 - VRT NWS)

Tram- en busreizigers zijn nog nooit zo ontevreden geweest over de dienstverlening van De Lijn. Dat blijkt uit een bevraging van de vervoersmaatschappij zelf. Reizigers zijn vooral ontevreden over de stiptheid want meer dan de helft van de trams en bussen reed vorig jaar met vertraging.  [naar artikel]


4. De Lijn meet tevredenheid reizigers niet in rampjaar 2019 (02/07/2020 - De Tijd)

05:55 Voor het 'probleemjaar' 2019 komen er geen cijfers over de tevredenheid van de reizigers van De Lijn. Ook over het aantal vervoerde passagiers tast het bedrijf in het duister. Dat bemoeilijkt de discu... [naar artikel]


5. Voor het eerst in vijf jaar stijgt tevredenheid van reizigers De Lijn (17/02/2022 - Het Belang van Limburg)

Voor het eerst sinds 2017 stijgt de tevredenheid onder de reizigers van De Lijn. Het wordt een uitdaging om de opwaartse trend aan te houden na de coronacrisis. [naar artikel]


6. Tevredenheid over De Lijn daalt weer: reizigers klagen over stiptheid en zijn misnoegd over prijzen (15/02/2023 - Het Laatste Nieuws)

De tevredenheid van reizigers over de dienstverlening van De Lijn zakt weer weg. Ze zijn minder te spreken over de stiptheid van bussen en trams en over de prijzen die de Vlaamse vervoermaatschappij aanrekent. Dat blijkt woensdag uit metingen van marktonderzoeker Ipsos in opdracht van het Vlaams departement Mobiliteit en Openbare Werken (MOW). [naar artikel]


7. Tevredenheid reizigers over De Lijn nadert dieptepunt: stiptheid blijft grootste pijnpunt (20/03/2024 - Het Laatste Nieuws)

De tevredenheid van de reizigers over de Vlaamse openbaarvervoermaatschappij De Lijn is vorig jaar opnieuw onder de 60 procent gedaald, en nadert daarmee het dieptepunt van 2020. De stiptheid blijft het grootste pijnpunt, zo blijkt woensdag uit metingen van marktonderzoeker Ipsos in opdracht van het Vlaams departement Mobiliteit en Openbare Werken (MOW). [naar artikel]


Vers van de pers.
Alle Vlaamse Krantenkoppen.
Elke minuut geupdate.
De Krantenkoppen dagelijks in je mailbox?
Gratis dagelijks de krantenkoppen in je mailbox!

© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.

Dagelijks de populairste artikels in je mailbox?

Je kan je op elk moment uitschrijven!