Geen stuur, geen pedalen: de zelfrijdende auto van Cruise brengt het concept autonoom naar een heel nieuw niveau. Voor een origineel design moet je bij Cruise zijn. Die stellen een eerste ‘autonome taxi’ voor en die krijgt de gouden medaille voor ‘bijzondere look’. Volgens Cruise is er één belangrijk element aan de autonome wagen, namelijk […] The post De eerste zelfrijdende auto van Cruise: geen stuur en geen pedalen appeared first on Business AM. [naar artikel]
De autobouwer General Motors gaat vanaf volgend jaar een zelfrijdende auto op de markt brengen zonder stuur of pedalen. Dat heeft het bedrijf zelf bekendgemaakt op de CES, de jaarlijkse hoogmis voor technologische gadgets in Las Vegas. [naar artikel]
Apple heeft onlangs een belangrijke mijlpaal genomen in de ontwikkeling van zelfrijdende wagens, en wil die al binnen vier jaar voorstellen, meldt Bloomberg. Maar andere techreuzen verslikten zich al in die ambities. [naar artikel]
Apple lijkt de volgende in de reeks bedrijven die een zelfrijdende auto willen bouwen. Die auto hoeft voor hen geen stuur en ook geen pedalen meer te hebben. Fantastisch toch? Of niet? [naar artikel]
De Amerikaanse autobouwer Ford wil binnen vijf jaar volledig zelfrijdende auto's in serie bouwen. Dat maakte het bedrijf zelf bekend. [naar artikel]
Lees dit artikel: Elon Musk wil in 2023 een Tesla van 25.000 dollar zonder stuur of pedalen Het is al een jaar bekend dat Tesla werkt aan een Tesla-wagen die goedkoper is dan de andere modellen. Elon Musk heeft tijdens een belangrijke vergadering nieuwe gegevens vrijgegeven over de wagen. De afgelopen maanden zijn de geruchten over de Tesla van 25.000 dollar de pan uit gerezen. Enkele weken geleden bleek uit verschillende lekken […] Lees dit artikel: Elon Musk wil in 2023 een Tesla van 25.000 dollar zonder stuur of pedalen [naar artikel]
Elon Musk heeft onthuld dat Tesla aan een “futuristische” robottaxi werkt die binnen dit en twee jaar in volumeproductie moet zitten. De elektrische wagen zal geen stuur of pedalen hebben en een ritje zou minder kosten dan een rit met de metro of de bus. [naar artikel]
De Audi Activesphere is een avontuurlijke conceptcar met een heel bijzonder interieur. Een interieur dat alle aandacht afleidt van de onderhuidse techniek. De Audi Activesphere Concept staat namelijk op het platform dat ook voor de nieuwe elektrische Porsche Macan is ontwikkeld. En in tegenstelling tot Audi’s futuristische studiemodel gaat de elektrische midsize-SUV van Porsche dit jaar nog in productie. [naar artikel]
De Audi Activesphere is een avontuurlijke conceptcar met een heel bijzonder interieur. Een interieur dat alle aandacht afleidt van de onderhuidse techniek. De Audi Activesphere Concept staat namelijk op het platform dat ook voor de nieuwe elektrische Porsche Macan is ontwikkeld. En in tegenstelling tot Audi’s futuristische studiemodel gaat de elektrische midsize-SUV van Porsche dit jaar nog in productie. [naar artikel]
Ook in Japan moest het tweejaarlijkse autosalon een beurt overslaan vanwege de coronapandemie. Maar de hoogmis voor de talrijke automerken uit het land kwam wél terug. De beurs in Tokio heeft steevast hetzelfde uitgangspunt: een vooruitblik op de toekomst. Hier zie je wat de Japanse automerken de komende tien jaar willen realiseren. HLN-mobiliteitsexpert Brecht Vanhaelewyn was erbij en geeft zijn top 5. Dit zijn de opvallendste autotrends uit Japan. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.