Er is een ongeziene wieleroorlog ontketend in Wingene. Enkele bestuursleden hebben zich losgescheurd van de vzw achter Wingene Koers en organiseren vier dagen vroeger hun eigen Dwars door Wingene, voor dezelfde categorie renners. [naar artikel]
Alle Belgische profclubs gaan het komende seizoen samenwerken met sportmarketingadviseur Nielsen Sports. Dat maakte de Pro League vandaag bekend. De teams uit de Jupiler Pro League verlengen de samenwerking, de clubs uit de Proximus League stappen mee in de collectieve overeenkomst. [naar artikel]
? PSG telde 222 miljoen euro neer voor Neymar, de duurste ooit. [naar artikel]
Als het om marketing en grote sponsordeals draait, vecht een gouden generatie Rode Duivels om de kruimels. Alle budgetten naar hippere en/of... [naar artikel]
Instagram gaat een marktplaats opzetten om bedrijven en influencers bij elkaar te brengen. Die kunnen daar dan sponsordeals sluiten. Dat maakten Adam Mosseri van de foto-app en Mark Zuckerberg van moederbedrijf Facebook vandaag bekend. De nieuwe dienst is een van de initiatieven van Facebook om geld te verdienen aan Instagram. [naar artikel]
Lees dit artikel: Cryptoplatformen lonken met sponsordeals naar voetbalfans: “Ideale weg om cryptocurrency bij de massa te introduceren” In het nieuws: Blox, de app van het Nederlandse handelsplatform BTC Direct, kondigde vrijdag twee sponsordeals aan. Het cryptomerk wordt de komende de twee seizoenen de mouwpartner van Club Brugge en wordt ook voor een seizoen de “official cryptocurrency partner” van N.E.C. uit het Nederlandse Nijmegen. Er is een intense race aan de gang tussen […] Lees dit artikel: Cryptoplatformen lonken met sponsordeals naar voetbalfans: “Ideale weg om cryptocurrency bij de massa te introduceren” [naar artikel]
Bij de Premier League-clubs zit de schrik er stevig in nu Newcastle overgenomen is door de steenrijke Saudi’s. In een noodvergadering stemden de clubs maandag over een tijdelijk verbod op “sponsordeals met reeds bestaande zakelijke contacten”, klinkt het in The Guardian. [naar artikel]
De teams die actief zijn in de Formule 1 zullen dit jaar een omzet van 190,5 miljoen dollar (173,2 miljoen euro) genereren. Sponsoring zal voor die inkomsten de belangrijkste pijler vormen. Dat blijkt uit een studie van het onderzoeksbureau GlobalData. Het rapport benadrukt tevens dat die inkomsten grotendeels worden aangebracht door de twee meest dominante […] [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.