Ongeveer de helft van de Belgen zou zijn online koopgedrag aanpassen als er 5 euro zou moeten worden betaald om bestellingen te retourneren. Dat... [naar artikel]
Ongeveer de helft van de Belgen zou zijn online koopgedrag aanpassen als er 5 euro zou moeten worden betaald om bestellingen te retourneren. Dat blijkt uit een studie in opdracht van federaal minister van Economie en Consumenten Nathalie Muylle (CD&V). “We vinden bewustzijn rond klimaat belangrijk, maar retourneren wel massaal.” [naar artikel]
De e-commerce groeit in deze tijden razendsnel, maar het nieuwe coronavirus zorgt bij pakjesdiensten ook voor kopzorgen. Dat zegt transporteconoom Roel Gevaers van de UAntwerpen. Omdat de pakjes veel groter geworden zijn, kunnen koeriers minder pakketjes leveren en krijgen ze dus minder inkomsten binnen. 'De prijzen voor aanhuisleveringen gaan dus moeten stijgen.' [naar artikel]
Cafébazen die hun klanten willen laten meegenieten van voetbal dreigen daar vanaf volgend seizoen een prijs voor te betalen, schrijven de [naar artikel]
Cafébazen die hun klanten willen laten meegenieten van voetbal dreigen daar vanaf volgend seizoen een prijs voor te betalen. Naast een individueel abonnement denkt de Pro League na over een speciale horeca-licentie. Een soortgelijk systeem bestaat in enkele buurlanden. [naar artikel]
Horecazaken die voetbalwedstrijden uit de Jupiler Pro League willen uitzenden, moeten daar sinds vorige week extra voor betalen. Eleven Sports verwierf twee jaar geleden alle uitzendrechten van het Belgische voetbal, maar door corona werd dat nog niet doorgerekend. [naar artikel]
Hij is ondertussen de tel kwijt, maar Deinzenaar Xavier Mares (58) krijgt al sinds januari bijna dagelijks pakjes toegestuurd, die hij niet heeft besteld. De pakjes zijn bedoeld voor een zekere Anne Bakker die zogezegd op zijn adres in Sint-Martens-Leerne woont. “Een oplichter probeert eerst mensen geld af te troggelen via de zoekertjessite 2dehands.be en laat de producten vervolgens op mijn adres leveren. Ik kreeg ook al tientallen telefoontjes van mensen die het niet vertrouwden”, zegt Xavier. [naar artikel]
Pakjesbedrijf PostNL verwacht niet dat de verzegeling van één van hun negen depots in ons land vertraging zal opleveren. Het bedrijf werkt ook aan een oplossing voor de duizenden pakjes in het verzegelde depot in Wommelgem. [naar artikel]
Pakjesbedrijf PostNL verwacht niet dat de verzegeling van één van hun negen depots in ons land vertragingen zal opleveren. Het bedrijf werkt ook aan een oplossing voor de duizenden pakjes in het verzegelde depot in Wommelgem. [naar artikel]
Na Black Friday – doorgaans de drukste online verkoopdag in ons land – is gisteren traditioneel de piekperiode gestart bij de pakjesbedrijven. Onze reporter ging langs bij het grootste postsorteercentrum van Bpost in Brussel om te zien hoe ze de berg aankopen en eindejaarspakketten verwerken. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.