We bellen steeds minder vaak, maar ook minder graag. Waarom zijn heel wat mensen bang om te bellen? En is dat eigenlijk erg, in tijden van mail en WhatsApp? Wij pleegden een paar telefoontjes om het uit te zoeken. [naar artikel]
Het gaat érg goed vooruit, bij Josje Huisman, één jaar na het einde van de oude K3: ze zit straks in twéé tv-kleppers - 'Liefde voor Muziek' en [naar artikel]
Het startschot van de bondszaak rond Propere Handen is er één met luide knal. “De fraude is zwart op wit bewezen”, vinden Beerschot, Lokeren en... [naar artikel]
Als eerste bank van het land wil KBC zijn klanten ook op zondag te woord staan. De liberale vakbond weigert, maar daardoor liggen ook de onderhandelingen stil over de regeling voor het banenverlies dat eerder deze maand aangekondigd werd. Dat schrijft Het Laatste Nieuws zaterdag. De bank-verzekeraar wil enkele tientallen medewerkers op zondag inzetten in […] Het bericht KBC wil ook op zondag telefoon opnemen maar vakbond ligt dwars verscheen eerst op Metro. [naar artikel]
KBC wil zijn klanten ook op zondag te woord staan. De liberale vakbond weigert, maar daardoor liggen ook de onderhandelingen stil over de regeling voor het banenverlies dat eerder deze maand aangekondigd werd. Dat schrijft Het Laatste Nieuws zaterdag en het nieuws is bevestigd door KBC. [naar artikel]
Een wedstrijd tegen Novak Djokovic is altijd een helse klus, en al helemaal als je voor je opslag wordt afgeleid door een GSM die plots afgaat. Het overkwam de 18-jarige Dino Prizmic in zijn partij tegen de Serviër op de Australian Open. In opperste concentratie kon Djokovic toch nog grappen. “Wil je opnemen?”, bracht hij het publiek aan het lachen. [naar artikel]
Wie honger heeft, denkt aan eten. Zo is het ook met mazout. 'Mensen denken pas aan hun ketel als het koud is', zegt Jeanine Amerijckx van Janssens Mazout. Zoals alle leveranciers van stookolie wordt ze overrompeld. 'Maar niemand klaagt', zegt Luc Bouts. 'We waren al lang aan het hopen op de koude.' [naar artikel]
Oplichting via de telefoon is in 2019 opnieuw opgeflakkerd. Dat blijkt uit het jaarverslag van de Ombudsdienst voor telecommunicatie. De klachten van de verbruikers legden verschillende vormen van fraude bloot: telefoon-phishing, fraude via Messenger (Facebook), wangiri-fraude (waarbij er geprobeerd wordt om mensen terug te laten bellen naar dure betaalnummers) en telefonische oplichting via dure 090x-nummers. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.