Waasland-Beveren heeft officieel aan de voetbalbond en de Pro League gevraagd om een onderzoek te starten naar de licenties van niet naderbenoemde... [naar artikel]
Waasland-Beveren trekt de licenties van Anderlecht en KV Oostende in twijfel. De club heeft officieel aan de voetbalbond en de Pro League gevraagd... [naar artikel]
Genoeg manieren om de millennial te benoemen – navelstaarder, twijfelaar, ijdeltuit, zwever, idealist – maar hoe staat de millennial op de planken? Generatiegenoten en theatermakers Anne-Laure Vandeputte en Hannah De Meyer reflecteren elk op hun manier over een generatie tussen activisme en twijfel. “Iets niet weten: dat vind ik dapper.” [naar artikel]
Het Nieuwsblad geeft om jouw mening. We vroegen onze lezers wat ze vinden van het idee om ‘activistische rechters’ aan banden te leggen met een volksberoep, of ze nog vertrouwen hebben in de Video Assistent Referee en of er nog hoop is voor de stadionplannen van Club Brugge. Lees hieronder de resultaten. [naar artikel]
Uber haalt de zelfrijdende auto's in San Francisco van de weg, nadat het met het Department of Motor Verhicles (DMV) gesproken heeft. Het DMV had alle kentekens van de 16 zelfrijdende auto's ingetrokken, waardoor de test met zelfrijdende auto's gestopt moest worden. [naar artikel]
Op KV Kortrijk, Sporting Lokeren en Excel Moeskroen na hebben alle clubs uit de Jupiler Pro League (1A) voor het seizoen 2017-2018 hun Europese [naar artikel]
De licenties voor mobiele telefonie van de vijfde generatie (5G) voor de volgende twintig jaar moeten de Belgische overheid minstens 679 miljoen euro opleveren. Dat blijkt uit een bericht van Alexander De Croo, federaal minister van telecom, die aangeeft dat het Belgisch Instituut voor Post en Telecom (Bipt) start met een consultatie over de nieuwe […] The post Licenties 5G: Belgische overheid eist dekking van minstens 99,5 procent appeared first on Express [NL]. [naar artikel]
Uit de Paradise Papers blijkt dat de groep achter de vergunde goksite betway.be (sponsor van voetbalclub Anderlecht en de Beker van België) in handen is van een offshore op de Britse Maagdeneilanden. [naar artikel]
Aviapartner en Swissport blijven de komende zeven jaar verantwoordelijk voor de afhandeling van bagage en vracht op Brussels Airport. Voor... [naar artikel]
Aviapartner en Swissport blijven tot eind 2025 verantwoordelijk voor de afhandeling van passagiers, bagage en vracht op Brussels Airport. Voor vrachtafhandeling kende de luchthaven een derde licentie toe, aan dnata (zusterbedrijf van luchtvaartmaatschappij Emirates). Dat vernam Belga uit goede bron. Brussels Airport bevestigde intussen met een persbericht. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.