Ook de voetbalwereld ontsnapt niet aan de gevolgen van het coronavirus. Misschien play-offs in Italië, lege stadions in Spanje en geen supporters... [naar artikel]
Het voorbije academiejaar 2021-2022 is het aantal studenten aan de UHasselt dat een eigen zaak (wil) opstarten, nog gestegen tot 107. Ook corona heeft het stijgend ondernemerschap dus niet weten terugdringen. Professor Jelle Schepers (34) van de UHasselt weet waarom. [naar artikel]
Uit onderzoek van onze redactie blijkt dat de Belgische eersteklassers zware gevolgen ondervinden van de coronacrisis. Een opgeteld inkomstenverlies van ruim meer dan 110 miljoen euro. Vooral de afwezigheid van supporters in het stadion hakt er hard in. “We zetten nu alles op alles om het seizoen toch nog te kunnen afsluiten met een beperkt publiek in de stadions”, reageert Pro League-woordvoerder Stijn Van Bever. [naar artikel]
Gezond ondernemen zit enorm in de lift. Daarom laten wij elke woensdag inspirerende Belgische ondernemers aan het woord die een gezond product lanceerden. Deze week: Inge De Muynck van Wolfin Eyewear. 1. Wat is Wolfin Eyewear? ‘Wolfin is meer dan zomaar een Belgisch eyewearmerk. Met de verhalen die we delen hoop ik andere mensen te inspireren of […] Het bericht GEZOND ONDERNEMEN Inge De Muynck van Wolfin Eyewear: ‘Ondernemen is en blijft een leerproces’ verscheen eerst op Gezond.be. [naar artikel]
Gezond ondernemen zit enorm in de lift. Daarom laten wij elke woensdag inspirerende Belgische ondernemers aan het woord die een gezond product lanceerden. Deze week: Jochim Goedeweeck van Zenko. 1. Wat is Zenko? ‘Zenko is een snack bedrijf gespecialiseerd in het transformeren van eeuwenoude superfoods tot gezonde, moderne en plantbased snacks die goed zijn voor […] Het bericht GEZOND ONDERNEMEN Jochim Goedeweeck van Zenko: ‘Ondernemen is geen sprint maar een marathon’ verscheen eerst op Gezond.be. [naar artikel]
Gezond ondernemen zit enorm in de lift. Daarom laten wij elke woensdag inspirerende Belgische ondernemers aan het woord die een gezond product lanceerden. Deze week: Katleen Vrombaut van MEN³. 1. Wat is MEN³? ‘MEN³ is een skincare- en shavingmerk exclusief voor mannen. Vaak hebben mannen erg weinig opties als het aankomt op huidverzorging, maar ze […] Het bericht GEZOND ONDERNEMEN Katleen Vrombaut van MEN³: ‘Ondernemen in België is een marathon met vallen en opstaan’ verscheen eerst op Gezond.be. [naar artikel]
Gezond ondernemen zit enorm in de lift. Daarom laten wij elke woensdag inspirerende Belgische ondernemers aan het woord die een gezond product lanceerden. Deze week: Jeffrey Balrak van DZJING. 1. Wat is DZJING? ‘DZJING is een bedrijf uit Mol, noem het gerust een corona-startup. We produceren biologische mixen van gember, limoen, rietsuiker en specerijen. Een basis […] Het bericht GEZOND ONDERNEMEN Jeffrey Balrak van DZJING: ‘Het ondernemen gebeurt uit de buik’ verscheen eerst op Gezond.be. [naar artikel]
Gezond ondernemen zit enorm in de lift. Daarom laten wij elke woensdag inspirerende Belgische ondernemers aan het woord die een gezond product lanceerden. Deze week: Marc Herremans van X-OATS. 1. Wat is X-OATS? ‘X-OATS is een overnight oats/ontbijt shake vol superfoods. Het is een heel simpel concept: een zakje met haver, fruit, chiazaden, natuurlijke eiwitten, […] Het bericht GEZOND ONDERNEMEN Marc Herremans van X-OATS: ‘Moeilijkheden overwinnen hoort bij het ondernemen, maar als het je passie is, dan moet je ervoor gaan’ verscheen eerst op Gezond.be. [naar artikel]
Gezond ondernemen zit enorm in de lift. Daarom laten wij elke woensdag inspirerende Belgische ondernemers aan het woord die een gezond product lanceerden. Deze week: Alexander Van Laer van Qallo. 1. Wat is Qallo? ‘Qallo is een fruitige energizer op basis van plantenextracten en b-vitamines. Geen nood meer aan plakkerige energiedrankjes of nét die tas […] Het bericht GEZOND ONDERNEMEN Alexander Van Laer van Qallo: ‘Ondernemen is een rollercoaster, elke dag opnieuw’ verscheen eerst op Gezond.be. [naar artikel]
Televisie is voor de Europese voetbalcompetities de voorbije jaren een steeds grotere bron van inkomsten geworden. Bij de veilingen van de uitzendrechten kon immers een toenemende biedstrijd tussen de televisiezenders worden opgemerkt. De markt lijkt echter een piek te hebben bereikt. Verwacht wordt dat niet langer op extreem hogere contracten zal kunnen worden gerekend. In […] The post TV-rechten Europese voetbalcompetities worden minder interessant appeared first on Express [NL]. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.