Alle Vlaamse Krantenkoppen. Elke minuut geupdate. Vers van de pers.
Het Belang van Limburg

Vijf Belgische merken met een creatieve oplossing voor in coronatijden

24/03/2020 - 18:22
"Merken en bedrijven komen in de coronacrisis creatief uit de hoek om in te spelen op de noden van klanten. Vijf leuke initiatieven op een rij."

Gerelateerde krantenkoppen:

1. Vijf Belgische merken met een creatieve oplossing voor in coronatijden (24/03/2020 - Het Belang van Limburg)

Merken en bedrijven komen in de coronacrisis creatief uit de hoek om in te spelen op de noden van klanten. Vijf leuke initiatieven op een rij. [naar artikel]


2. Els de Schepper bedacht in deze coronatijden zelf een creatieve oplossing voor haar geblokkeerde nek en rug (27/03/2020 - Het Laatste Nieuws)

Dikke pech voor Els de Schepper, want ze kampt momenteel met een blokkering in haar nek en rug, en in deze coronatijden is dat bijzonder lastig.... [naar artikel]


3. Nieuw onderzoek wijst uit: creatieve ouders hebben creatieve kinderen (24/02/2020 - Het Nieuwsblad)

Meer dan de wekelijkse knutselmiddag in de klas zijn het de ouders die creativiteit bij kinderen stimuleren. Uit een enquête van communicatiebureau Brandhome bij ongeveer 700 Belgen blijkt dat vindingrijke mama’s en papa’s vaak creatieve kinderen hebben. [naar artikel]


4. Creatieve ontmoetingen voor dak- en thuislozen in coronatijden (27/04/2020 - Apache)

Villa Voortman in Gent en Nomaad in Antwerpen moeten in coronatijden al hun creativiteit inzetten om de nodige nabijheid te bieden aan dak- en thuislozen. De uitdaging is des te groter aangezien deze uiterst kwetsbare groep door een ‘dubbeldiagnose’ in deze periode vaak extra lijdt aan de gevolgen van zowel psychose als verslaving, wat tot uiting [naar artikel]


5. “Influencers zijn sterke merken, en sterke merken hebben fans die voor hen door het vuur gaan” (23/03/2021 - Het Laatste Nieuws)

Na alle commotie over de aankondiging van een attractie in het thema van de populaire TikTokkers Celine en Michiel, liet Plopsa vandaag weten dat het alle projecten met influencers tijdelijk stopzet. Het park zegt geschrokken te zijn van het cyberpesten en het taalgebruik van de fans en tegenstanders van het duo. “Influencers zijn sterke merken, en sterke merken hebben fans die door het vuur gaan voor hun merk”, aldus onderzoeker Jeroen Naudts. [naar artikel]


6. Natalie werd vroeger zwaar gepest op school, nu bedenkt ze zelf een creatieve oplossing (19/09/2016 - Het Laatste Nieuws)

Nooit welkom op feestjes, uitgescholden en ook fysiek zwaar aangepakt: Natalie Hampton werd serieus gepest toen ze haar eerste en tweede [naar artikel]


7. Albert(o) zo fel vermagerd dat Studio 100 met creatieve oplossing op de proppen komt (27/12/2016 - Het Laatste Nieuws)

Niks dan blije kindergezichtjes in De Panne, waar de gloednieuwe 'Kerstshow'van Samson en Gert gisteren in première ging. En daarin wordt wel op [naar artikel]


8. Regen? Zomerbars zoeken creatieve oplossing (28/07/2017 - De Morgen)

[naar artikel]


Vers van de pers.
Alle Vlaamse Krantenkoppen.
Elke minuut geupdate.
De Krantenkoppen dagelijks in je mailbox?
Gratis dagelijks de krantenkoppen in je mailbox!

© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.

Dagelijks de populairste artikels in je mailbox?

Je kan je op elk moment uitschrijven!