Merken en bedrijven komen in de coronacrisis creatief uit de hoek om in te spelen op de noden van klanten. Vijf leuke initiatieven op een rij. [naar artikel]
Dikke pech voor Els de Schepper, want ze kampt momenteel met een blokkering in haar nek en rug, en in deze coronatijden is dat bijzonder lastig.... [naar artikel]
Meer dan de wekelijkse knutselmiddag in de klas zijn het de ouders die creativiteit bij kinderen stimuleren. Uit een enquête van communicatiebureau Brandhome bij ongeveer 700 Belgen blijkt dat vindingrijke mama’s en papa’s vaak creatieve kinderen hebben. [naar artikel]
Villa Voortman in Gent en Nomaad in Antwerpen moeten in coronatijden al hun creativiteit inzetten om de nodige nabijheid te bieden aan dak- en thuislozen. De uitdaging is des te groter aangezien deze uiterst kwetsbare groep door een ‘dubbeldiagnose’ in deze periode vaak extra lijdt aan de gevolgen van zowel psychose als verslaving, wat tot uiting [naar artikel]
Na alle commotie over de aankondiging van een attractie in het thema van de populaire TikTokkers Celine en Michiel, liet Plopsa vandaag weten dat het alle projecten met influencers tijdelijk stopzet. Het park zegt geschrokken te zijn van het cyberpesten en het taalgebruik van de fans en tegenstanders van het duo. “Influencers zijn sterke merken, en sterke merken hebben fans die door het vuur gaan voor hun merk”, aldus onderzoeker Jeroen Naudts. [naar artikel]
Nooit welkom op feestjes, uitgescholden en ook fysiek zwaar aangepakt: Natalie Hampton werd serieus gepest toen ze haar eerste en tweede [naar artikel]
Niks dan blije kindergezichtjes in De Panne, waar de gloednieuwe 'Kerstshow'van Samson en Gert gisteren in première ging. En daarin wordt wel op [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.