Alle Vlaamse Krantenkoppen. Elke minuut geupdate. Vers van de pers.
Het Belang van Limburg

Luxelabel Bottega Veneta verlicht coronastress met creatief platform

27/03/2020 - 13:43
"Het Italiaanse luxelabel Bottega Veneta heeft met de Bottega Veneta Residency een virtueel platform ontwikkeld. De bedoeling ervan? Talenten uit verschillende creatieve velden bundelen om verlichting te brengen tijdens de coronacrisis."

Gerelateerde krantenkoppen:

1. Luxelabel Bottega Veneta verlicht coronastress met creatief platform (27/03/2020 - Het Belang van Limburg)

Het Italiaanse luxelabel Bottega Veneta heeft met de Bottega Veneta Residency een virtueel platform ontwikkeld. De bedoeling ervan? Talenten uit verschillende creatieve velden bundelen om verlichting te brengen tijdens de coronacrisis. [naar artikel]


2. Creatief met muziek, creatief met MILJOENEN (11/04/2019 - De Morgen)

Tientallen Britse muzieksterren, onder wie Arctic Monkeys, zouden zich de voorbije jaren bediend hebben van twijfelachtige offshoreconstructies om zo een pak minder belastingen op te hoesten. Dat klinkt behoorlijk strijdig met het sociaal engagement dat dit soort figuren graag tentoonspreidt, maar de fans lijken er niet meteen wakker van te liggen. [naar artikel]


3. Burgemeester bant 'afhaalpinten' in centrum van Hasselt: "Creatief is soms beetje te creatief" (18/05/2020 - Het Nieuwsblad)

Burgemeester Steven Vandeput (N-VA) heeft de Hasseltse horecabazen gewaarschuwd dat ze op afhaalpunten enkel drank in gesloten verpakkingen mogen verkopen. Enkele horecazaken boden bijvoorbeeld “afhaalpinten” aan, waardoor er samenscholingen ontstonden, zo schrijft Het Belang van Limburg. “Afhalen laten we toe en willen we zelfs aanmoedigen, maar dat is iets anders dan verdoken feestjes organiseren”, bevestigt Vandeput aan Belga. “Verpakt kan het nog, maar niet-verpakt volgt een boete.” [naar artikel]


4. Gent zoekt exploitant voor Caermersklooster als creatief platform voor beeldende kunst (08/01/2018 - Metro)

De stad Gent is op zoek naar een partner voor de artistieke exploitatie van het Caermersklooster als een nieuwe ontwikkelingsplek voor beeldende kunsten. “Met de nieuwe artistieke invulling wil Gent een brug slaan tussen de permanent vernieuwende groep artistieke talenten in de beeldende kunsten die in Gent werken enerzijds en de grote cultuurhuizen, internationale galeries, […] [naar artikel]


5. Luxelabel doet het weer: een peperdure rok gemaakt van automatten (27/10/2017 - Het Belang van Limburg)

Na de dure tas die verdacht veel leek op de blauwe IKEA-zak, verkoopt het Franse luxelabel Balenciaga een lederen rok met de looks van je automat. De rok kost bijna evenveel als een kleine tweedehandswagen wel: 2026 euro. [naar artikel]


6. Vergeten Frans luxelabel keert terug naar de catwalk (22/10/2018 - Het Belang van Limburg)

Het Franse modemerk Jean Patou wordt 21 jaar na de stopzetting weer vanonder het stof gehaald. Het wordt een comeback met alles erop en eraan, want het label zal in 2019 ook terugkeren naar de catwalk. [naar artikel]


7. Luxelabel Moschino beschuldigd van racisme (09/01/2019 - Het Belang van Limburg)

Een ex-werkneemster sleept het Italiaanse modemerk Moschino voor de rechter. De reden? De racistisch getinte stigmatisering van zwarte vrouwen die over de vloer kwamen in een winkel van het label. [naar artikel]


8. Rihanna maakt naam en meer details over haar luxelabel bekend (27/02/2019 - Het Belang van Limburg)

Rihanna houdt zich al langer bezig met mode, naast een eigen beautymerk en lingerielijn zal ze nu ook een luxelijn op de markt brengen. Het nieuwe merk wordt vernoemd naar haar vijfde album ‘Loud’ en zal volgens Business of Fashion Project Loud France heten. [naar artikel]


9. Dit merk werd verkozen tot ’s werelds meest waardevolle luxelabel (14/06/2019 - Het Laatste Nieuws)

Modehuis Louis Vuitton werd verkozen tot ’s werelds meest waardevolle luxemerk, en laat daarmee andere bekende namen als Chanel, Hermès en Gucci... [naar artikel]


10. Luxelabel Off-White is verkocht aan webshop Farfetch (09/08/2019 - Het Belang van Limburg)

Het Italiaanse modelabel Off-White, dat onder de creatieve leiding staat van ontwerper Virgil Abloh, is verkocht. Het overkoepelende moederbedrijf New Guards Group is voortaan in handen van de beroemde webshop Farfetch. Dat meldt de e-tailer in een persbericht, opgepikt door modesite Business of Fashion. [naar artikel]


Vers van de pers.
Alle Vlaamse Krantenkoppen.
Elke minuut geupdate.
De Krantenkoppen dagelijks in je mailbox?
Gratis dagelijks de krantenkoppen in je mailbox!

© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.

Dagelijks de populairste artikels in je mailbox?

Je kan je op elk moment uitschrijven!