Met #IKREDLEVENS, de nieuwste campagne van de Vlaamse overheid, wordt de strijd tegen de verspreiding van het coronavirus naar een hoger niveau getild. Het principe is simpel: doe de check-check-check, drie basisprincipes die elke inwoner zou moeten volgen. Ook onze BV’s zetten hun fans massaal aan om afstand t houden en geregeld de handen te wassen. Een overzicht. [naar artikel]
De Vlaamse overheid kondigde zopas de nieuwe campagne #IKREDLEVENS aan om de verdere verspreiding van het coronavirus tegen te gaan. Met drie belangrijke ‘checks’ wil het mensen aanzetten om goede gewoontes aan te nemen en vol te houden. Onder meer Elodie Ouédraogo, Dieter Coppens en An Lemmens zetten hun schouders onder de campagne. [naar artikel]
De Vlaamse overheid start met een gloednieuwe campagne om het coronavirus in te dijken: #IKREDLEVENS bevat drie basisprincipes die werkelijk iedereen zou moeten eerbiedigen. "Omdat tijdens de coronacrisis iedereen het verschil kan maken, en om de bevolking elke dag aan de richtlijnen te herinneren en de mensen te motiveren om ze correct op te volgen," klinkt het. [naar artikel]
De Vlaamse overheid kondigde zopas de nieuwe campagne #IKREDLEVENS aan om de verdere verspreiding van het coronavirus tegen te gaan. Met drie belangrijke ‘checks’ wil het mensen aanzetten om goede gewoontes aan te nemen en vol te houden. Onder meer Elodie Ouédraogo, Dieter Coppens en An Lemmens zetten hun schouders onder de campagne. [naar artikel]
De Vlaamse overheid kondigde zonet haar nieuwe #IKREDLEVENS-campagne aan. De huidige situatie vraagt om burgerzin en iedereen moet zijn... [naar artikel]
De Vlaamse overheid heeft de nieuwe campagne #IKREDLEVENS opgestart om de verdere verspreiding van corona te stoppen. Met drie belangrijke ‘checks’ wil het mensen aanzetten om goede gewoontes aan te nemen en vol te houden. [naar artikel]
In DM ZAPT zet de tv-redactie van De Morgen de blik op oneindig. Vandaag: Kris Kuppens over de (vollédige) speech van Emma González. [naar artikel]
De digitale (r)evolutie zet zich in de bankensector onverminderd verder. Waar het online woonkrediet lange tijd enkel de biotoop was voor... [naar artikel]
Iemand verrassen met een persoonlijk bericht van zijn of haar favoriete sporter? Het raakt steeds populairder. Nu springen ook enkele Belgische... [naar artikel]
De deuren van de helemaal vernieuwde brasserie De Kar gaan vandaag voor het eerst open. De broertjes Daan (30) en Thijs (32) Klumpers gaan er hun horecadroom waarmaken. Ze willen brasserie De Kar opnieuw op de kaart zetten. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.