Eetgewoontes in coronatijden: ook voedingswetenschappers hebben er dezer dagen een vette kluif aan. Toch is het voor diëtist Michaël Sels duidelijk: 'De belangrijkste manier om je immuniteit te boosten, is een gezond gewicht.' [naar artikel]
Volg hier de laatste ontwikkelingen en alles wat u moet weten over de strijd tegen het nieuwe coronavirus SARS-CoV-2. [naar artikel]
10:44 In steeds meer Oost-Europese landen raken vacatures niet meer ingevuld, waardoor bedrijven zich verplicht zien de lonen op te trekken en extralegale voordelen uit te delen. [naar artikel]
"Je bent dik genoeg. Ga toch weg, ga joggen." Twee meisjes beginnen op die manier een man in een vestiging van fastfoodketen McDonald's uit te lachen. Al snel regent het verontwaardigde reacties, tot een zwarte man zich ermee moeit. Zijn reactie is exact wat de dames verdienden. [naar artikel]
Verschillende kardinalen hebben zich gekant tegen een project van fastfoodgigant McDonald's om een restaurant te openen nabij het [naar artikel]
Een creatieveling heeft de nieuwe koffiebeker van McDonald's een bijzondere make-over gegeven. Van twee witte wanten met de boodschap 'Warmest [naar artikel]
Het protest tegen het McDonalds-restaurant vlak bij het Vaticaan gaat onverminderd voort. Een consumentenvereniging vraagt paus Franciscus nu om [naar artikel]
Een reclamefilmpje van fastfoodketen McDonald's gaat viraal, maar niet om een goede reden. De suggestie dat een hamburger een kind kan helpen het [naar artikel]
Hoe veroverden de rode zolen van schoenenmerk Louboutin de wereld? Waarom is het logo van fastfoodketen McDonald’s van rood naar groen veranderd? En hoe gebruiken voedselproducenten alle tinten van de regenboog om consumenten over de streep te trekken? In haar boek ‘Kleur verkoopt’ overtuigt trend- en colorwatcher Hilde Francq bedrijven en consumenten van het immense belang van kleur. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.