Actrice Leah Thys en Thomas Vanderveken zijn het gezicht van een nieuwe campagne die waarschuwt voor phishingmails. Alhoewel: beiden hebben nooit op de fotoset gestaan, maar leenden hun gezicht via deepfaketechnologie waarbij hun hoofden als het ware "geplakt" werden op willekeurige beelden. "Het resultaat is compleet fake, net zoals de vraag van een bank om je codes te delen met een link", klinkt het bij Febelfin. [naar artikel]
Maar liefst 20 procent van de phishingmails die dezer dagen in ieders mailbox belanden, speelt in op het coronavirus. Steeds meer mensen voelen zich door die mails ook minder veiling online. Dat blijkt uit een onderzoek dat werd uitgevoerd in opdracht van Febelfin. De bankenfederatie lanceert maandag daarom een campagne tegen phishing. [naar artikel]
Thomas Vanderveken (38), momenteel te zien in de driedelige Canvas-serie ‘Weg van het meesterwerk’, weet waar zijn passies liggen. De liefde voor... [naar artikel]
Thomas Vanderveken heeft de Iedereen Klassiek-prijs gewonnen bij de uitreiking van de Classical Music Awards (Klara's). Hij kreeg die voor zijn programma "Thomas speelt het hard". 11 andere muzikanten en groepen vielen eveneens in de prijzen. [naar artikel]
Het Centrum voor Cybersecurity (CCB) heeft in de eerste helft van 2023 al 4,4 miljoen meldingen ontvangen via de waarschuwingsapplicatie Safeonweb die instaat voor cyberdreigingen en online oplichting. Dat is bijna twee miljoen meer dan dezelfde periode vorig jaar. “Phishing is nog niet op de terugweg”, waarschuwt de dienst. [naar artikel]
Het Centrum voor Cybersecurity (CCB) heeft in de eerste helft van 2023 al 4,4 miljoen meldingen ontvangen via Safeonweb. Dat is bijna twee miljoen meer dan dezelfde periode vorig jaar. "Phishing is nog niet op de terugweg", waarschuwt de dienst. [naar artikel]
Warenhuisketens Delhaize, Lidl en Albert Heijn waarschuwen hun klanten voor een vorm van phishing. Hun klanten krijgen in hun naam een bericht via Whatsapp. [naar artikel]
Delhaize, Lidl en Albert Heijn waarschuwen hun klanten voor een vorm van phishing via een bericht dat de klanten op de applicatie WhatsApp krijgen, zogezegd in naam van het warenhuis. Dat bericht vraagt de ontvanger om deel te nemen aan een enquête om zo kans te maken op een waardebon. [naar artikel]
Warenhuisketens Delhaize, Lidl en Albert Heijn waarschuwen hun klanten voor een vorm van phishing via een bericht dat de klanten op de applicatie WhatsApp krijgen, zogezegd in naam van het warenhuis. Dat bericht vraagt de ontvanger om deel te nemen aan een enquête om zo kans te maken op een waardebon. Wie doorklikt op de link, speelt eigenlijk gegevens door aan onbekenden. [naar artikel]
Warenhuisketens Delhaize, Lidl en Albert Heijn waarschuwen hun klanten voor een vorm van phishing via een bericht dat de klanten op de applicatie [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.