Het bestuur van Volkswagen heeft excuses gemaakt voor een racistische advertentie die de autofabrikant in mei plaatste op Instagram en Facebook. In... [naar artikel]
Dove heeft zich verontschuldigd voor een wel erg vreemde reclamecampagne. Het bedrijf postte een reeks foto’s op sociale media waarop te zien was hoe een zwarte vrouw haar kledij uitdeed en plots blank werd. “Racistisch”, klonk het meteen. [naar artikel]
Na de Volkswagen Passat vorige maand, stelt het Duitse automerk nu nog een nieuwe generatie van één van zijn modellen voor: de Tiguan. Onze mobiliteitsexpert Brecht Vanhaelewyn bestudeerde het nieuwe ontwerp en ging na wat Volkswagen aan de gouden formule van zijn populairste model veranderde: “Vernieuwen zonder aan aantrekkingskracht in te boeten, dat kan Volkswagen als de beste.” [naar artikel]
Na de Volkswagen Passat vorige maand, stelt het Duitse automerk nu nog een nieuwe generatie van één van zijn modellen voor: de Tiguan. Onze mobiliteitsexpert Brecht Vanhaelewyn bestudeerde het nieuwe ontwerp en ging na wat Volkswagen aan de gouden formule van zijn populairste model veranderde: “Vernieuwen zonder aan aantrekkingskracht in te boeten, dat kan Volkswagen als de beste.” [naar artikel]
Het Duitse gerecht is een onderzoek gestart naar de voorzitter van de Raad van Bestuur van Volkswagen, die bij zijn aanstelling nog zei volledige [naar artikel]
Volkswagen heeft z'n excuses aangeboden voor dierproeven waarbij apen uitlaatgassen moesten inademen van een Volkswagen Beetle. "We zijn ervan... [naar artikel]
In deze tijden van digitalisering en onlinereclame gaat ook de klassieke gepersonaliseerde reclame mee met zijn tijd. [naar artikel]
Met beelden van een geënsceneerde treincrash wil Infrabel spoorlopers afschrikken. Maar volgens professor persuasieve communicatie Tim Smits (KULeuven) zal de campagne ons gedrag niet veranderen. Zijn we, 25 jaar nadat Luc Beaucourt de boer opging met zijn gruwelvoordrachten, immuun geworden voor choquerende beelden uit het verkeer? [naar artikel]
De VRT gaat een deontologische code ontwikkelen voor reclame. Dat heeft de openbare omroep vandaag afgesproken met Vlaams minister van Media Sven Gatz (Open VLD). De VRT kreeg afgelopen dagen kritiek omdat er reclame te zien was voor online gokken voor en na wedstrijden van het wereldkampioenschap voetbal. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.