Slechts vijf procent van de dieselrijders weet of zijn of haar auto vanaf 1 februari nog binnen mag in de lage-emissiezone (LEZ) in Antwerpen. Daarom vraagt de VAB een tijdelijk gedoogbeleid. [naar artikel]
Slechts vijf procent van de dieselrijders weet of zijn of haar auto vanaf 1 februari nog binnen mag in de lage-emissiezone (LEZ) in Antwerpen. [naar artikel]
Meer dan 1,5 miljoen dieselwagens zullen in 2027 de centra van steden en gemeenten met een lage-emissiezone (LEZ) niet meer binnen mogen. Dat heeft VAB berekend. De mobiliteitsorganisatie roept steden en gemeenten die zo’n LEZ invoeren op om voldoende alternatieven, meer bepaald laadinfrastructuur voor elektrische wagens, te voorzien. [naar artikel]
Slechts vijf procent van de dieselrijders weet of zijn of haar auto vanaf 1 februari nog binnen mag in de lage-emissiezone (LEZ) in Antwerpen. Dat blijkt uit een enquête die VAB door de Universiteit Antwerpen liet uitvoeren bij 254 mensen. Omdat de kennis bij de automobilisten over de LEZ zo gebrekkig is, vraagt VAB het Antwerpse stadsbestuur om een gedoogbeleid te voeren gedurende een periode van zes maanden. [naar artikel]
Slechts vijf procent van de dieselrijders weet of zijn of haar auto vanaf 1 februari nog binnen mag in de lage-emissiezone (LEZ) in Antwerpen. Dat blijkt uit een enquête die VAB door de Universiteit Antwerpen liet uitvoeren bij 254 mensen. [naar artikel]
Jarenlang staken Nederlanders de grens over om goedkoper diesel te tanken in België. Nu gebeurt het omgekeerde. In ons land is diesel sinds kort even duur als benzine, zo niet duurder. En dus gaan we nu naar Nederland voor een volle tank. [naar artikel]
Dieselrijders betalen in vergelijking met 2015 zowat dertig procent méér belastingen. Dat berekende VAB. Kiezen voor diesel is enkel nog... [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.