Alle Vlaamse Krantenkoppen. Elke minuut geupdate. Vers van de pers.
Het Belang van Limburg

Zalando richt pijlen op luxesegment en voegt nieuwe merken toe

28/08/2020 - 13:59
"Internetreus Zalando wil zijn luxesegment verder uitbreiden. De Duitse webshop wil het premiumassortiment uitbreiden met enkele nieuwe namen en verandert meteen de naam van de categorie op hun website. Met de nieuwe strategie hoopt Zalando om het startpunt van mode te worden binnen Europa."

Gerelateerde krantenkoppen:

1. Zalando richt pijlen op luxesegment en voegt nieuwe merken toe (28/08/2020 - Het Belang van Limburg)

Internetreus Zalando wil zijn luxesegment verder uitbreiden. De Duitse webshop wil het premiumassortiment uitbreiden met enkele nieuwe namen en verandert meteen de naam van de categorie op hun website. Met de nieuwe strategie hoopt Zalando om het startpunt van mode te worden binnen Europa. [naar artikel]


2. Luxesegment steeds belangrijker bij Club Med (11/02/2020 - Het Laatste Nieuws)

Club Med, de Franse uitbater van vakantiedorpen, richt zich steeds meer op het hogere marktsegment. Negen op de tien van zijn resorts wereldwijd... [naar artikel]


3. Audi stopt met kleine wagens en gaat voor luxesegment (07/02/2022 - Gazet van Antwerpen)

De tijd van de kleine ­wagens bij Audi is voorbij. De autobouwer wil ­inzetten op ­grotere luxemodellen met ­hogere marges. [naar artikel]


4. Mercedes wint prestigeduel van BMW in luxesegment (22/01/2024 - Knack)

Het nieuwe jaar is slecht begonnen voor BMW. Na drie jaar moet de Beierse constructeur de koppositie in het luxesegment opnieuw afgeven aan aartsrivaal Mercedes. Beide volgen een compleet verschillende strategie, in 2023 was die van Mercedes blijkbaar de betere. The post Mercedes wint prestigeduel van BMW in luxesegment appeared first on Knack. [naar artikel]


5. Zalando gaat voor meer duurzame merken (19/07/2019 - Het Belang van Limburg)

De Duitse webwinkel Zalando gaat de volgende weken nieuwe, duurzame merken toevoegen aan het gamma. Die beslissing komt er omdat klanten steeds vaker zoeken op termen zoals ‘organic’ en ‘fairtrade’. Dat kondigt het bedrijf aan in een persbericht. [naar artikel]


6. Zalando doet het met negen Scandinavische merken (28/01/2020 - Het Belang van Limburg)

Met niet een, maar liefst negen Scandinavische merken kondigt Zalando een samenwerking aan. Het gaat om een duurzame capsulecollectie die de naam ‘Small Steps. Big Impact’ kreeg. [naar artikel]


7. Zalando wil merken die onvoldoende duurzaam zijn weren (28/05/2020 - Het Belang van Limburg)

Alle merken die op Zalando te koop worden aangeboden, zullen binnenkort informatie over hun productieketen bekend moeten maken. Bedrijven die niet voldoen aan de ethische eisen, die gemeten worden aan de hand van een nieuw meetinstrument, zullen in 2023 van het platform geweerd worden. [naar artikel]


8. Merken die niet duurzaam zijn binnenkort niet meer welkom bij Zalando (28/05/2020 - Het Laatste Nieuws)

Zalando heeft aangekondigd dat ze binnenkort alleen nog maar willen samenwerken met merken die duurzaamheid hoog in het vaandel dragen. Ze zullen... [naar artikel]


9. Pop-up vol overschotten van Zalando en Bol.com in TT-wijk: “150 merken aan halve prijs” (23/03/2023 - Het Belang van Limburg)

In de Hasseltse TT-wijk is een nieuwe 650 vierkante meter grote pop-up geopend met merkkleding aan halve prijs. Drie personeelsleden zorgen er voor een constante aanvoer van nieuwe stukken. “De eerste dagen hier in hasselt waren veelbelovend.” [naar artikel]


10. Zalando gaat merken schrappen (30/03/2023 - Het Belang van Limburg)

Zalando staat op het punt om enkele merken te schrappen uit het aanbod. De Duitse webwinkel wil voortaan kwaliteit boven kwantiteit verkiezen. [naar artikel]


Vers van de pers.
Alle Vlaamse Krantenkoppen.
Elke minuut geupdate.
De Krantenkoppen dagelijks in je mailbox?
Gratis dagelijks de krantenkoppen in je mailbox!

© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.

Dagelijks de populairste artikels in je mailbox?

Je kan je op elk moment uitschrijven!