Zalando start met tweedehandskleding, maar noemt het zelf liever pre-owned. Het platform wil kopers van tweedehandskleding aanspreken en tegelijk ook verkopers van tweedehands belonen met een Zalando-cadeaubon. [naar artikel]
Een broekpak van Abercrombie & Fitch voor 6,99 euro of een truitje van Kenzo voor krak dezelfde prijs: kledingwinkel Zeeman is nu ook in ons land gestart met de inzameling én verkoop van tweedehandskledij. “De trend is onmiskenbaar”, stellen retailexperts. “Steeds meer winkels in het straatbeeld zullen volgen.” Onze redactie ging alvast eens snuisteren tussen de rekken. [naar artikel]
Traditionele solden laat Graanmarkt 13 al een jaar aan zich voorbij gaan, maar dat betekent niet dat er geen koopjes te rapen vallen. De Antwerpse concept store organiseert dit weekend namelijk een de tweede editie van hun Second Hand Client-sale, waarbij je stijlvolle kledij van andere klanten op de kop kunt tikken. Met het initiatief […] [naar artikel]
GENTl [naar artikel]
Steeds meer Vlamingen verkopen uit financiële noodzaak hun oude spullen op tweedehandssites, blijkt uit onderzoek van het onlineplatform 2dehands. Maar hoe kan je er zo veel mogelijk geld mee verdienen? Wat zijn de voor- en nadelen van de verschillende spelers? En kan je iets doen om je zoekertje meer in het oog te laten springen? “Dit jaar heb ik al zo’n 200 euro per maand verdiend”, zegt ervaren tweedehandsverkoopster Isabelle Permentier (48). [naar artikel]
Bol.com, ook goed bekend bij Belgische onlineconsumenten, stort zich begin komend jaar vol op het verkopen van kleding. De webwinkel van Ahold benadert bekende modemerken om het Amerikaanse Amazon straks het hoofd te kunnen bieden. [naar artikel]
De Duitse internetgroep Rocket Internet wil na zes jaar weer van de beurs af. Dat bevestigt Oliver Samwer, een van... The post Rocket Internet, de start-upfabriek die Zalando lanceerde, wil van de beurs appeared first on Business AM. [naar artikel]
08:58 De Duitse kledingwebwinkel stuwde zijn verkoop in het tweede kwartaal met een kwart omhoog. [naar artikel]
08:58 De Duitse moedergoep van onder meer HelloFresh en Delivery Hero maakte in de eerste jaarhelft 582 miljoen euro verlies, maar zegt toch tevreden te zijn. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.