De grote leegte. Het is eind augustus en ­Anderlecht heeft geen ‘negen’ die naam waardig. Achtergrondverhaal bij een inschattingsfout. [naar artikel]
Hij kan weer scoren, Lukasz Teodorczyk. Tegen Waasland-Beveren tikte de Pool voor rust de belangrijke 1-1 tegen de touwen, nadat doelman Roef een... [naar artikel]
Het was een amusante Hein Vanhaezebrouck die de pers vanavond te zien kreeg na de last minute-zege tegen Standard. De coach van Anderlecht zag zijn... [naar artikel]
Wanbeleid, vinden bepaalde supporters en analisten. Terwijl de miljoenen van Doku net noodzakelijk zijn voor de leefbaarheid van Anderlecht op... [naar artikel]
De recente ontslagen bij ING kwamen hard aan. Toch is de afbouw van het kantorennet bij banken volgens het financiële platform TopCompare.be al twintig jaar aan de gang. [naar artikel]
Eerder dit jaar volgde het VRT-programma 'Jonge Benen' wielrenners en vrienden Sean De Bie, Jasper Stuyven, Tim Wellens en Louis Vervaeke tijdens [naar artikel]
De modeshow van Gucci was een van de hoogtepunten in de modeweek in Milaan, onder meer door de afgehakte hoofden waar de modellen mee rondliepen. Die hebben ondertussen al navolging gekregen op Instagram onder de hashtag #GucciChallenge. Heel wat modebloggers hebben ondertussen al zelf geposeerd met zo'n hoofd. [naar artikel]
Het mysterie van het ‘stilleven’ van de verzonken fiets in de zachte berm op de hoek van de Gerdingerstraat en de Kruittorenwal, vlak bij het centrum van de stad, nadert de ontknoping. Dat laten de aanstokers van het hele verhaal -die nog even anoniem willen blijven- weten nadat hun initiatief navolging kreeg. [naar artikel]
De hoogoplaaiende branden in Frankrijk zijn in ons land voorlopig nog maar een waakvlammetje. Nochtans is de Belgische dieselprijs de hoogste van alle EU-landen. Hoe komt dat? En wie wordt daar beter van? [naar artikel]
Vanaf november krijgt Mechelen er in één klap 30 kilometer aan nieuwe fietsstraten bij. In alle 179 straten in de binnenstad is het vanaf dan verboden voor automobilisten om fietsers in te halen. De Antwerpse mobiliteitsschepen Koen Kennis vindt dat een uitgebreide fietszone in Antwerpen niet van toepassing is “omdat er in de historische binnenstad nog veel verkeer is.” Houdt deze redenering steek, of vindt u dat de stad Antwerpen het anders zou moeten aanpakken? [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.