Test Aankoop heeft via haar online formulier 6.000 klachten gekregen over geannuleerde reizen. Dat maakt de consumentenorganisatie donderdag bekend. Het merendeel van de klachten gaat over drie luchtvaartmaatschappijen: Ryanair, Brussels Airlines en TUI. [naar artikel]
Ryanair wordt onderzocht door de Britse reclamewaakhond nadat er meer dan duizend klachten binnenliepen over de opmerkelijke slogan waarmee de... The post ‘Inenten en gaan!’: Onderzoek gestart na klachten over Ryanair-campagne die aanzet tot reizen appeared first on Business AM. [naar artikel]
De handelsrechtbank van Charleroi, die zich vandaag zou uitspreken in de zaak tegen Ryanair over vertraagde of geannuleerde vluchten in de herfst... [naar artikel]
De Ierse luchtvaartmaatschappij Ryanair heeft de voorbije dagen ongeveer 33.000 passagiers gemaild met een voorstel om hun in 2018 geannuleerde vlucht te compenseren. Dat zegt consumentenorganisatie Test-Aankoop, die daar eerder een akkoord over sloot met Ryanair. [naar artikel]
14:59 De consumentenorganisatie Test Aankoop en de lagekostenmaatschappij Ryanair hebben een akkoord bereikt over een compensatie voor duizenden passagiers. Die werden getroffen door 172 geannuleerde of ver... [naar artikel]
Een Vlaamse student die het slachtoffer werd van een geannuleerde vlucht van lagekostenmaatschappij Ryanair, heeft zijn frustraties om zijn in [naar artikel]
Test Aankoop heeft al meer dan 3.300 volledig dossiers overgemaakt aan vliegtuigmaatschappijen, naar aanleiding van geannuleerde vluchten of reizen door de coronacrisis.Zowel Ryanair als Brussels Airlines zijn al gestart met de terugbetalingen van de overgemaakte dossiers, bij TUI Fly verloopt het volgens Test Aankoop moeizamer. [naar artikel]
De federale en Vlaamse regeringen willen de consument beschermen tegen een financiële coronakater. De afbetaling voor een woonlening kan worden uitgesteld, geannuleerde reizen worden integraal terugbetaald. Vijf vragen over coronaconsumentenkwesties. [naar artikel]
Test-Aankoop heeft al 350 klachten ontvangen van mensen die zich bedot voelen door Ryanair, nadat de vliegmaatschappij 20.000 vluchten moest... [naar artikel]
brussel De duizenden Belgische reizigers die morgen en donderdag worden getroffen door de staking bij Ryanair, hebben recht op een extra compensatie. “Klopt niet”, klinkt het bij de lagekostenmaatschappij. Ryanair verschuilt zich onterecht achter een Europese wet. Test-Aankoop kreeg al meer dan 260 klachten. [naar artikel]
15:42 De Ierse lowcostmaatschappij Ryanair maakt het passagiers opnieuw moeilijk tot onmogelijk om geannuleerde vluchten terugbetaald te krijgen. [naar artikel]
Test-Aankoop heeft al 350 klachten ontvangen van mensen die zich bedot voelen door Ryanair, nadat de vliegmaatschappij 20.000 vluchten moest... [naar artikel]
Op sociale media regent het klachten van reizigers die hun geld terug willen voor vluchten van Ryanair die niet zijn kunnen vertrekken. Er lijkt... [naar artikel]
Ryanair verzekert dat het de passagiersrechten zal naleven. De Ierse lowcostmaatschappij is ook begonnen met het schadeloos stellen van passagiers... [naar artikel]
De ondernemingsrechtbank van Charleroi heeft lagekostenluchtvaartmaatschappij Ryanair vandaag veroordeeld tot het vergoeden van de ondernemingen... [naar artikel]
16:46 De ondernemingsrechtbank van Charleroi heeft de budgetluchtvaartmaatschappij Ryanair vrijdag veroordeeld tot het uitbetalen van schadevergoedingen aan 377 passagiers. Het bedrijf had vluchten geannule... [naar artikel]
Luchtvaartmaatschappijen Ryanair en Virgin Atlantic scoren het slechtst op klantenservice wat betreft het terugbetalen van geannuleerde vluchten door het coronavirus. Dat blijkt uit een enquête van de Britse consumentenorganisatie Which? Zag u een reis en daarmee ook een geboekt vliegticket in het water vallen in 2020? Hopelijk niet bij Ryanair of Virgin Atlantic. Beide maatschappijen […] The post Terugbetalingen Ryanair en Virgin Atlantic ‘abominabel’ appeared first on Business AM. [naar artikel]
Staatssecretaris voor Consumentenbescherming Eva De Bleeker (Open Vld) herinnert eraan dat tickethouders voor een geannuleerde Ryanair-vlucht recht hebben op een alternatieve vlucht of op een terugbetaling én een schadevergoeding. Het cabinepersoneel van Ryanair op Zaventem en Charleroi start komende week met een driedaagse staking. [naar artikel]
De Ierse lowcostmaatschappij Ryanair schrapt tot eind oktober veertig tot vijftig vluchten per dag in Europa, en dus ook in ons land. De maatregel heeft te maken met verlofperiodes van piloten en boordpersoneel. Ryanair moet nu de voorraad aan verlofdagen toewijzen om in regel te komen met de Ierse luchtvaartautoriteit. Heel wat passagiers zitten daardoor met een geannuleerde vlucht. Maar wat zijn je rechten als passagier in dit geval? [naar artikel]
Testaankoop ontvangt jaarlijks duizenden klachten. Twee sectoren komen daarin het meest aan bod. Maar welke klachten lopen het vaakst binnen? “Dit hield Ryanair liever stil.” [naar artikel]
Reisorganisatoren moeten geannuleerde pakketreizen tijdelijk niet terugbetalen. Dat is een van de maatregelen die minister van Economie Nathalie Muylle (CD&V) genomen heeft om de impact van de coronacrisis op de reissector te beperken. Ook bij de evenementensector wordt ingegrepen. [naar artikel]
De Ierse lagekostenmaatschappij Ryanair schikt zich naar de oproepen van de Ierse en de Britse luchtvaartautoriteit om reizigers klanten meer duidelijkheid te geven over hun rechten bij geannuleerde vluchten. [naar artikel]
De Britse Advertising Standards Authority (ASA) heeft beslist dat Ryanair zijn meest recente advertenties moet verwijderen. Zij bevatten misleidende beweringen over de vaccinatiecampagnes. In december en januari ontving de ASA 2370 klachten, het op twee na hoogste aantal klachten ooit ontvangen voor een advertentie. Zij concludeerden dat de ‘inenten & gaan’-campagne suggereerde dat het grootste […] The post Ryanair moet ‘misleidende’ advertenties verwijderen appeared first on Business AM. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.