Alle Vlaamse Krantenkoppen. Elke minuut geupdate. Vers van de pers.
Het Laatste Nieuws

Marthe van K3 toont in promocampagne (eindelijk) haar Baba Yega-lief

03/11/2020 - 11:02
"De populaire dansgroep Baba Yega liet vorige week in een aftelcampagne op Instagram weten dat ze na vier jaar hun alienmaskers afleggen in de clip bij hun nieuwe single ‘Halloween’. Of de gezichten van de originele leden zijn, is wel niet zeker. Aan de campagne werkten BV’s als Bart Kaëll, An Lemmens en Andy Peelman mee."

Gerelateerde krantenkoppen:

1. Marthe van K3 toont in promocampagne (eindelijk) haar Baba Yega-lief (03/11/2020 - Het Laatste Nieuws)

De populaire dansgroep Baba Yega liet vorige week in een aftelcampagne op Instagram weten dat ze na vier jaar hun alienmaskers afleggen in de clip bij hun nieuwe single ‘Halloween’. Of de gezichten van de originele leden zijn, is wel niet zeker. Aan de campagne werkten BV’s als Bart Kaëll, An Lemmens en Andy Peelman mee. [naar artikel]


2. Marthe De Pillecyn runt al twee jaar dansstudio met Sinerjey: “De enige plek waar ik niet Marthe van K3 ben” (22/01/2024 - Het Laatste Nieuws)

Drie avonden per week is het niet van ‘Oya Lélé’. Dan is Marthe van K3 gewoon Marthe De Pillecyn (27). “De vrouw die samen met haar man een dansstudio runt, ver weg van het showbizzwereldje.” Twee jaar al combineert ‘de zwarte van K3' twee fulltime jobs, maar voor het eerst praat ze erover. Samen met haar man Sinerjey Meyfroodt (35), bij de lancering van een nieuw project binnen hun studio. “Ik sta hier geen avonden handtekeningen en foto’s uit te delen.” [naar artikel]


3. VIDEO. Achilles (88) en Godelieve (86) sterren in promocampagne voor... skatefestival (15/04/2017 - Het Nieuwsblad)

Het skatefestival Betong viert zijn zevende verjaardag en schakelt Achilles Van Pottelbergh (88) en Godelieve Van de Velde (86) uit rusthuis De Hopperank in om het evenement te promoten. “Plezant, ik was vroeger zelf een danser”, zegt Achilles. [naar artikel]


4. Promocampagne tattoofestival loopt uit de hand: boete van minstens 6.000 euro (12/06/2017 - Het Belang van Limburg)

De organisator van een tattoofestival in Hasselt kan zich aan een gepeperde boete verwachten. Het festival plaatste een massa borden langs de belangrijkste invalswegen naar Hasselt. Wegen en Verkeer liet ze stuk voor stuk verwijderen, “want ze hadden geen vergunning”. Kostprijs per verwijderd bord: 30 euro. [naar artikel]


5. Voorzichtig herstel van boekingen in Limburg na promocampagne met Matteo Simoni (19/06/2020 - Het Belang van Limburg)

De Limburgse logies merken een voorzichtig positieve evolutie in het aantal boekingen. Eén op drie uitbaters krijgt momenteel evenveel of meer boekingen dan in dezelfde periode vorig jaar. Dat blijkt uit een peiling van Toerisme Limburg. Volgens gedeputeerde voor Toerisme zit de campagne met acteur Matteo Simoni daar zeker voor iets tussen. Ook restaurants krijgen meer en meer reservaties binnen. [naar artikel]


6. Beringen lanceert promocampagne 'Wij zijn sport' (03/08/2021 - Het Belang van Limburg)

Met zo’n 100 sportclubs in Beringen staan heel wat atleten te wachten op het nieuwe sportseizoen. Zeker wie de uitzendingen van zijn of haar discipline volgt op de Olympische Spelen in Tokio staat ongetwijfeld te trappelen om zijn sporttenue terug aan te trekken. [naar artikel]


7. De bocht van Open Vld: van pleitbezorger van kernuitstap tot nucleaire promocampagne (04/12/2023 - De Morgen)

[naar artikel]


8. Hoe de promocampagne voor jodiumpillen haar doelgroep voorbijschiet (25/01/2024 - Het Belang van Limburg)

Er is geen stormloop op de gratis jodiumpillen die de overheid verdeelt via apotheken. Dat blijkt uit een rondvraag bij Limburgse apothekers. Vooral veertigplussers komen doosjes inslaan en weinig jongeren, op wie de campagne nochtans mikt. [naar artikel]


9. Bij de vlucht liep het al mis: hoe Russische promocampagne voor toerisme naar Noord-Korea op een sisser afliep (26/02/2024 - Gazet van Antwerpen)

Rusland en Noord-Korea omarmen elkaar steeds inniger. Moskou wil zelfs dat Russen ook naar dat land op vakantie gaan. Er werd een testgroep overgevlogen om de bestemming te promoten, maar dat had niet het beoogde resultaat. [naar artikel]


10. “Het lijkt alsof we in een theaterstuk zitten”: Russische promocampagne voor toerisme naar Noord-Korea draait uit op fiasco (26/02/2024 - Het Belang van Limburg)

Rusland en Noord-Korea omarmen elkaar steeds inniger. Moskou wil zelfs dat Russen ook naar dat land op vakantie gaan. Er werd een testgroep overgevlogen om de bestemming te promoten, maar dat had niet het beoogde resultaat. [naar artikel]


Vers van de pers.
Alle Vlaamse Krantenkoppen.
Elke minuut geupdate.
De Krantenkoppen dagelijks in je mailbox?
Gratis dagelijks de krantenkoppen in je mailbox!

© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.

Dagelijks de populairste artikels in je mailbox?

Je kan je op elk moment uitschrijven!