Alle Vlaamse Krantenkoppen. Elke minuut geupdate. Vers van de pers.
VRT NWS

Nieuw fietspad langs Leuvense Lüdenscheidsingel

10/11/2020 - 09:49
"In Leuven wordt vandaag het nieuwe fietspad langs de Lüdenscheidsingel in gebruik genomen. Het Agentschap Wegen en Verkeer heeft twee jaar lang gewerkt aan het afgescheiden fietspad tussen het Engels Plein en de Nieuwe Mechelsesteenweg (R23)."

Gerelateerde krantenkoppen:

1. Nieuw fietspad langs de A. Dumontlaan bijna af (30/11/2020 - Het Belang van Limburg)

Half november begonnen de werken aan het vernieuwde fietspad langs de A.Dumontlaan. De ene kant is klaar en over enkele weken kunnen de fietsers ook aan de overkant over een nieuw wegdek rijden. [naar artikel]

2. Leuvense politie voert paard- en fietspatrouilles op door overlast van transmigranten (08/10/2018 - Het Laatste Nieuws)

De Leuvense politie organiseerde vanmorgen een bijzondere patrouille in de zone op en rond het Sportkot, het Arenbergpark, en het fietspad langs de... [naar artikel]

3. Fietspad langs N 76 dit weekend afgesloten (09/02/2024 - Het Belang van Limburg)

Door de hevige regenval van de afgelopen dagen staat het fietspad langs de N76 in Wijshagen opnieuw onder water. Het fietspad werd afgesloten. [naar artikel]

4. En toen liep het fietspad dood: Nevele wil niet aansluiten op nieuw pad buurgemeente (26/04/2017 - Het Laatste Nieuws)

Een nieuw fietspad langs het Schipdonkkanaal stopt abrupt in Meigem, ook al ligt de dorpskern van Nevele amper een kilometer verderop. "Er is [naar artikel]

5. Fietser zwaargewond na aanrijding door auto op Leuvense ring (07/05/2017 - Het Laatste Nieuws)

Een 29-jarige fietser uit Leuven is gisterenmiddag omstreeks 12 uur zwaargewond geraakt nadat hij op het fietspad langs de Leuvense Den [naar artikel]

6. Leuvense politie patrouilleert te fiets en te paard tegen overlast door transmigranten (08/10/2018 - Knack)

De Leuvense lokale politie heeft maandagochtend een speciale patrouille georganiseerd in de zone op en rond het Sportkot, het Arenbergpark, en het fietspad langs de Dijle en het Egenhovenbos. [naar artikel]

7. Auto belandt op nieuw fietspad langs kanaalbrug in Hasselt: “Wat kon die mens doen, buiten doorrijden?” (04/04/2023 - Het Belang van Limburg)

Dinsdagochtend rond 9 uur is een auto vanaf de langsweg van de Gouverneur Verwilghensingel op het vernieuwde fietspad langs de kanaalbrug gereden, tot aan de Genkersteenweg. De oorzaak is een gebrek aan afsluiting en duidelijke signalisatie. [naar artikel]

8. FOTO. Nieuw fietspad komt omhoog door aanhoudende warmte (30/06/2018 - Gazet van Antwerpen)

Het aanhoudende warme weer zorgt ook op de weg voor problemen. Zo is langs de N13 tussen Herentals en Grobbendonk het nieuw aangelegde betonnen fietspad omhoog gekomen. [naar artikel]

9. Kilometer nieuw fietspad langs Lummense Kiezel tijdens paasvakantie (29/03/2022 - Het Belang van Limburg)

Er komt aan beide zijden van de Lummense Kiezel in Hasselt een nieuwe strook fietspad van telkens 500 meter. Vanaf het bruggetje over de Garebeek tot aan de rotonde met de Holrakkerstraat wordt het huidige fietspad, dat bestaat uit betonstraatstenen, vervangen door zachtlopend asflat. [naar artikel]

10. Chauffeurs rijden zich vast in berm langs nieuw fietspad: gemeente stelt simpele oplossing voor (29/11/2023 - Het Belang van Limburg)

De groene berm en de haag tussen de rijbaan en het nieuwe vrijliggende fietspad langs de Peerderbaan in Meeuwen is in bepaalde bochten al helemaal stukgereden. De gemeente laat daarom markeringen met een reliëf aanbrengen. [naar artikel]

11. Nieuw verkeerslicht moet kruispunt veiliger maken, maar staat… pal op fietspad (23/05/2022 - Het Nieuwsblad)

Later dit jaar wordt het fietspad langs de Kanaalstraat in Zelzate enkele meters opgeschoven. De aannemer liet nu al een paal voor een nieuw verkeerslicht plaatsen… pal in het midden van de fietsstrook. [naar artikel]

12. Leuvense politie lanceert speciale patrouille: te fiets en te paard tegen overlast door transmigranten (08/10/2018 - Het Nieuwsblad)

De Leuvense lokale politie heeft maandagochtend een speciale patrouille georganiseerd in de zone op en rond het Sportkot, het Arenbergpark, en het fietspad langs de Dijle en het Egenhovenbos. Daar loopt een fietspad dat door heel wat pendelaars en jongeren op weg naar school dagelijks wordt gebruikt, maar de laatste weken had de politie heel wat klachten gekregen over overlast door transmigranten. Daarom werd er maandag gepatrouilleerd door politie te fiets en te paard, zo meldt de Leuvense lokale politie. [naar artikel]

13. Fietspad veiliger met verward asfalt (26/09/2017 - Het Laatste Nieuws)

Onderzoekers van de Universiteit Antwerpen testen en nieuw fietspad met een soort ingebouwde klimaatregeling. In het fietspad zitten buisjes met... [naar artikel]

14. Nieuw fietspad in Beringen officieel geopend (06/11/2019 - Het Belang van Limburg)

Woensdagnamiddag werd het nieuw fietspad aan het skatepark en de scholencampus in Beringen centrum geopend. Schepen van Verkeer Jean Vanhees (CD&V) fietste samen met de kinderburgemeester en de kinderschepen het fietspad in. [naar artikel]

15. Fietser ruïneert nat beton van nieuw fietspad: "Blijkbaar vond een fietser dat grappig" (15/04/2020 - Het Nieuwsblad)

Een fietser heeft afgelopen weekend heel wat schade veroorzaakt aan het nieuwe fietspad langs de Aarschotsesteenweg in Wilsele. [naar artikel]

16. Missing link fietsostrade in Deurne wordt weggewerkt, wachten op nieuwe fietsbrug (09/09/2020 - Gazet van Antwerpen)

Met enige vertraging maakt de stad werk van een nieuw fietspad in de Wouter Haecklaan in Deurne, langs het viaduct van de E313. Dat fietspad zal onderdeel uit maken van de fietsostrade tussen Antwerpen en Wommelgem. [naar artikel]

17. Chaos op pas heraangelegde weg: auto’s over nieuw fietspad en door fietstunnel (08/11/2017 - Het Nieuwsblad)

Onthutsende taferelen tijdens de spitsuren op de N41: auto's gebruiken het nieuwe fietspad langs de ventweg en de fietstunnel in Elversele als sluipweg. De politie houdt sinds gisteravond toezicht. Vandaag komt de gemeentelijke verkeerscel samen. [naar artikel]

18. En plots stopt het fietspad (10/11/2016 - Gazet van Antwerpen)

Aan de kaaien in het noorden van de stad is er grote ontevredenheid over het onafgewerkte nieuwe fietspad. De fietsers moeten over dat nieuwe fietspad omdat ze niet meer langs de Rijnkaai kunnen door de werken. Maar over een lengte van honderd meter daveren de tweewielers over een hobbelige kasseistrook, omdat het fietspad er plots stopt. [naar artikel]

19. Aanleg wandel- en fietspad langs Langekeukelbeek start nog dit jaar (28/04/2017 - Het Belang van Limburg)

De eerste fase van de aanleg van een wandel- en fietspad langs de Langkeukelbeek in het centrum van Lanaken begint eind dit jaar. Het betreft het traject vanaf het Molenweideplein tot aan het Uilenstraatje. Op een later tijdstip wordt het verlengstuk van het langs de beek meanderende fiets- en wandelpad tot aan het toekomstige multifunctionele sportcomplex Montaignehof aangepakt. [naar artikel]

20. VIDEO. Ongeduldige motard steekt langs rechts voorbij... over fietspad in Ledeberg (24/06/2022 - Het Laatste Nieuws)

Een motorrijder heeft deze week langs de Hundelgemsesteenweg in Ledeberg voor een gevaarlijke verkeerssituatie gezorgd. De gehaaste man stak er een wagen voorbij langs het fietspad. Toen de bestuurder van die wagen hem even later duidelijk wilde maken dat het gevaarlijk was wat hij deed, werd hij getrakteerd op een middelvinger. [naar artikel]

21. Werken aan nieuw fietspad moeten opnieuw gebeuren na passage van één voetganger (23/01/2018 - Gazet van Antwerpen)

Een vijftiental meter van het nieuwe fietspad dat langs de Maastrichtersteenweg in Hasselt is aangelegd, moet al terug worden opgebroken. Een onvoorzichtige voetganger, wellicht een kind of alleszins iemand met kleine voetjes, is immers over die afstand door het pas aangelegde asfalt gewandeld. [naar artikel]

22. Omleiding Lillerbaan (26/08/2018 - Het Belang van Limburg)

Dinsdag 28 augustus start de vernieuwing van het fietspad langs de Lillerbaan in Kaulille. Dit fietspad in beton en klinkers is dringend aan vernieuwing toe en wordt vervangen door een fietspad in asfalt. De werken zullen vermoedelijk twee maanden duren.  [naar artikel]

23. Nieuw fietspad moet station van As verbinden met Tivoli (16/08/2017 - Het Belang van Limburg)

Vandaag start op de Hoeveweg in Lanklaar de aanleg van een nieuw fietspad dat het station van As en de historische scheepvaartsite Tivoli in Lanklaar verbindt. Het fietspad van 8 kilometer krijgt een afslag naar Terhills, Terhills-Cablepark en kuuroord Isis op de mijnterreinen in Lanklaar-Eisden. Tussen Dilsen en Lanklaar kan vandaag al het nieuwe fietspad ingereden worden, deels op de oever van de Zuid-Willemsvaart. [naar artikel]

24. Fietspad eindigt in het veld (10/11/2016 - Het Nieuwsblad)

Vreemd zicht langs de Processiestraat in Gooik waar een aannemer momenteel volop een fietspad aanlegt. Tussen de sporthal Koornmolen en de Wolvenstraat eindigt het fietspad plots letterlijk in het veld. Een eigenaar van een stuk grond ligt dwars. [naar artikel]

Vers van de pers.
Alle Vlaamse Krantenkoppen.
Elke minuut geupdate.
De Krantenkoppen dagelijks in je mailbox?
Gratis dagelijks de krantenkoppen in je mailbox!

© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.

Dagelijks de populairste artikels in je mailbox?

Je kan je op elk moment uitschrijven!