Het einde van het bekende blauwe champignonbakje is nabij. Na Lidl en Delhaize ruilt nu ook Albert Heijn het iconische design in voor een transparant, 100 procent recycleerbaar model. De eerste bakjes voor de Belgische markt werden in Wellen geproduceerd. [naar artikel]
Het einde van het bekende blauwe champignonbakje is nabij. Na Lidl en Delhaize ruilt nu ook Albert Heijn het design in voor een transparant, 100% recycleerbaar model. Maar er is toch discussie over wie dat blauwe heeft ‘uitgevonden’ ... [naar artikel]
Het iconische blauwe champignonbakje verdwijnt uit steeds meer supermarkten. Dat schrijven de kranten van het Mediahuis. De bakjes worden meestal vervangen door transparant plastic of door kartonnen doosjes met een waterafstotende laag. Beide alternatieven zijn beter recycleerbaar. [naar artikel]
22:30 De bekende blauwe champignongbakjes dreigen te verdwijnen. Na Delhaize en Lidl, vervangt ook Albert Heijn ze door doorzichtig plastic. [naar artikel]
Wie 30 jaar geleden in de banksector aan de slag ging, mocht zich opmaken voor een carrière achter dik gepanserd glas. Klanten werden ontvangen in aparte, ongezellige hokjes. En interactie tussen de medewerkers zelf was er ook niet veel. Vandaag ziet een bankkantoor er echter totaal anders uit. Wie bijvoorbeeld werkt voor ABN Amro in Hasselt komt terecht in een moderne, flexibele en vooral duurzame omgeving. [naar artikel]
Duurzaamheid is in trek bij spaarders en beleggers. Toch als het over Triodos gaat. De bank is de snelst groeiende van ons land, maar heeft ook aandelenfondsen met Coca-Cola, Nike, BMW en Toyota. 'Duurzaamheid is een relatief begrip, dat is toch evident?' [naar artikel]
Terwijl de inflatie spaartegoeden opvreet, noteerde de Bel20 vorig jaar 19 procent groei. Logisch dus dat Belgen massaal de weg naar de beurs vinden. Nieuw is dat beleggers daar niet alleen naar rendement maar ook naar impact kijken. Duurzaam investeren is trending, maar wat is duurzaam en wat het verschil tussen licht- en donkergroen? [naar artikel]
Duurzaamheid is in elke organisatie het belangrijkste woord in het bedrijfswoordenboek geworden. Het valt echt op dat waar artificiële intelligentie (AI) nog tot voor kort het gesprek met organisaties domineerde, nu ook duurzaamheid meer en meer aan bod komt in onze gesprekken in de sector. En dat is een ontzettend goed teken. (Retail)bedrijven zoeken nu […] [naar artikel]
'We moeten leren eten wat de visser vangt. Niet enkel laten vissen wat we op ons bord willen en al de rest weggooien.' Wij volgen het motto van de NorthSeaChefs en eten vandaag wijting, een minder populaire vis met uitstekende smaakkwaliteiten, zacht van structuur en allround in de keuken. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.