10:34 Een aantal grote telecom- en mediaspelers bundelt de krachten in een nationale reclameregie. Die moet vanaf 2021 operationeel zijn. [naar artikel]
Verschillende Belgische mediabedrijven bundelen hun krachten om reclame te werven. Het is de bedoeling om een front vormen tegen Facebook en Google, die een steeds groter aandeel van de online reclame-inkomsten naar zich toetrekken. [naar artikel]
Gert Ysebaert, de CEO van Mediahuis, heeft een voorstel over hoe de lokale mediagroepen hun krachten kunnen bundelen tegenover de grote bedrijven zoals Google en Facebook. [naar artikel]
08:47 Vlaams innovatieminister Philippe Muyters geeft de ambities van de twee breedbandleveranciers op het vlak van supersnel internet een onvoldoende. 'En ze zijn te duur.' Daarom wil Muyters zelf supersne... [naar artikel]
16:00 De Franstalige krantenuitgevers Rossel en Editions de l'Avenir leggen de hand op IP Press. [naar artikel]
20:17 Met Ads & Data schiet vanaf 1 april een nieuwe nationale reclameregie uit de startblokken. Die is eigendom van Mediahuis, Proximus en Telenet. [naar artikel]
15:57 De Franstalige uitgever IPM en de reclameregie RMB overwegen in beroep te gaan tegen het groene licht van de concurrentiewaakhond voor de overname van de commerciële omroep RTL Belgium. [naar artikel]
De competitiewedstrijden in 1B zullen dit seizoen niet enkel op Proximus TV te zien zijn. Het telecombedrijf Proximus sloot een akkoord met concurrent Telenet om elke speeldag een match op beide kanalen uit te zenden. Dat maakte de Pro League woensdag bekend. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.