Alle Vlaamse Krantenkoppen. Elke minuut geupdate. Vers van de pers.
Gazet van Antwerpen

H&M Group experimenteert met nieuw merk Singular Society

14/12/2020 - 15:57
"H&M Group heeft in alle stilte nog een nieuw merk gelanceerd. Dat kreeg de naam Singular Society, maar is opvallend om twee redenen: de kledingstukken en interieurspullen worden verkocht tegen de prijs die ze kosten om te maken en om items te kunnen kopen, moet je lid zijn. "

Gerelateerde krantenkoppen:

1. Het antwoord van H&M Group op fast fashion? Met 'Singular Society' lanceren ze een kledingsabonnement (15/12/2020 - Het Laatste Nieuws)

De Zweedse kledingketen H&M Group heeft een nieuw merk uit de grond gestampt: Singular Society. Het bijzondere is dat het label werkt als Netflix. Je moet maandelijks een abonnement betalen en pas dan kan je er kleding en interieurspullen kopen. Nogal exclusief, dus. [naar artikel]


2. Nieuw merk van H&M enkel te verkrijgen tegen vast bedrag per maand: ook modesector experimenteert met abonnementen (17/12/2020 - VRT NWS)

De Zweedse kledingketen H&M Group experimenteert met een abonnementsformule voor kledij. Wie kledingstuks wil kopen van het nieuwe merk Singular Society, moet een abonnement nemen. In ruil voor een vast bedrag per maand, mag je een vast aantal stuks bestellen in de webshop. H&M Group wil daarmee de consument beter aan zich binden en inspelen op de trend naar duurzamere mode. [naar artikel]


3. H&M Group lanceert een revolutionair nieuw merk: je moet een abonnement hebben voor je er kunt shoppen (15/12/2020 - Het Laatste Nieuws)

De Zweedse kledingketen H&M Group heeft een nieuw merk uit de grond gestampt: Singular Society. Het bijzondere is dat het label werkt als Netflix. Je moet maandelijks een abonnement betalen en pas dan kan je er kleding en interieurspullen kopen. Nogal exclusief, dus. [naar artikel]


4. BIZAR. H&M lanceert een exclusief kledingabonnement (18/12/2020 - Metro)

Abonnementen, iedereen heeft er wel een paar. Van een krant over een Netflix-account tot een telefoonabonnement – we hoeven er geen tekeningetje bij te maken. Maar H&M Group heeft nu ook een heel ander soort abonnement uit de grond gestampt. Eentje waarbij alleen leden de kans krijgen om spullen te bestellen. H&M kennen we allemaal […] Het bericht BIZAR. H&M lanceert een exclusief kledingabonnement verscheen eerst op Metro. [naar artikel]


5. H&M start met kleding-abonnementen (17/12/2020 - Het Belang van Limburg)

Kledingketen H&M start met een abonnementenservice. Voor een vast bedrag per maand hebben abonnees toegang tot het platform Singular Society. Daar kunnen ze dan kledij aankopen tegen productieprijs. [naar artikel]


6. H&M pakt uit met ‘Netflix van de kleren’ (12/12/2020 - Express)

De Zweedse kledingketen H&M lanceert Singular Society, een abonnementsdienst waarmee u een aantal kleren per maand kan kopen afhankelijk van... The post H&M pakt uit met ‘Netflix van de kleren’ appeared first on Business AM. [naar artikel]


7. De ingenieur werd een modetycoon (05/04/2019 - De Morgen)

Samen met twee collega-ingenieurs stampte Anja Maes in tien jaar tijd een Belgisch mode-imperium uit de grond. Vorige week nam de FNG Group nog een deel van de Nederlandse Coltex Retail Group over. Anja Maes blijft er stoïcijns onder. 'Er ligt alweer een nieuw merk op de tekentafel.' [naar artikel]


8. BMW laat een wereldwijde recordverkoop optekenen; merk meldt ook een Belgische primeur (13/01/2022 - Express)

Het Duitse autoconcern BMW Group verkocht vorig jaar wereldwijd 2,52 miljoen wagens. Dat betekende een stijging met 8,4 procent tegenover het jaar voordien. Dat heeft de BMW Group bekendgemaakt. Het concern merkte daarbij op dat het merk BMW vorig jaar het hoogste verkoopniveau uit zijn geschiedenis heeft bereikt. Tevens kon de groep melden de verkoop […] [naar artikel]


9. Balta Group verandert naam in Belysse Group (22/09/2022 - De Tijd)

08:10 De naamsverandering bij de West-Vlaamse tapijtproducent volgt op de eerdere verkoop van zowat de helft van de activiteiten samen met het merk Balta aan het Britse Victoria. [naar artikel]


10. Saoedi-Arabië bouwt iconische paleizen om tot luxehotels (22/01/2022 - Express)

Saoedi-Arabië heeft de lancering aangekondigd van de Boutique Group, een nieuw toeristisch merk dat een portfolio iconische historische en culturele paleizen in het land moet beheren en tot ultraluxe boetiekhotels wil ombouwen. De Boutique Group is een initiatief van het Saoedische Public Investment Fund (PIF). “Ons project wil het levendige erfgoed en de cultuur van […] [naar artikel]


11. Volvo lanceert een nieuw merk met de mysterieuze naam 'M' (07/07/2018 - Het Laatste Nieuws)

Volvo lanceert een nieuw merk: M. Het gaat hier echter niet om een nieuw automerk, maar om een mobiliteitsdienst. [naar artikel]


12. H&M lanceert nieuw merk online (06/04/2018 - Het Belang van Limburg)

De Zweedse modeketen H&M heeft een nieuw merk online gelanceerd. Het gaat om het zogenaamde ‘/Nyden’, dat focust op modebewuste millennials. [naar artikel]


13. Plopsa Group over nieuw zwembad in Hofstade: "We zetten onze plannen voor waterpretpark in Mechelen door" (06/10/2022 - VRT NWS)

Plopsa Group behoudt haar plannen om het nieuw waterpretpark Plopsaqua in Mechelen te bouwen. Het bedrijf reageert daarmee op het nieuws dat er in Hofstade een nieuw watersportcomplex komt, op slechts 3 kilometer van het waterpark in Mechelen. "We gaan gewoon zorgen dat het bij ons leuker is dan in Hofstade", zegt Steve Van den Kerkhof, CEO van Plopsa Group. [naar artikel]


14. AUTOTEST. Stelvio krijgt compact broertje: kan Alfa Romeo Tonale iconisch merk nieuw leven in blazen? (06/08/2022 - Het Belang van Limburg)

Alfa Romeo lanceert een nieuw model en dat is een belevenis. De Tonale moet het eerbiedwaardige Italiaanse merk nieuw leven inblazen. Maar is het goed genoeg voor de fans? Wij deden de test. [naar artikel]


15. AXA experimenteert met videodokters (25/06/2019 - VRT NWS)

Wie een hospitalisatieverzekering heeft bij AXA zal vanaf oktober de klok rond een dokter kunnen raadplegen via videochat op computer of smartphone. AXA is de eerste verzekeraar in België die experimenteert met teleconsultaties. [naar artikel]


16. Aertssen Group bouwt nieuw logistiek centrum in het Waasland: zo zal het park eruitzien (03/06/2018 - Gazet van Antwerpen)

Het familiebedrijf Aertssen Group is in Verrebroek gestart met de bouw van een nieuw logistiek centrum. De groep blijft zo sterk groeien dat er op dit moment maar liefst honderd vacatures beschikbaar zijn. [naar artikel]


17. River Island richt een nieuw merk op om oudere vrouwen te bereiken (25/07/2019 - Het Laatste Nieuws)

River Island Global Holding, het moederbedrijf achter de Britse modeketen, gaat een nieuw merk lanceren om zo ook vrouwen te voorzien die “veel te... [naar artikel]


18. ‘An apple a day keeps the doctor away’: nieuw onderzoek toont aan dat er waarheid zit in het bekende spreekwoord (13/06/2019 - Het Laatste Nieuws)

Nieuw onderzoek, gepresenteerd tijdens de American Society for Nutrition’s conferentie van 2019, suggereert dat een dieet rijk aan fruit en groeten... [naar artikel]


19. Omstreden oprichter American Apparel maakt comeback met ‘nieuw’ merk (14/04/2018 - Het Laatste Nieuws)

Dov Charney maakt zijn comeback met een nieuw merk, Los Angeles Apparel, dat niet alleen qua naam maar ook qua concept sprekend lijkt op zijn... [naar artikel]


20. Meghan Markle lanceert nieuw lifestyle merk (15/03/2024 - Gazet van Antwerpen)

Meghan Markle (42), echtgenote van de Britse prins Harry, lijkt een nieuw lifestyle merk te hebben gelanceerd. Dat schrijven Britse media. Het is haar eerste Instragram-post sinds 2020. [naar artikel]


21. Volvo Cars experimenteert met groen staal (16/06/2021 - De Tijd)

02:30 Het Zweedse merk hoopt vanaf 2026 over te stappen op volledig ‘fossielvrij’ staal voor de 800.000 auto's die het per jaar maakt, onder meer in zijn fabriek in Gent. De staalindustrie probeert hard om ... [naar artikel]


22. Hugo Boss breidt merk uit met nieuwe jeanslijn (09/05/2023 - Het Belang van Limburg)

Het Duitse merk Hugo Boss voegt met Boss Blue een nieuw merk toe aan het imperium. Dat is vooral gericht op jonge mannen en vrouwen. Het nieuwe label zal vier keer per jaar een nieuwe jeanscollectie op de markt brengen. [naar artikel]


23. Amerikaanse schoenenreus Steve Madden komt naar België (29/03/2019 - De Morgen)

De Nederlandse distribu teur Macintosh Retail Group heeft de exclusieve verkoopsrechten op het Amerikaanse schoenenlabel Steve Madden voor de Benelux bin- nengehaald. In de VS is het merk uiterst populair. Bij jongeren moet het enkel Nike als best verkopende merk voor zich dulden. [naar artikel]


24. H&M lanceert nieuw winkelconcept (18/01/2019 - Het Belang van Limburg)

Online shoppen is de toekomst? Als het van de Zweedse modegigant H&M afhangt, alvast niet helemaal. De winkelketen experimenteert namelijk met een nieuw winkelconcept om de shop ervaring naar een hoger niveau te tillen. Dat schrijft Fashion United. [naar artikel]


Vers van de pers.
Alle Vlaamse Krantenkoppen.
Elke minuut geupdate.
De Krantenkoppen dagelijks in je mailbox?
Gratis dagelijks de krantenkoppen in je mailbox!

© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.

Dagelijks de populairste artikels in je mailbox?

Je kan je op elk moment uitschrijven!