Alle Vlaamse Krantenkoppen. Elke minuut geupdate. Vers van de pers.
Het Laatste Nieuws

H&M Group lanceert een revolutionair nieuw merk: je moet een abonnement hebben voor je er kunt shoppen

15/12/2020 - 11:37
"De Zweedse kledingketen H&M Group heeft een nieuw merk uit de grond gestampt: Singular Society. Het bijzondere is dat het label werkt als Netflix. Je moet maandelijks een abonnement betalen en pas dan kan je er kleding en interieurspullen kopen. Nogal exclusief, dus."

Gerelateerde krantenkoppen:

1. Het antwoord van H&M Group op fast fashion? Met 'Singular Society' lanceren ze een kledingsabonnement (15/12/2020 - Het Laatste Nieuws)

De Zweedse kledingketen H&M Group heeft een nieuw merk uit de grond gestampt: Singular Society. Het bijzondere is dat het label werkt als Netflix. Je moet maandelijks een abonnement betalen en pas dan kan je er kleding en interieurspullen kopen. Nogal exclusief, dus. [naar artikel]


2. Nieuw merk van H&M enkel te verkrijgen tegen vast bedrag per maand: ook modesector experimenteert met abonnementen (17/12/2020 - VRT NWS)

De Zweedse kledingketen H&M Group experimenteert met een abonnementsformule voor kledij. Wie kledingstuks wil kopen van het nieuwe merk Singular Society, moet een abonnement nemen. In ruil voor een vast bedrag per maand, mag je een vast aantal stuks bestellen in de webshop. H&M Group wil daarmee de consument beter aan zich binden en inspelen op de trend naar duurzamere mode. [naar artikel]


3. H&M Group experimenteert met nieuw merk Singular Society (14/12/2020 - Het Belang van Limburg)

H&M Group heeft in alle stilte nog een nieuw merk gelanceerd. Dat kreeg de naam Singular Society, maar is opvallend om twee redenen: de kledingstukken en interieurspullen worden verkocht tegen de prijs die ze kosten om te maken en om items te kunnen kopen, moet je lid zijn. [naar artikel]


4. Volvo lanceert een nieuw merk met de mysterieuze naam 'M' (07/07/2018 - Het Laatste Nieuws)

Volvo lanceert een nieuw merk: M. Het gaat hier echter niet om een nieuw automerk, maar om een mobiliteitsdienst. [naar artikel]


5. BIZAR. H&M lanceert een exclusief kledingabonnement (18/12/2020 - Metro)

Abonnementen, iedereen heeft er wel een paar. Van een krant over een Netflix-account tot een telefoonabonnement – we hoeven er geen tekeningetje bij te maken. Maar H&M Group heeft nu ook een heel ander soort abonnement uit de grond gestampt. Eentje waarbij alleen leden de kans krijgen om spullen te bestellen. H&M kennen we allemaal […] Het bericht BIZAR. H&M lanceert een exclusief kledingabonnement verscheen eerst op Metro. [naar artikel]


6. Spotify lanceert abonnement voor koppels (01/07/2020 - Het Laatste Nieuws)

Speciaal voor een samenwonend stel (of gewoon twee huisgenoten) lanceert Spotify een nieuw abonnement: Premium Duo. Voor 12,99 euro per maand... [naar artikel]


7. Porsche lanceert abonnementsformule waarmee je dagelijks van wagen kan verwisselen (10/06/2022 - Express)

De wagenproducent Porsche heeft enkele dagen geleden een nieuw abonnement gelanceerd. Dankzij die formule krijg je de kans om met meerdere wagens van het merk te rijden. Indien je dat wenst kan je zelfs dagelijks van wagen wisselen. Vanzelfsprekend gaat het abonnement gepaard met een stevig prijskaartje. Op 1 juni lanceerde de Duitse fabrikant een […] [naar artikel]


8. AUTOTEST. Stelvio krijgt compact broertje: kan Alfa Romeo Tonale iconisch merk nieuw leven in blazen? (06/08/2022 - Het Belang van Limburg)

Alfa Romeo lanceert een nieuw model en dat is een belevenis. De Tonale moet het eerbiedwaardige Italiaanse merk nieuw leven inblazen. Maar is het goed genoeg voor de fans? Wij deden de test. [naar artikel]


9. Meta lanceert een betaald advertentievrij abonnement op Facebook en Instagram: dit is hoeveel je per maand moet betalen (30/10/2023 - Express)

De kettingmails uit het begin van de jaren 2010 die voorspelden dat Facebook betaald zou worden, hadden deels gelijk. Meta biedt inderdaad een abonnement aan om van het sociale netwerk en Instagram te genieten zonder advertenties. In het nieuws: Meta lanceert zijn betaalde, advertentievrije aanbod in Europa. De details: Net als bij het X-abonnement is […] [naar artikel]


10. Streamz lanceert primeur voor Vlaanderen, goedkoper streamen maar mét reclame: “Niet elk gezin heeft 10 euro per maand over om onze content te zien” (16/05/2023 - Het Laatste Nieuws)

Vind je streamingdiensten toch wat duur? Goed nieuws: de Vlaamse streamingdienst Streamz lanceert een nieuw, goedkoper abonnement mét reclame. Je kan dan net dezelfde films en series bekijken als bij het gewone abonnement, maar moet in ruil daarvoor wel advertenties uitzitten: “We zorgen er wel voor dat reclame niet gaat irriteren, het moet kwaliteit zijn", zegt CEO Bart De Groote. [naar artikel]


11. H&M lanceert nieuw merk online (06/04/2018 - Het Belang van Limburg)

De Zweedse modeketen H&M heeft een nieuw merk online gelanceerd. Het gaat om het zogenaamde ‘/Nyden’, dat focust op modebewuste millennials. [naar artikel]


12. Proximus trekt de prijzen van populaire bundels op en lanceert ongelimiteerd gsm-abonnement (31/10/2018 - Gazet van Antwerpen)

Proximus verhoogt op 1 januari enkele van zijn prijzen, zo kondigt de telecomoperator aan in een persbericht. De populaire bundels Tuttimus en Familus worden duurder, net als de optionele sportpakketten en enkele oude abonnementsformules. Het lanceert ook een nieuw, ongelimiteerd gsm-abonnement. [naar artikel]


13. Meghan Markle lanceert nieuw lifestyle merk (15/03/2024 - Gazet van Antwerpen)

Meghan Markle (42), echtgenote van de Britse prins Harry, lijkt een nieuw lifestyle merk te hebben gelanceerd. Dat schrijven Britse media. Het is haar eerste Instragram-post sinds 2020. [naar artikel]


14. NMBS komt met speciaal abonnement voor telewerkers (23/03/2023 - Express)

Spoorwegmaatschappij NMBS heeft een nieuw project gelanceerd: het Flex 10-abonnement. Dat is een abonnementsformule voor werknemers die niet meer elke dag op kantoor moeten zijn. Het project wordt in verschillende fases geïntroduceerd. Hiervan is het Flex 10-abonnement dus de eerste fase, goed voor tien reisdagen in een maand. Na een lange periode van proefprojecten lanceert […] [naar artikel]


15. Ontex verkoopt luiers via online abonnement (27/08/2019 - De Tijd)

13:03 De luierfabrikant Ontex lanceert een online abonnement om luiers aan huis of op het werk te laten leveren. Daarmee opent het bedrijf een nieuw front in de strijd met de bekende luiermerken. [naar artikel]


16. Amazon lanceert een abonnement op medicatie, amper 5 dollar per maand: is dat een goed idee?  (25/01/2023 - VRT NWS)

Naast een abonnement op series, films en gratis geleverde pakjes kan je je nu ook abonneren op medicatie bij Amazon in de Verenigde Staten. Voor wie al een Amazon Prime abonnement heeft, kost een abonnement op voorgeschreven medicijnen 5 dollar per maand. [naar artikel]


17. Nike lanceert nu ook abonnement voor schoenen (16/08/2019 - Het Belang van Limburg)

Netflix, Spotify, Zalando… Abonnementsformules zijn ‘in’ en dat beseffen ze nu ook bij Nike. Het sportmerk lanceert binnenkort in de VS zijn eerste abonnement voor kinderschoenen. Voor 20 dollar krijgt je zoon of dochter vier paar sneakers per jaar. [naar artikel]


18. NMBS lanceert flexibel abonnement voor telewerkers (23/03/2023 - Het Laatste Nieuws)

Spoorwegmaatschappij NMBS heeft het ‘Flex Abonnement’ gelanceerd, een abonnementsformule voor werknemers die niet meer elke dag op kantoor moeten zijn. Het eerste flexibele abonnement dat beschikbaar is, is er een voor tien reisdagen in een maand. [naar artikel]


19. Nike lanceert abonnement voor kinderschoenen (13/08/2019 - Het Laatste Nieuws)

Sportmerk Nike lanceert een abonnement voor kinderschoenen. De ‘Nike Adventure Club’ is bedoeld voor kinderen tussen 2 en 10 jaar. “We willen het... [naar artikel]


20. Radiotherapie: opbod aan 'nieuwe' bestralingstoestellen leidt tot medisch shoppen (25/03/2021 - Knack)

Ziekenhuizen scheppen graag op over de bestralingstoestellen die ze aankopen. Ook al zijn die niet altijd zo revolutionair als wordt beweerd. 'Aan de ene kant zet dat opbod aan tot medisch shoppen. Aan de andere kant krijgen lang niet alle kankerpatiënten die daar baat bij kunnen hebben radiotherapie.' [naar artikel]


21. Saoedi-Arabië bouwt iconische paleizen om tot luxehotels (22/01/2022 - Express)

Saoedi-Arabië heeft de lancering aangekondigd van de Boutique Group, een nieuw toeristisch merk dat een portfolio iconische historische en culturele paleizen in het land moet beheren en tot ultraluxe boetiekhotels wil ombouwen. De Boutique Group is een initiatief van het Saoedische Public Investment Fund (PIF). “Ons project wil het levendige erfgoed en de cultuur van […] [naar artikel]


22. Groep rond H&M lanceert goedkoper outletplatform (02/06/2018 - Het Belang van Limburg)

De H&M Group lanceert op 14 juni een nieuw winkelconcept, Afound, waar klanten koopjes kunnen doen. De eerste twee winkels zijn voor Zweden, maar er kan ook geschopt worden op het online platform Afound.com. [naar artikel]


23. Het Belang van Limburg lanceert het SNEL-ABONNEMENT voor wie snel mee wil zijn met het nieuws (10/11/2018 - Het Belang van Limburg)

HasseltHeeft u weinig tijd? Heeft u geen uren om eens rustig de krant te lezen, maar wil u toch het nieuws uit uw omgeving en ver daarbuiten niet missen? Voor u lanceert Het Belang van Limburg nu het snel-abonnement. Hoofdredacteur Indra Dewitte geeft uitleg. [naar artikel]


24. Kim Kardashian lanceert de Shazam van het shoppen (13/11/2017 - Het Belang van Limburg)

Ooit op Instagram een oufit gezien die je doodgraag wou en gewenst dat je die meteen kon kopen? De nieuwe app Screenshop moet dat voortaan mogelijk maken. Kim Kardashian is alvast fan en is een van de adviseurs bij het bedrijf dat de tool lanceert. [naar artikel]


Vers van de pers.
Alle Vlaamse Krantenkoppen.
Elke minuut geupdate.
De Krantenkoppen dagelijks in je mailbox?
Gratis dagelijks de krantenkoppen in je mailbox!

© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.

Dagelijks de populairste artikels in je mailbox?

Je kan je op elk moment uitschrijven!