Alle Vlaamse Krantenkoppen. Elke minuut geupdate. Vers van de pers.
BusinessAM

Consument vaak ontevreden over applicatie-ervaring

19/01/2017 - 15:50
"Consumenten downloaden massaal retail-applicaties, maar de meerderheid van de gebruikers toont zich niet tevreden met de geboden service. Dat blijkt uit een onderzoek van het bedrijf Apadmi, ontwikkelaar van mobiele applicaties, bij een groep Britse consumenten. “Eén op drie consumenten getuigt vorig jaar meer applicaties te hebben gedownload dan de twaalf maanden voordien,” zeggen de […] The post Consument vaak ontevreden over applicatie-ervaring appeared first on Express [NL]."

Gerelateerde krantenkoppen:

1. Consument vaak ontevreden over applicatie-ervaring (19/01/2017 - Express)

Consumenten downloaden massaal retail-applicaties, maar de meerderheid van de gebruikers toont zich niet tevreden met de geboden service. Dat blijkt uit een onderzoek van het bedrijf Apadmi, ontwikkelaar van mobiele applicaties, bij een groep Britse consumenten. “Eén op drie consumenten getuigt vorig jaar meer applicaties te hebben gedownload dan de twaalf maanden voordien,” zeggen de […] The post Consument vaak ontevreden over applicatie-ervaring appeared first on Express [NL]. [naar artikel]


2. Belgische consument gaat minder vaak naar de winkel (19/08/2016 - Express)

De Belgische consument doet – online transacties inbegrepen – gemiddeld 158 voedselaankopen per jaar. Dat betekent echter een daling met anderhalf decennium geleden, toen 200 aankopen per jaar werden geteld. Dat blijkt uit een onderzoek van consulent GfK bij een panel van vijfduizend gezinnen. Er wordt aan toegevoegd dat ook bij de verkochte volumes een […] The post Belgische consument gaat minder vaak naar de winkel appeared first on Express [NL]. [naar artikel]


3. Achter een opvallende modekeuze zit vaak een jaloerse consument (30/01/2017 - Express)

Jaloerse partners kiezen in de modewinkel vaker voor een opvallende kleur of een opmerkelijk ontwerp. Dat is de conclusie van een onderzoek van wetenschappers aan de Nanyang Technological University in Singapore. Met hun ongewone keuzes hopen de jaloerse consumenten volgens de onderzoekers immers opnieuw de aandacht van hun partner te kunnen wekken. Er wordt aan […] The post Achter een opvallende modekeuze zit vaak een jaloerse consument appeared first on Express [NL]. [naar artikel]


4. Capgemini: Consument door fysieke winkel vaak gefrustreerd (01/02/2017 - Express)

De moeilijkheid om prijsvergelijkingen te kunnen maken, vormt de grootste frustratie die de consument op de fysieke winkelvloer ervaart. Dat blijkt uit een rapport van consulent Capgemini bij zesduizend consumenten en vijfhonderd retail-executives in de Verenigde Staten, China, Duitsland, Frankrijk, Groot-Brittannië, Italië, Spanje, Nederland en Zweden. Er wordt echter aan toegevoegd dat de consument bij […] The post Capgemini: Consument door fysieke winkel vaak gefrustreerd appeared first on Express [NL]. [naar artikel]


5. Namaak is voor consument vaak een bijkomend alternatief (02/02/2017 - Express)

Vele consumenten beschouwen namaak louter als een bijkomende productkeuze. Daardoor is het moeilijker om het publiek tot een groter ethisch gedrag aan te sporen. Dat blijkt uit een onderzoek van de University of Kent, gebaseerd op interviews met een groep Chinese consumenten. Deze vaststellingen hebben volgens de wetenschappers een belangrijke impact op de succeskansen van […] The post Namaak is voor consument vaak een bijkomend alternatief appeared first on Express [NL]. [naar artikel]


6. Online consument voelt zich vaak genegeerd (12/06/2017 - Express)

Een belangrijk aantal consumenten is van mening dat zijn feedback tegenover online verkopers van goederen en diensten uiteindelijk weinig resultaten opleveren. Dat blijkt uit een studie van het bedrijf Qualtrics bij zeventienhonderd online shoppers. Daarbij werd vastgesteld dat 40 procent van de ondervraagden van mening is dat zijn feedback – ongeacht het gebruikte kanaal – […] The post Online consument voelt zich vaak genegeerd appeared first on Express [NL]. [naar artikel]


7. Wordt de consument misleid? ‘Made in China’ is vaak ‘Made in Noord-Korea’ (16/08/2017 - Express)

De meeste kledij die we hebben draagt het label ‘made in China’. Toch wordt een groot deel ervan in Noord-Korea gefabriceerd.  De reden daarvoor is even eenvoudig als evident. Chinese textielfabrikanten besteden hun productie steeds vaker uit aan ateliers in Noord-Korea, omdat die tot 75% goedkoper zijn dan de Chinese werkplaatsen. Textiel valt niet onder de handelssancties […] The post Wordt de consument misleid? ‘Made in China’ is vaak ‘Made in Noord-Korea’ appeared first on Express [NL]. [naar artikel]


8. Alles wat we weten over de schutter die Shinzo Abe (67) neerschoot: 41-jarige man die “ontevreden” was over het beleid van Abe en zelf een wapen knutselde (08/07/2022 - Het Laatste Nieuws)

Nadat de Japanse ex-premier Shinzo Abe (67) werd neergeschoten, is er onmiddellijk een gearresteerd. Het gaat om een 41-jarige man die een zelfgemaakt wapen bij zich droeg en zich niet verzette tegen de politie. Wie is de man? En wat bezielde hem toen hij Abe neerschoot? Dit is wat we al weten. [naar artikel]


9. “Heel ontevreden” Vrancken spreekt over wake-upcall na afstraffing in Brugge: “Hier zal zeker nog over gepraat worden” (25/04/2024 - Het Laatste Nieuws)

Racing Genk beleefde een grote nachtmerrie op het veld van Club Brugge. Van het kastje naar de muur én weer terug gespeeld. “We hebben geen moment een kans gemaakt”, zuchtte Wouter Vrancken. [naar artikel]


10. Consument is meer tevreden over online bankieren dan over zijn bankkantoor (04/01/2018 - Het Laatste Nieuws)

De consument is over het algemeen meer tevreden over het internetbankieren en het mobiel bankieren van zijn financiële instelling dan over het... [naar artikel]


Vers van de pers.
Alle Vlaamse Krantenkoppen.
Elke minuut geupdate.
De Krantenkoppen dagelijks in je mailbox?
Gratis dagelijks de krantenkoppen in je mailbox!

© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.

Dagelijks de populairste artikels in je mailbox?

Je kan je op elk moment uitschrijven!