De Nederlandse telecomaanbieder Youfone komt naar ons land. Het gaat dat doen via het Proximus-netwerk. Dat heeft Proximus vandaag bekendgemaakt. Youfone gaat vanaf april vaste en mobiele diensten aanbieden op de Belgische markt. De Nederlanders zullen daarvoor het netwerk van Proximus gebruiken. In Nederland heeft Youfone meer dan 400.000 klanten, en is daarmee naar eigen […] The post Nederlandse telecomoperator Youfone komt naar België appeared first on Business AM. [naar artikel]
De Nederlandse telecomaanbieder Youfone komt naar ons land. Het gaat vanaf april vaste en mobiele diensten aanbieden op de Belgische markt. De Nederlanders zullen daarvoor het netwerk van Proximus gebruiken. [naar artikel]
Telecomaanbieder Youfone verandert zijn naam op 15 april in België in Yoin. Dat meldt het van oorsprong Nederlandse bedrijf in een persbericht. The post Telecomoperator Youfone wordt Yoin appeared first on Data News. [naar artikel]
11:14 De Nederlandse telecomgroep Youfone krijgt toegang tot het Proximus-netwerk om vaste en mobiele diensten aan te bieden op de Belgische markt. [naar artikel]
08:54 De Nederlandse telecomgroep KPN neemt de Nederlandse tak van het telecombedrijf Youfone over voor 200 miljoen euro. Youfone biedt ook gsm-diensten aan in ons land. [naar artikel]
Youfone pakt al langer met goedkope gsm-abonnementen uit. Maar tot en met Black Friday – komende vrijdag dus – lijkt het aanbod van de operator nog een stuk interessanter. Tot dan krijg je er namelijk dubbel zo veel mobiele data als normaal. Mag je die actie niet laten schieten? Of zijn er straffere gsm-abonnementen te vinden in Black Friday-tijden? Independer.be neemt de proef op de som. [naar artikel]
17:44 Digi Belgium, de nieuwe telecomoperator in ons land, gaat buiten mobiele telefonie ook alle diensten op het vaste net aanbieden. Het gaat om breedbandinternet, tv en vaste telefonie. [naar artikel]
Persoonsgegevens van ongeveer 700.000 klanten van de Nederlandse telecomoperator VodafoneZiggo zijn op straat komen te liggen door een datalek. De telecomaanbieder werkt samen met marktonderzoeker Blauw en bij een softwareleverancier van dat bedrijf hebben buitenstaanders toegang gekregen tot persoonlijke data. [naar artikel]
Op de helpdesk van telecomoperator Scarlet moet de consument gemiddeld 129 seconden geduld oefenen vooraleer hij een contactpersoon aan de lijn krijgt. Daarmee heeft Scarlet de traagste helpdesk van de Belgische telecomsector. Dat staat in de kwaliteitsbarometer van het Belgische Instituut voor Postdiensten en Telecommunicatie (BIPT). Ook bij SFR, Base en VOO moet met meer […] The post Helpdesk snelste telecomoperator antwoordt binnen acht seconden appeared first on Express [NL]. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.