De Ketnet-reeks ‘#LikeMe’ heeft vanavond haar populariteit verzilverd op Het Gala van de Gouden K’s, de jaarlijkse awardshow van Ketnet. Maar... [naar artikel]
De Ketnetserie "#LikeMe" is de grote winnaar geworden op de zevende editie van "Het gala van de Gouden K's", de awardshow waarin de Ketnetkijkers hun prijzen uitreiken in het Sportpaleis. Samen winnen de cast en het programma zelf 5 Gouden K's. 16.000 ouders en kinderen hebben de show live bijgewoond. [naar artikel]
De jeugdserie "#LikeMe" is net als vorig jaar de grote winnaar geworden op "Het gala van de Gouden K's", de awardshow van de Ketnetkijkers. Tijdens de show komen de Ketnetters te weten wie of wat het afgelopen jaar populair was in media, muziek en showbizz. "#LikeMe" sleepte vier Gouden K's in de wacht, waaronder die voor beste Ketnetserie. [naar artikel]
Ghost Rockers is net als vorig jaar de grote winnaar van het Gala van de Gouden K's, de awardshow van Ketnet. De rockgroep voor jongeren won... [naar artikel]
De populaire Ketnet-reeks #LikeMe is met vijf awards de grote winnaar van de intussen al zevende editie van het Gala van de Gouden K’s. De Ketnet-awardshow vond zaterdagavond plaats in een uitverkocht Sportpaleis in Antwerpen. Ketnet-kijkers mochten ook dit jaar weer hun favoriete programma’s, bands, nummers en acteurs en actrices belonen met een Gouden K. […] Het bericht #LikeMe is de grote slokop op het Gala van de Gouden K’s verscheen eerst op Metro. [naar artikel]
#LikeMe is de grote winnaar van het Gala van de gouden K’s geworden, de prijsuitreiking van Ketnet. De populaire tv-serie won vijf trofeeën, waaronder die van beste acteur/actrice van het jaar voor Pommelien Thijs. [naar artikel]
Het derde seizoen van het Ketnet-programma ‘#LikeMe’ is door de coronacrisis uitgesteld naar volgend jaar, maar dat betekent niet dat de cast het afgelopen jaar met de vingers heeft zitten draaien. Gisteren hebben ze de kijkers van de kinderzender verrast met een gloednieuw programma: ‘Surprise #LikeMe’. [naar artikel]
Goed nieuws voor de kijkers van ‘#LikeMe’: de populaire Ketnet-serie brengt tijdens deze kerstperiode een gloednieuwe winterspecial. Met opnieuw enkele Nederlandstalige klassiekers in een nieuw jasje. We zien de cast niet in de vertrouwde schoolomgeving maar trekken samen met hen naar de Ardennen. [naar artikel]
Ketnet-kijkers kunnen het weekend goed inzetten met de tweede aflevering van ‘#LikeMe’, sinds deze namiddag beschikbaar op Ketnet.be en in de... [naar artikel]
Een aangrijpend overlijden in de bejubelde Ketnet-serie ‘#LikeMe’. Té aangrijpend, menen sommige ouders. “Het is net knap dat Ketnet dit aandurft”,... [naar artikel]
Goed nieuws voor fans van de Ketnet-reeks ‘#LikeMe’: er komen in de kerstvakantie winterspecials aan van het programma. Tegelijk is er ook minder... [naar artikel]
Ouders die op zondagochtend nog sneller dan hun kinderen klaarzitten om naar Ketnet te kijken. Jonge tieners die luidkeels liedjes van Johan Verminnen zingen. De Ketnet-serie #LikeMe blijkt een generatieoverschrijdend succes. [naar artikel]
B.V.O., de choreograaf en bedenker van de populaire Ketnet-reeks #LikeMe, mag dan momenteel in de cel zitten op verdenking van zedenfeiten... [naar artikel]
Wie jonge kinderen of kleinkinderen heeft, heeft het vast gemerkt: de muzikale Ketnet-reeks "#LikeMe" over de avonturen van een groep tieners in een middelbare school, is heel populair. En dus komt er een tweede seizoen, waarvan de opnames al begonnen zijn. Daarin krijgen opnieuw enkele Vlaamse klassiekers een tweede leven. Onze reporter Mattias Tuyls ging een kijkje nemen bij de opnames in een school in Boom. Hij sprak ook met Ketnet-netmanager Maarten Janssen over het succes van "#LikeMe". Bekijk zijn verslag hierboven. [naar artikel]
In Amerika hadden ze jaren geleden de muzikale reeks ‘Glee’, en Ketnet springt nu op de trein met ‘#LikeMe’. De jonge en vaak onervaren cast krijgt gezelschap van ‘oude rotten’ Gunther Levi, Janine Bischops en Hugo Sigal. [naar artikel]
De megapopulaire serie ‘#LikeMe’ krijgt een opvolger in een gloednieuwe muzikale fictiereeks, waarvoor de audities zonet begonnen zijn. Al is de vraag nog of de reeks eerst op Ketnet komt, of meteen door de grote poort naar VRT 1 gaat. [naar artikel]
De nieuwe Ketnet-reeks ‘#LikeMe’ is hernieuwd voor een tweede seizoen, dat bevestigt de zender. [naar artikel]
B. V.O., medeoprichter van productiehuis ‘Fabric Magic’, is aangehouden voor zedenfeiten tegenover minder- en meerderjarigen. Dat bevestigt het parket vrijdag. De 37-jarige B. V.O. uit Boechout is choreograaf en bedacht mee de razend populaire Ketnet-reeks #LikeMe. Hij ontkent alle feiten. [naar artikel]
Het succes van de Ketnet-serie #LikeMe is nu ook te voelen tot in de hitlijsten. Met hun debuutalbum, dat vorige uitkwam, staan ze al meteen... [naar artikel]
B. V.O., medeoprichter van productiehuis ‘Fabric Magic’ is aangehouden voor zedenfeiten tegenover minder- en meerderjarigen. Dat bevestigt het parket vrijdag. De 37-jarige B. V.O. uit Boechout is choreograaf en bedacht mee de razend populaire Ketnet-reeks #LikeMe. Hij ontkent alle feiten. [naar artikel]
De choreograaf die mee de Ketnet-reeks "#LikeMe" bedacht en die verdacht wordt van zedenfeiten, wordt vrijgelaten onder voorwaarden. Dat heeft de... [naar artikel]
De nieuwe Ketnet-reeks ‘#LikeMe’ is hernieuwd voor een tweede seizoen, dat bevestigt de zender. [naar artikel]
Over een maand start het derde seizoen van #LikeMe, maar al op 1 januari trakteert de cast de Eén-kijker op de muziek van populaire Ketnet-reeks. Dan wordt #LikeMe in Concert uitgezonden. [naar artikel]
Donderdag vond de feestelijke openingsceremonie van de nieuwe Ketnet-zone in Plopsaland De Panne plaats. De cast van #LikeMe en de nieuwe Ketnet-wrappers kregen de eer om de zone, met twee attracties, officieel te openen. Bezoekers stonden in de namiddag te trappelen voor een ritje op de #LikeMe Coaster en een tocht in een Tik Tak-bootje maken. Er werd 2,5 miljoen euro geïnvesteerd in de nieuwe zone. [naar artikel]
Plopsaland De Panne vormt de Kaatjeszone tegen deze lente om tot een plek rond de kinder- en jongerenzender Ketnet. De achtbaan Viktors Race krijgt het thema van de serie #LikeMe en de waterattractie Kaatje zoekt Eendje wordt gethematiseerd naar Tik Tak. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.