Alle Vlaamse Krantenkoppen. Elke minuut geupdate. Vers van de pers.
Het Belang van Limburg

We Fashion lanceert kledinglijn voor tienermeisjes

11/02/2021 - 14:46
"Het Nederlandse modemerk We Fashion gaat de bestaande collectie uitbreiden. Er komt een lijn bij voor meisjes tussen negen en twaalf jaar, corresponderend met kledingmaten van 122 tot 176. "

Gerelateerde krantenkoppen:

1. We Fashion lanceert kledinglijn voor tienermeisjes (11/02/2021 - Het Belang van Limburg)

Het Nederlandse modemerk We Fashion gaat de bestaande collectie uitbreiden. Er komt een lijn bij voor meisjes tussen negen en twaalf jaar, corresponderend met kledingmaten van 122 tot 176. [naar artikel]


2. Pornhub, but make it fashion: pornowebsite creëert kledinglijn met Berlijns modemerk (24/09/2020 - Het Laatste Nieuws)

De gratis pornowebsite ‘Pornhub’ verkent nieuwe werelden. Ze slaan de handen in elkaar met het Berlijnse modemerk Namilia voor een capsulecollectie... [naar artikel]


3. CKS Fashion brengt kledinglijn uit als eerbetoon aan Kastiop (15/03/2021 - Het Belang van Limburg)

Het Belgische modelabel CKS Fashion eert de overleden Hasseltse YouTuber Kastiop met een kledinglijn. “Al voor de tragische gebeurtenis waren er plannen om samen een collectie uit te brengen. Nu lanceren wij de lijn als eerbetoon. Van elk verkocht item schenken wij 5 % aan het goede doel Wat Wat.” [naar artikel]


4. Brandy Melville is alles wat fout is met ‘fast fashion’, maar toch is het hyperpopulair bij tienermeisjes (15/04/2024 - Het Nieuwsblad)

In ‘Brandy Hellville & the cult of fast fashion’, een nieuwe HBO-documentaire te bekijken op Streamz, wordt een onsmakelijk plaatje geschetst van populair kledingmerk Brandy Melville. Aan het hoofd van de keten zou een controlerende CEO staan die er een opvallende marketingstrategie op nahoudt. [naar artikel]


5. In aanloop naar Black Friday bant Vestiaire Collective 30 fast fashion-merken, maar wat is ‘fast fashion’ eigenlijk? (17/11/2023 - Het Belang van Limburg)

Groot nieuws in fashionland. Tweedehandsplatform Vestiaire Collective bant in aanloop naar Black Friday nog maar eens 30 fast fashion-merken, waaronder Zara en Uniqlo. Wij zochten uit wat fast fashion eigenlijk inhoudt en hoe je je ertegen wapent. [naar artikel]


6. Datingapp lanceert kledinglijn (14/08/2016 - Het Belang van Limburg)

Grindr, de datingapp die homo- en biseksuele mannen aan een (bed)partner helpt, zet nu ook zijn eerste stapjes in de modewereld. Met ‘The Varsity Collection’ hopen de makers een einde te maken aan homofobie in de sportwereld. [naar artikel]


7. Koppel lanceert met vANTstad nieuwe Antwerpse kledinglijn (02/01/2017 - Gazet van Antwerpen)

Grafisch vormgever Kevin Vlyminckx (31) en partner Ellen Verschooren (29) brengen samen een nieuwe kledinglijn op de markt. Met vANTstad brengen ze een ode aan hun geboortestad. [naar artikel]


8. 'Eat, sleep, tsjeef, repeat': Jong CD&V lanceert 'hippe' kledinglijn (16/05/2017 - Het Laatste Nieuws)

De verkiezingskoorts is nog niet écht losgebroken, maar wie het nu al wat warm krijgt en de CD&V genegen is, kan alvast een marcelleke bestellen [naar artikel]


9. Jong CD&V lanceert tjseven-kledinglijn (16/05/2017 - De Tijd)

16:53 Als Wouter Beke deze zomer een festival of festijn bezoekt, dan is de kans groot dat de CD&V-voorzitter een Marcelleke draagt met het opschrift: 'Eat, sleep, tsjeef, repeat'. [naar artikel]


Vers van de pers.
Alle Vlaamse Krantenkoppen.
Elke minuut geupdate.
De Krantenkoppen dagelijks in je mailbox?
Gratis dagelijks de krantenkoppen in je mailbox!

© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.

Dagelijks de populairste artikels in je mailbox?

Je kan je op elk moment uitschrijven!