De coronacrisis heeft de populariteit van de maaltijdboxen van HelloFresh een boost gegeven. Het Duitse bedrijf leverde het afgelopen jaar meer dan 600 miljoen maaltijdboxen af bij de mensen thuis, gespreid over veertien landen. Vooral de laatste maanden van 2020 was het extra druk, omdat veel restaurants gesloten waren en gezinnen op zoek waren naar alternatieven. [naar artikel]
De coronacrisis heeft de populariteit van de maaltijdboxen van HelloFresh een boost gegeven. Het Duitse bedrijf leverde het afgelopen jaar meer dan 600 miljoen maaltijdboxen af bij de mensen thuis, gespreid over veertien landen. [naar artikel]
HelloFresh heeft er in de eerste drie maanden van dit jaar opnieuw veel klanten bij gekregen. De bezorger van maaltijdboxen verwerkte in die periode ook meer bestellingen, zo maakte het bedrijf bekend in zijn kwartaalbericht. [naar artikel]
Maaltijdboxen zoals HelloFresh zouden een hype zijn. Maar blijkbaar niet in Vlaanderen, het gros van de Vlamingen wil er niet van weten. Vandaag trekt het Duitse HelloFresh naar de beurs van Frankfurt. Het wil daar zo’n 300 miljoen euro ophalen om verder te groeien. [naar artikel]
Bpost neemt alle aandelen van het Nederlandse bedrijf Leen Menken over. Dat hebben beide bedrijven gisteren bekendgemaakt. Leen Menken uit Zoetermeer is de logistieke partner van HelloFresh, de verkoper van maaltijdboxen aan huis. De prijs van de overname wordt niet meegedeeld. [naar artikel]
Corona doet ons massaal maaltijdboxen bestellen. De Vlaamse bezorgdienst Mealhero, die inzet op gezond eten en slim stomen, realiseert een forse groei. Ook bij bekendere spelers als HelloFresh en Marley Spoon gaat het hard. Blijft die appetijt na de pandemie? [naar artikel]
Alles wordt duurder, ook maaltijdboxen. HelloFresh slaat z’n prijzen op. “Hoeveel, dat kunnen we niet zeggen, het hangt af van box tot box.” [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.