Alle Vlaamse Krantenkoppen. Elke minuut geupdate. Vers van de pers.
VRT NWS

Unilever schrapt het woord "normaal" van verpakkingen, foto's en advertenties

09/03/2021 - 11:09
"Unilever, het bedrijf achter heel wat schoonheids- en verzorgingsproducten zoals Dove of Sunlight, schrapt het woord "normaal". Het is niet meer van deze tijd, vindt het bedrijf."

Gerelateerde krantenkoppen:

1. Unilever schrapt het woord "normaal" van verpakkingen, foto's en advertenties (09/03/2021 - VRT NWS)

Unilever, het bedrijf achter heel wat schoonheids- en verzorgingsproducten zoals Dove of Sunlight, schrapt het woord "normaal". Het is niet meer van deze tijd, vindt het bedrijf. [naar artikel]


2. Unilever schrapt woord ‘normaal’ van verpakkingen (09/03/2021 - Het Laatste Nieuws)

De Brits-Nederlandse producent van consumentengoederen Unilever schrapt het woord ‘normaal’ van alle verpakkingen en uit alle advertenties voor schoonheids- en verzorgingsproducten. Dat heeft het bedrijf aangekondigd. [naar artikel]


3. Bpost test herbruikbare verpakkingen: “Verpakkingen kunnen tot 100 keer hergebruikt worden” (30/06/2022 - Het Laatste Nieuws)

Wie regelmatig online shopt, ontvangt binnenkort misschien wel een herbruikbaar pakje in de brievenbus. Bpost zal vanaf augustus pakjes leveren in herbruikbare verpakkingen. Deze duurzame verpakkingen kunnen tot honderd keer hergebruikt worden. [naar artikel]


4. Unilever dreigt advertenties van Google en Facebook te halen (13/02/2018 - De Morgen)

Unilever, de op een na grootste adverteerder ter wereld, is het beu. Het dreigt ermee om niet meer te adverteren op Facebook en Google als zij blijven aanzetten tot haat, kinderen onvoldoende beschermen en verdeeldheid aanwakkeren. "De sector moet stoppen met slaapwandelen." [naar artikel]


5. Unilever dreigt online advertenties terugtrekken, maar gaat dat wel zo makkelijk? (17/02/2018 - De Morgen)

Unilever dreigt zijn advertenties terug te trekken als sociale media en websites niet in actie komen tegen content die 'de samenleving verdeelt'. Maar kan deze multinational wel eisen stellen aan Facebook, Twitter of Google? [naar artikel]


6. Unilever dreigt online advertenties terug te trekken, maar gaat dat wel zo makkelijk? (17/02/2018 - De Morgen)

Unilever dreigt zijn advertenties terug te trekken als sociale media en websites niet in actie komen tegen content die 'de samenleving verdeelt'. Maar kan deze multinational wel eisen stellen aan Facebook, Twitter of Google?  [naar artikel]


7. Unilever schrapt het woord 'normaal' (09/03/2021 - Knack)

De Brits-Nederlandse producent van consumentengoederen Unilever schrapt het woord "normaal" van alle verpakkingen en uit alle advertenties voor schoonheids- en verzorgingsproducten. Dat heeft het bedrijf dinsdag aangekondigd. [naar artikel]


8. Unilever schrapt term 'normaal’ van alle verzorgingsproducten (09/03/2021 - Het Laatste Nieuws)

In een poging om inclusiever te zijn, zal multinational Unilever (het moederbedrijf van onder andere Dove en Rexona) het woord 'normaal' niet meer gebruiken als beschrijving op huidverzorgingsproducten. “Het is een belangrijke stap in de goede richting", aldus Sunny Jain, hoofd van de afdeling voor schoonheid en persoonlijke verzorging. [naar artikel]


9. Unilever gaat voor inclusiever beleid na kritiek en schrapt term 'normaal’ van alle verzorgingsproducten (09/03/2021 - Het Laatste Nieuws)

In een poging om inclusiever te zijn, zal multinational Unilever (het moederbedrijf van onder andere Dove en Rexona) het woord 'normaal' niet meer gebruiken als beschrijving op huidverzorgingsproducten. “Het is een belangrijke stap in de goede richting", aldus Sunny Jain, hoofd van de afdeling voor schoonheid en persoonlijke verzorging. [naar artikel]


10. Unilever schrapt 1.500 managementjobs (25/01/2022 - Gazet van Antwerpen)

Unilever gaat wereldwijd 1.500 managementjobs schrappen. Dat heeft het Brits-Nederlandse levensmiddelenconcern dinsdag aangekondigd. Unilever telt zowat 149.000 werknemers. [naar artikel]


Vers van de pers.
Alle Vlaamse Krantenkoppen.
Elke minuut geupdate.
De Krantenkoppen dagelijks in je mailbox?
Gratis dagelijks de krantenkoppen in je mailbox!

© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.

Dagelijks de populairste artikels in je mailbox?

Je kan je op elk moment uitschrijven!