De Amerikaanse president Joe Biden maakt donderdag zijn volgende stappen bekend om vuurwapengeweld in zijn land aan te pakken. De plannen zullen er met name op gericht zijn om het aantal 'spookgeweren' terug te brengen. De recente reeks schietpartijen is de directe aanleiding voor de strengere wetgeving die Biden per decreet wil gaan invoeren. [naar artikel]
Het voorbije academiejaar 2021-2022 is het aantal studenten aan de UHasselt dat een eigen zaak (wil) opstarten, nog gestegen tot 107. Ook corona heeft het stijgend ondernemerschap dus niet weten terugdringen. Professor Jelle Schepers (34) van de UHasselt weet waarom. [naar artikel]
Gezond ondernemen zit enorm in de lift. Daarom laten wij elke woensdag inspirerende Belgische ondernemers aan het woord die een gezond product lanceerden. Deze week: Inge De Muynck van Wolfin Eyewear. 1. Wat is Wolfin Eyewear? ‘Wolfin is meer dan zomaar een Belgisch eyewearmerk. Met de verhalen die we delen hoop ik andere mensen te inspireren of […] Het bericht GEZOND ONDERNEMEN Inge De Muynck van Wolfin Eyewear: ‘Ondernemen is en blijft een leerproces’ verscheen eerst op Gezond.be. [naar artikel]
Gezond ondernemen zit enorm in de lift. Daarom laten wij elke woensdag inspirerende Belgische ondernemers aan het woord die een gezond product lanceerden. Deze week: Jochim Goedeweeck van Zenko. 1. Wat is Zenko? ‘Zenko is een snack bedrijf gespecialiseerd in het transformeren van eeuwenoude superfoods tot gezonde, moderne en plantbased snacks die goed zijn voor […] Het bericht GEZOND ONDERNEMEN Jochim Goedeweeck van Zenko: ‘Ondernemen is geen sprint maar een marathon’ verscheen eerst op Gezond.be. [naar artikel]
Gezond ondernemen zit enorm in de lift. Daarom laten wij elke woensdag inspirerende Belgische ondernemers aan het woord die een gezond product lanceerden. Deze week: Katleen Vrombaut van MEN³. 1. Wat is MEN³? ‘MEN³ is een skincare- en shavingmerk exclusief voor mannen. Vaak hebben mannen erg weinig opties als het aankomt op huidverzorging, maar ze […] Het bericht GEZOND ONDERNEMEN Katleen Vrombaut van MEN³: ‘Ondernemen in België is een marathon met vallen en opstaan’ verscheen eerst op Gezond.be. [naar artikel]
Gezond ondernemen zit enorm in de lift. Daarom laten wij elke woensdag inspirerende Belgische ondernemers aan het woord die een gezond product lanceerden. Deze week: Jeffrey Balrak van DZJING. 1. Wat is DZJING? ‘DZJING is een bedrijf uit Mol, noem het gerust een corona-startup. We produceren biologische mixen van gember, limoen, rietsuiker en specerijen. Een basis […] Het bericht GEZOND ONDERNEMEN Jeffrey Balrak van DZJING: ‘Het ondernemen gebeurt uit de buik’ verscheen eerst op Gezond.be. [naar artikel]
Gezond ondernemen zit enorm in de lift. Daarom laten wij elke woensdag inspirerende Belgische ondernemers aan het woord die een gezond product lanceerden. Deze week: Marc Herremans van X-OATS. 1. Wat is X-OATS? ‘X-OATS is een overnight oats/ontbijt shake vol superfoods. Het is een heel simpel concept: een zakje met haver, fruit, chiazaden, natuurlijke eiwitten, […] Het bericht GEZOND ONDERNEMEN Marc Herremans van X-OATS: ‘Moeilijkheden overwinnen hoort bij het ondernemen, maar als het je passie is, dan moet je ervoor gaan’ verscheen eerst op Gezond.be. [naar artikel]
Gezond ondernemen zit enorm in de lift. Daarom laten wij elke woensdag inspirerende Belgische ondernemers aan het woord die een gezond product lanceerden. Deze week: Alexander Van Laer van Qallo. 1. Wat is Qallo? ‘Qallo is een fruitige energizer op basis van plantenextracten en b-vitamines. Geen nood meer aan plakkerige energiedrankjes of nét die tas […] Het bericht GEZOND ONDERNEMEN Alexander Van Laer van Qallo: ‘Ondernemen is een rollercoaster, elke dag opnieuw’ verscheen eerst op Gezond.be. [naar artikel]
Pierre François, CEO van de Pro League, bevestigde donderdag formeel dat Beerschot, en ook Lokeren, onherroepelijk in 1B zullen uitkomen, maar de Antwerpse club laat het daar niet bij. Beerschot heeft de Koninklijke Belgische Voetbalbond officieel gevraagd om in 1A uit te komen, heeft voor het geval dat dat niet gebeurt een schadeclaim ingediend en heeft ook de Europese Voetbalfederatie UEFA gevraagd om actie te ondernemen. [naar artikel]
"Het is 5 na 12 voor de bedrijven in de evenementensector, want er wordt niet naar ons geluisterd. Die stilte willen we doorbreken": met die boodschap heeft de evenementensector een nieuwe campagne gelanceerd op sociale media. De oproep is om een oranje kruis over je profielfoto te plaatsen, met daarop de tekst "sound of silence"- niet toevallig de noodkreet "SOS". De sector trekt nogmaals aan de alarm bellen. Hun vraag is dubbel: ze willen gehoord worden, en perspectief krijgen. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.