Goede skincare hoeft niet duur te zijn. Of dat is toch wat het Canadese merk ‘The Ordinary’ ons belooft. En dat werpt zijn vruchten af, want ondertussen mogen ze zich met 37 miljoen zoekopdrachten per jaar ’s werelds populairste beautymerk noemen. Beauty redactrice Sophie maakt je wegwijs doorheen hun bestverkopende producten. Noodzakelijk, want door het gigantische aanbod en de moeilijke wetenschappelijke benamingen is het gissen naar welk serum of smeersel jij nodig hebt. [naar artikel]
Inmiddels heb je waarschijnlijk het woord siliconen al wel eens zien voor bij zien komen. Maar wat zijn siliconen juist en waarom willen sommige mensen ze zo nodig vermijden? Wij vroegen raad aan onze beautyredactrice Sophie Vereycken en tonen je de beste shampoos zonder siliconen, met een focus op Belgische merken. [naar artikel]
Het lijkt alsof ze de genenloterij gewonnen hebben, maar bij het gros van de beau monde in Hollywood komen die mooie huid, egale teint en glanzende haardos ook gewoon uit een potje. Het enige dat wij willen weten is: wélk? En vooral: wat kost het en werkt het ook voor ons? Beautyredactrice Sophie deed de test. “Dit product wil ik voor altijd op mijn wastafel hebben staan.” [naar artikel]
Ketchup op je pasta doen: heel wat Italianen gruwelen waarschijnlijk al van het idee alleen. Toch houdt dat het bekende merk Heinz niet tegen om een échte pastasaus met ketchup in op de markt te brengen. Iets waar de liefhebbers geluk mee hebben, maar wat kan je daar precies van verwachten? En waarom beslist het sausmerk om dit op de markt te brengen? [naar artikel]
Trends komen en gaan en dat is ook zo met kledingstukken. Het ene moment zie je een paar schoenen overal, even later is het weer een jas. Of in [naar artikel]
Een dikke week geleden was het nog over de koppen lopen in Gent toen de eerste winkel van make-upmerk NYX opende in ons land, en nu verblijdt [naar artikel]
Goed nieuws voor de beautyjunkies onder ons: Estée Lauder, het moederbedrijf dat onder andere MAC, Clinique, Origins en Bobbi Brown in zijn bezit [naar artikel]
Een man die make-upartikelen promoot, dat is nieuw. YouTube-ster Manny Gutierrez, beter bekend als Manny Mua, gaat de nieuwe mascara van Maybelline aanprijzen. [naar artikel]
Na de modewereld heeft nu ook de beauty-industrie meer diversiteit in de armen gesloten. Zo voert L'Oréal in zijn nieuwste campagne 'True Match' voor het eerst een transgender model op. [naar artikel]
Actrice Angelina Jolie komt de laatste tijd vooral in het nieuws door haar (vecht)scheiding met Brad Pitt, maar desondanks wist ze ondertussen [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.