De invloed van content creators op sociale media blijft alsmaar vergroten, zo blijkt uit een onderzoek van de Arteveldehogeschool en handelsfederatie Comeos. 85 procent van de Belgische jongeren volgt minstens één influencer. En ze worden er wel degelijk door beïnvloed: 1 op 4 kocht de afgelopen drie maanden ook iets door toedoen van een post van zo’n influencer. “Dat ons fysiek sociaal contact beperkt blijft door de pandemie, zorgt meer dan waarschijnlijk voor de stijging in populariteit”, aldus onderzoeker Jeroen Naudts. [naar artikel]
Jongeren die op zoek zijn naar een unieke job, moesten woensdag in Kleine Brogel zijn. Daar organiseerde de Luchtmacht een jobdag voor luchtverkeersleiders. De straaljagers maakten alvast heel wat indruk op de jongeren. [naar artikel]
Kalasjnikov, de Russische fabrikant van het bekende aanvalsgeweer AK-47, mikt met een nieuw hightech jachtgeweer op jongeren en hipsters. Dat maakte het bedrijf vandaag bekend. De directeur van Kalasjnikov, Dmitry Tarasov, zei dat de wapenfabrikant een halfautomatisch jachtgeweer, de ??-155 Ultima, heeft ontwikkeld met een ingebouwde computer, die onder meer nieuwe gebruikers met het wapen […] The post Wapenfabrikant Kalasjnikov wil jongeren en hipsters verleiden met nieuwe ‘gadget shotgun’ appeared first on Business AM. [naar artikel]
Lees dit artikel: Vaccinatie: Britse regering roept hulp in van Uber en Deliveroo om jongeren te verleiden De Britse regering kondigde zondag in een persbericht haar nieuwe partnerschap aan met verschillende populaire apps, zoals Uber en Deliveroo, om Britse jongvolwassenen aan te moedigen zich te laten vaccineren tegen Covid-19. Cijfers Deze specifieke campagne is gericht op de 33 procent van de mensen tussen de 18 en 29 jaar oud die nog geen […] Lees dit artikel: Vaccinatie: Britse regering roept hulp in van Uber en Deliveroo om jongeren te verleiden [naar artikel]
1 op de 3 Belgen die influencers volgen op sociale media, heeft de voorbije 3 maanden iets gekocht nadat ze er reclame voor hebben gezien bij een influencer. Dat blijkt uit een studie van Arteveldehogeschool en Comeos. Bijna 9 op de 10 (87 procent) van de Belgische jongeren volgen influencers, bij volwassenen is dat nog niet de helft. [naar artikel]
De afgelopen jaren hebben grote oliebedrijven een nieuw jachtterrein ontdekt om hun imago te verbeteren: TikTok. Volgens een onderzoek van de activistische website DeSmog hebben meer dan honderd influencers recentelijk Shell, BP en andere oliebedrijven gepromoot op sociale media. In het nieuws: Pro-Big Oil-influencers zijn talrijk aanwezig. De details: Vooral in de VS, maar ook […] [naar artikel]
De regeringen van het land willen omikron vooral met snellere boosters beantwoorden. Extra maatregelen liggen nog niet op tafel, al is het nagelbijtend afwachten of de dijk niet opnieuw breekt. [naar artikel]
De regeringen van het land willen omikron vooral met snellere boosters beantwoorden. Extra maatregelen liggen nog niet op tafel, al is het nagelbijtend afwachten of de dijk niet opnieuw breekt. [naar artikel]
De regeringen van het land willen omikron vooral met snellere boosters beantwoorden. Extra maatregelen liggen nog niet op tafel, al is het nagelbijtend afwachten of de dijk niet opnieuw breekt. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.