Alle Vlaamse Krantenkoppen. Elke minuut geupdate. Vers van de pers.
Het Belang van Limburg

Truiens contactcenter sluit de deuren door… coronabesmettingen bij tracers

18/05/2021 - 06:04
"De ruim tweehonderd contactonderzoekers van het Truiense contactcenter CallExcell zitten al anderhalve week thuis door… een corona-uitbraak bij enkele medewerkers."

Gerelateerde krantenkoppen:

1. Truiens contactcenter sluit de deuren door… coronabesmettingen bij tracers (18/05/2021 - Het Belang van Limburg)

De ruim tweehonderd contactonderzoekers van het Truiense contactcenter CallExcell zitten al anderhalve week thuis door… een corona-uitbraak bij enkele medewerkers. [naar artikel]


2. Truiens contactcenter CallExcell zoekt 150 coronajagers: “Het zal ons lukken” (07/05/2020 - Het Belang van Limburg)

Het Truiense contactcenter CallExcell is verantwoordelijk voor 150 van de 1.200 Vlaamse contactonderzoekers. Alleen: die moeten allemaal nog aangeworven én opgeleid worden. “Het zal ons lukken”, zegt CEO Karin Van De Velde. [naar artikel]


3. Contactcenter Mifratel slaat slag in Nederland (01/09/2017 - De Tijd)

17:30 De Gentse groep wordt zowat de helft groter met de overname van haar Nederlandse sectorgenoot PCS. [naar artikel]


4. Duchâtelet en partner investeren 3,2 miljoen in Luikse vestiging van contactcenter (26/01/2019 - Het Belang van Limburg)

SINT-TRUIDEN/LUIKHet Truiense contactcenter Callexcell van Karin Van De Velde en Roland Duchâtelet heeft vrijdag in Luik zijn eerste site over de taalgrens officieel ingehuldigd. Vanaf maandag nemen zo’n 70 mensen er meteen hun intrek, vooral Franstalige medewerkers uit de regio Luik die voor Callexcell in Sint-Truiden aan de slag waren. Er is plaats voor nog eens 90 mensen extra. Alles samen hebben de aankoop en inrichting een investering van 3,2 miljoen euro gevergd. [naar artikel]


5. Vragen over corona? Bel met ons contactcenter op 011 70 14 14. De stad Sint-Truiden staat voor je klaar! (13/03/2020 - Het Belang van Limburg)

Het sociale leven in de stad ligt even stil. We begrijpen dat de nieuwe maatregelen dan ook voor ons allemaal een grote impact hebben. Maar op dit moment is het allerbelangrijkste dat we goed voor elkaar en voor onszelf zorgen. Iedereen kan hierin zijn/haar steentje bijdragen. Ben je ongerust over iemand in je omgeving, heb je weet van alleenstaande ouderen, neem telefonisch contact met hen op. Ga na of ze hulp of ondersteuning nodig hebben. Is dat zo, meld het dan bij het contactcenter 011 70 14 14 . [naar artikel]


6. Sint-Truiden lanceert contactcenter en boodschappendienst (15/03/2020 - Het Belang van Limburg)

Met de uitbraak van het coronavirus heeft de Stad Sint-Truiden zaterdag versneld zijn contactcenter gelanceerd. Inwoners kunnen er telefonisch terecht met hun vragen nu het Stadskantoor gesloten is. Daarnaast is Sint-Truiden ook gestart met een boodschappendienst. [naar artikel]


7. Gemeente opent contactcenter: bel gratis 0800/29.211 (17/03/2020 - Het Belang van Limburg)

Wie hulp nodig heeft om boodschappen te doen, medicijnen op te halen of maaltijden aan huis te leveren kan vanaf nu contact opnemen met een contactcenter van de gemeente. Je kan er ook terecht voor informatie over de maatregelen die de gemeente neemt om de verspreiding van het coronavirus te beperken. Bel gratis 0800/29 211, maandag tot vrijdag 8u30-12u en 13u30-16u. [naar artikel]


8. Contactcenter moet sluiten door besmettingen bij contacttracers: “Vermoedelijk in privéomgeving opgelopen” (18/05/2021 - Het Nieuwsblad)

De ruim tweehonderd contactonderzoekers van het Truiense contactcenter CallExcell zitten al anderhalve week thuis door… een corona-uitbraak bij enkele medewerkers. [naar artikel]


9. Vlaamse regering verhoogt budget voor contactcenter 1700 met 1,325 miljoen euro (11/10/2021 - Het Laatste Nieuws)

Ook in 2021 krijgt 1700 - het gratis contactnummer van de Vlaamse overheid - nog aanzienlijk meer vragen dan in een normaal jaar. Daarom heeft de Vlaamse regering beslist om het budget voor het contactcenter met 1,325 miljoen euro te verhogen. [naar artikel]


10. Contactcenter FOD Financiën kreeg vorig jaar fors meer vragen door corona (27/06/2022 - Het Laatste Nieuws)

Het contactcenter van de FOD Financiën heeft vorig jaar bijna 3,4 miljoen vragen behandeld via telefoon en mail. Dat zijn er meer dan 750.000 meer dan het jaar ervoor, zo blijkt maandag uit het jaarverslag van de dienst. De grote stijging is deels te wijten aan de coronapandemie. [naar artikel]


Vers van de pers.
Alle Vlaamse Krantenkoppen.
Elke minuut geupdate.
De Krantenkoppen dagelijks in je mailbox?
Gratis dagelijks de krantenkoppen in je mailbox!

© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.

Dagelijks de populairste artikels in je mailbox?

Je kan je op elk moment uitschrijven!