Smartschool, een digitaal platform voor middelbare scholen, heeft besloten om een informatiecampagne over vaccins weg te halen. Een banner met de boodschap ‘Spuit mij vol’ vonden ouders toch wat ongepast. [naar artikel]
Smartschool, het digitale leerplatform dat door de meerderheid van de middelbare scholen in Vlaanderen wordt gebruikt, heeft een informatiecampagne over coronavaccins van zijn platform gehaald. Het gaat om de campagne ‘Ik ben daar’ van Wat Wat, een groep van meer dan 80 organisaties die in opdracht van de Vlaamse overheid wordt gecoördineerd door jongerenorganisatie De Ambrassade. Het platform informeert jongeren over allerlei thema’s, waaronder dus ook corona. [naar artikel]
Smartschool, het digitale leerplatform dat door de meerderheid van de middelbare scholen in Vlaanderen wordt gebruikt, heeft een informatiecampagne over coronavaccins van zijn platform gehaald. Het gaat om de campagne ‘Ik ben daar’ van Wat Wat, een groep van meer dan 80 organisaties die in opdracht van de Vlaamse overheid wordt gecoördineerd door jongerenorganisatie De Ambrassade. Het platform informeert jongeren over allerlei thema’s, waaronder dus ook corona. [naar artikel]
Smartschool, een digitaal platform voor middelbare scholen, heeft besloten om een informatiecampagne over vaccins weg te halen. Een banner met de boodschap ‘Spuit mij vol’ vonden ouders toch wat ongepast. [naar artikel]
Smartschool, het digitale leerplatform dat door de meerderheid van de middelbare scholen in Vlaanderen wordt gebruikt, heeft een informatiecampagne over coronavaccins van zijn platform gehaald. Het gaat om de campagne ‘Ik ben daar’ van Wat Wat, een groep van meer dan 80 organisaties die in opdracht van de Vlaamse overheid wordt gecoördineerd door jongerenorganisatie De Ambrassade. Het platform informeert jongeren over allerlei thema’s, waaronder dus ook corona. [naar artikel]
Smartschool, het digitale onderwijsplatform dat veel scholen gebruiken, ondervindt vanochtend grote problemen. Veel leerlingen en directies melden net bij de start van de ‘afkoelingsweek’ in het secundair onderwijs verbindingsproblemen en kunnen niet inloggen. [naar artikel]
Zowel Pukkelpop-organisator Chokri Mahassine als de Hasseltse burgemeester Hilde Claes (sp.a) zijn niet te spreken over de kritiek op de communicatiestrategie die ze na de doortocht van de verwoestende storm hanteerden. 'Mocht morgen hetzelfde gebeuren dan deden we het opnieuw op exact dezelfde manier.' [naar artikel]
De makers en verkopers van drones starten een informatiecampagne, om mensen uit te leggen dat een drone geen speelgoed is. Er komt ook een [naar artikel]
De Europese Commissie heeft een campagne gelanceerd om bedrijven te informeren over de verplichtingen op vlak van douane en indirecte belastingen indien het Verenigd Koninkrijk eind volgende maand zonder echtscheidingsakkoord en overgangsperiode uit de Europese Unie zou stappen. De campagne richt zich vooral op kmo’s die handel drijven met het Verenigd Koninkrijk. Ze moeten nagaan […] Het bericht Europese Commissie lanceert infocampagne over brexit voor bedrijven verscheen eerst op Metro. [naar artikel]
Sven Lieten (Zonshoven) pleit ervoor dat de gemeente een infocampagne op poten zet waarbij inwoners geïnformeerd worden over wat ze moeten doen als ze oog in oog komen te staan met een everzwijn. "Dat zal steeds vaker gebeuren omdat everzwijnen minder schuw worden", zegt hij. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.