De komende weken zijn van erg groot belang voor de Truiense economie. Elk jaar zakken duizenden toeristen naar Haspengouw af voor het bloesemseizoen. Nu de bloesems dit jaar ruim drie weken eerder verwacht worden dan normaal, start de dienst Toerisme een extra campagne om toeristen te lokken. [naar artikel]
De stad Antwerpen lanceert een campagne om toeristen weer naar Antwerpen te lokken. Als ze meedoen aan een simpele wedstrijd, ontvangen ze 300 euro aan digitale ‘UCoins’, te besteden aan minstens één overnachting en bij 2.000 handelaars en horecazaken. Een derde van hun aankoop moeten ze wel telkens zelf opleggen. Maar dan nog is 300 euro “niet niks”, zegt toerismeschepen Koen Kennis (N-VA). Alleen schort er nog wat aan de promotie van de campagne, want niet iedereen is op de hoogte. [naar artikel]
De nieuwste fiets- en wandelroute ‘Als de dijken breken’ bouwt verder op het succes van de gelijknamige tv-reeks. “We tonen de risicoplaatsen bij een 1.000-jarige storm”, luidt het. [naar artikel]
Buitenlandse toeristen kunnen voortaan met een ticket van 149 euro met het vliegtuig naar België reizen, er onbeperkt met de trein rijden en [naar artikel]
Buitenlandse toeristen kunnen voortaan met een ticket van 149 euro met het vliegtuig naar België reizen, er onbeperkt met de trein rijden en [naar artikel]
Royal Caviar vindt zijn weg naar de gewone man via nieuwe producten. In juni wordt de kaviaarpraline gelanceerd en schepen Luc Hermans stelt ook Culigolf Kaviaar, een variant op Citygolf, voor. [naar artikel]
De site rond de eeuwenoude watermolen van Meerhout is een schoolvoorbeeld van hoe verschillende overheden en organisaties samen aan een zeel trekken om waardevolle natuur te ontsluiten. Dat willen zij nu nog verder uitbouwen. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.