Toen Lionel Messi gisteren uit zijn privéjet stapte in Parijs, hield de voetbalminnende wereld zijn adem in voor dé transfer van de eeuw. Meteen zette zijn nieuwe voetbalclub PSG een ganse marketingmachine in gang, met alle toeters en bellen die beschikbaar waren. "Een transfer is veel meer dan een transfer alleen", zegt expert Jos Verschueren. Maar hoe komt dat toch? [naar artikel]
Een verrassende elfde plaats voor ene Eden Hazard. SportPro, gespecialiseerd magazine voor sportbusiness en -communicatie, heeft zijn jaarlijkse... [naar artikel]
Niet het geld maar wel de uitdaging, daar is het Neymar Jr. om te doen. Dat zei hij tijdens zijn officiële voorstelling in Parijs. Vandaag mag de nieuwe koning zijn kunstjes al tonen op het veld. [naar artikel]
Vanavond start het vijftiende seizoen van De slimste ter wereld met Goedele Wachters, Rob Vanoudenhoven en Bartel Van Riet. Maar aan de quiz gaat een maandenlange voorbereiding vooraf om toch maar zoveel mogelijk gratis publiciteit te krijgen. [naar artikel]
In 2009 zorgde ze voor een ongeziene hype en honderdduizenden extra bezoekers. Nu trekt de marketing- machine rond Kai-Mook zich weer op gang. Het fotogenieke olifantje verhuisde van de Antwerpse Zoo naar Planckendael. De dikhuid verzamelde al 12.000 Facebookvrienden. 'Iedereen wil Kai-Mook zien.' [naar artikel]
Dat nonnen en priesters kunnen zingen, is niet zo verwonderlijk. Daar worden ze voor opgeleid. Maar waarom veroveren Cristina Scuccia en Ray Kelly wereldwijd het hart van mensen als ze Cyndi Lauper of Leonard Cohen brengen? [naar artikel]
De Led Zeppelin voor het nieuwe millennium? De redders van de rock-’n-roll? Of toch maar een bende parasieten die door marketeers in elkaar werd geflanst? Als Greta Van Fleet het podium van Rock Werchter betreedt, zal dat voor fans én sceptici zijn. [naar artikel]
05:00 Met twee ritoverwinningen en minstens zes dagen in het geel is Alpecin-Fenix, de ploeg van de broers Christoph en Philip Roodhooft, de grote winnaar van de eerste tourweek. [naar artikel]
Van ‘Squid Game’ tot BlackPink: de Zuid-Koreaanse popcultuur heeft onze oevers bereikt, en hoe. Eén klepper bij uitstek is natuurlijk boyband BTS, die ook de Westerse hitlijsten zonder moeite beklom. Maar de zeven jongens geven er voorlopig de brui aan en kondigden ‘een pauze van onbepaalde duur’ aan. “We hebben wat rust nodig”, klinkt het. En dat is niet verwonderlijk, want de moordende druk van de Koreaanse popwereld zorgde bij andere groepen al voor dramatische situaties. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.