Vanaf vandaag kunnen tv-kijkers reclameblokken niet meer doorspoelen als ze uitgesteld naar een programma kijken van een Belgische tv-zender. Ook wie een programma opgenomen heeft, krijgt aan het begin 1 minuut niet-doorspoelbare reclame. Zo'n 230.000 kijkers bij telecomoperator Telenet zijn nu al aan de beurt. [naar artikel]
Binnenkort zal het niet meer mogelijk zijn om reclame door te spoelen op tv, ook niet als de programma’s werden opgenomen. Voor sommige Telenetklanten is het vandaag al zover: zowat 200.000 kijkers moeten gedwongen naar enkele spotjes kijken alvorens ze van hun favoriete serie of film kunnen genieten. Dat vertelt Wilfried Celis, voorzitter van het overlegorgaan van Belgische televisiezenders VIA, bij Radio 2. [naar artikel]
Binnenkort zal het niet meer mogelijk zijn reclame door te spoelen tijdens het uitgesteld kijken. Voor 200.000 Telenet-klanten is het vandaag al zover, zo zei Wilfried Celis, voorzitter van het overlegorgaan van Belgische televisiezenders VIA, bij Radio 2. [naar artikel]
An Vannieuwenhuyse is naast Elfje Willemsen de tweede Belgische vrouw die een bobslee zal besturen op de Winterspelen. De 26-jarige Oost-Vlaamse heeft nog een kleine maand, tot 20 februari, om zich klaar te stomen voor haar eerste olympische ervaring. “We zijn de laatste puntjes op de i aan het zetten. Ik ben blij dat we […] [naar artikel]
Binnenkort zal het niet meer mogelijk zijn om alle reclame door te spoelen op tv. Telenet gaat als eerste operator in op de vraag van de Belgische zendergroepen om een aangepast, uniform model voor tv-reclame in te voeren. Vanaf eind september krijgen kijkers bij opnames van VTM-programma’s (DPG Media) en PLAY-programma’s (SBS) eerst één minuut niet-doorspoelbare reclame te zien. [naar artikel]
"Als het zo voort gaat verwacht ik dat we binnen twee à drie jaar dood zijn. Commerciële zenders kunnen op deze manier niet overleven." Dat zei [naar artikel]
In het Vlaams parlement werd donderdag gedebatteerd over een studie van Econopolis die waarschuwde voor dalende inkomsten op de tv-markt. Voor SBS-ceo Peter Quaghebeur is het vijf voor twaalf: “Als het zo voort gaat verwacht ik dat we binnen twee à drie jaar dood zijn, commerciële zenders kunnen op deze manier niet overleven”. [naar artikel]
“Het reclamemodel op de digicorder moet worden hersteld.” Dat zei Peter Bossaert, de CEO van Medialaan, op de voorstelling van de najaarsprogrammering van VTM. Medialaan is het moederhuis van o.a. VTM, Q2, Vitaya en Stievie FREE, zenders die geconfronteerd worden met de disruptie in de digitale media. Bossaert wil een einde maken aan het doorspoelen van […] The post Topman Medialaan wil zo snel mogelijk af van reclame doorspoelen appeared first on Express [NL]. [naar artikel]
Indien de tv-zenders en distributeurs zelf geen oplossing vinden voor het uitgesteld kijken, wil minister van Media Sven Gatz (Open VLD) zelf... [naar artikel]
Als de tv-zenders en distributeurs geen oplossing vinden voor het uitgesteld kijken, wil minister van Media Sven Gatz (Open Vld) ingrijpen en het doorspoelen van reclame verbieden. Telenet is alvast tegen. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.