Na Julie Vermeire, Olga Leyers en Dina Tersago brengt nu ook Kim Van Oncen een eigen kledingcollectie op de markt. Daarvoor werkt de Dertigers-actrice samen met het Belgische familiebedrijf JBC. Kim ontwierp een kledinglijn vol edgy stuks voor vrouwen met pit én die geschikt is voor elke gelegenheid. Van de kinderen van school halen tot schitteren op een trouwfeest. [naar artikel]
Geen snelle skiester, geen coole snowboarder of een stoere schaatser. Neen, vijf curlingspeelsters uit Zuid-Korea zijn de hype van PyeongChang. [naar artikel]
Ook voor Zuid-Korea is het WK begonnen. Is het om de Uruguayanen zand in de ogen te strooien of is het een makkelijkheidsoplossing voor bondscoach Paulo Bento. Feit is dat doelman en de vier verdedigers met zijn allen dezelfde familienaam dragen: Kim. [naar artikel]
Kim Kardashian gaat haar recent aangekondigde kledinglijn toch niet uitbrengen als zogenaamde ‘kimono’. Ze maakte dit nieuws wereldkundig via... [naar artikel]
We leerden haar kennen als actrice in de tv-serie ‘Dertigers’ en sinds enkele maanden maakt Kim Van Oncen furore als co-presentatrice van de Ochtendshow op Radio2. Samen met haar broer runt ze ook een supermarkt. Bezige bij dus. “De koelkast zit nooit overvol, want ik gooi niet graag eten weg en ik hou van lastminutebeslissingen”, zegt ze. [naar artikel]
Wij associëren Paris Hilton niet meteen met goede smaak, hallo roze fluwelen trainingspakken en lage heupbroek met string boven, maar daar denken... [naar artikel]
Thylane Blondeau werd elf jaar geleden gebombardeerd tot het mooiste meisje ter wereld. Ondertussen is het kindmodelletje van toen zeventien jaar oud en kledingontwerpster. Binnenkort brengt Thylane haar eerste collectie uit. Het 17-jarige model doopte haar kledinglijn Heaven May. De collectie bestaat uit stoere hoodies, joggingbroeken, grote shirts en trucker caps. Op zowat elk kledingstuk […] Het bericht ‘Mooiste meisje ter wereld’ lanceert eigen kledinglijn verscheen eerst op Metro. [naar artikel]
Justin Bieber (24) komt met een eigen kledinglijn. De zanger maakte het nieuws zelf bekend. De lijn krijgt de naam Drew House. [naar artikel]
Hij had al een parfum, cologne en douchegel en mag nu ook een kledingstuk aan het rijtje toevoegen. Tennislegende Roger Federer lanceert namelijk een jeansbroek. Met zijn eerste wereldwijde campagne LifeWear, in samenwerking met Uniqlo, wil Federer mannen én vrouwen laten zien en voelen hoe je comfortabel en stijlvol door het dagelijkse leven gaat. Mannen […] Het bericht Deze tennislegende lanceert zijn eigen kledinglijn verscheen eerst op Metro. [naar artikel]
Eline De Munck (31) weet van aanpakken. Nadat ze eerder al succesvol haar brillenmerk Odette Lunettes op poten zette, lanceert ze half maart ook... [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.