'Om conditie te verbeteren is elektrische fiets volkomen nutteloos.' Dat lazen we onlangs in AD. Maar het is sterk overdreven. [naar artikel]
Volgens een artikel in Autogids blijft er tijdens het laden van een elektrische auto of plug-inhybride te weinig vermogen over om ook nog de wasmachine, de droogkast, de vaatwasser en het kookvuur te laten draaien. Maar dat klopt niet, omdat de aangekoppelde toestellen in de praktijk nooit allemaal tegelijk het maximumvermogen gebruiken. [naar artikel]
Waarom zou je als wielertoerist een inspanningstest laten afnemen? Trainen is toch trainen. Hoe meer, hoe beter? Het gaat toch om de kilometers in je benen? Die computers, die data, die moeilijke woorden als Watt, VO2Max, lactaat, dat is toch alleen voor de profrenners, van het tijdperk na de historische Eddy en de al even beroemde Roger? Of toch niet? [naar artikel]
Het is een gekend fenomeen: één tot twee jaar voor de gemeenteraadsverkiezingen worden er bijna in elke stad of dorp wegen, pleinen of trottoirs heraangelegd. “De laatste twee jaar ondervond 70 procent van de zelfstandigen daar hinder van. En bij 9 op de 10 leidde dat tot reëel inkomensverlies”, klinkt het bij het NSZ. [naar artikel]
Een blijde intrede was het niet gisteren in Brugge, daarvoor keek Christoph Daum (58) bij momenten veel te nors voor zich uit. Toch kon er af en toe een glimlach af. Al legt het voetbaldier in hem vooral de nadruk op werken. [naar artikel]
Een fietswissel, kettingproblemen, geen info over de tijdsverschillen. Als apotheose van de Giro was de tijdrit naar Monte Lussari een onvervalste nagelbijter. Reconstructie van een doldwaze dag. “De wissel alleen hebben we zeven of acht keer geoefend.” [naar artikel]
Snelle elektrische fietsen worden voortaan fiscaal gelijkgesteld met gewone fietsen. Dat heeft de ministerraad donderdag beslist. Daardoor breidt de fietsvergoeding van 0,23 euro per kilometer voor woon-werkverkeer vanaf dit jaar uit naar gebruikers van de zogenaamde speed pedelecs. [naar artikel]
Snelle elektrische fietsen worden voortaan fiscaal gelijkgesteld met gewone fietsen. Dat heeft de ministerraad donderdag beslist. Daardoor breidt de fietsvergoeding van 0,23 euro per kilometer voor woon-werkverkeer vanaf dit jaar uit naar gebruikers van de zogenaamde speed pedelecs. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.