Alle Vlaamse Krantenkoppen. Elke minuut geupdate. Vers van de pers.
De Tijd

Euronext Brussel: de kracht van laadpalen en postzegels

08/10/2021 - 13:20
"13:10 De beurzen zetten een stapje terug in afwachting van het Amerikaanse jobrapport. Hyloris voegt een hartmiddel toe aan zijn pijplijn. Crescent stapt in laadpalen. Bpost maakt brieven duurder."

Gerelateerde krantenkoppen:

1. Euronext Brussel: de kracht van laadpalen en postzegels (08/10/2021 - De Tijd)

13:10 De beurzen zetten een stapje terug in afwachting van het Amerikaanse jobrapport. Hyloris voegt een hartmiddel toe aan zijn pijplijn. Crescent stapt in laadpalen. Bpost maakt brieven duurder. [naar artikel]


2. Euronext Brussel: de kracht van baanwinkels en laadpalen (22/02/2021 - De Tijd)

12:58 Op een lagere beurs staat Retail Estates in het zonnetje dankzij een stabiele waardering en een dito dividendprognose. De laadpalenambitie van D’Ieteren weet met enige vertraging beleggers te bekoren. [naar artikel]


3. Brussel plant eerste 200 laadpalen tegen 2019 (31/03/2017 - De Tijd)

17:14 De Brusselse regering wil 200 laadpalen installeren om zijn achterstand op het gebied van elektrische mobiliteit in te halen. [naar artikel]


4. Verkiezingen19 – Aantal laadpalen in Brussel verduizendvoudigen (18/04/2019 - Metro)

De Brusselse CD&V wil het aantal publieke laadpalen in de hoofdstad zo snel mogelijk verduizendvoudigen, van 4 naar 4.000. Dat staat in het elektrificatieplan van de christendemocraten, en past binnen de doelstelling om alle nieuwe wagens tegen 2030 emissievrij te maken. In Brussel worden luchtkwaliteit en mobiliteit straks twee van de belangrijkste thema’s voor de […] Het bericht Verkiezingen19 – Aantal laadpalen in Brussel verduizendvoudigen verscheen eerst op Metro. [naar artikel]


5. CD&V wil aantal laadpalen in Brussel verduizendvoudigen (18/04/2019 - VRT NWS)

De Brusselse CD&V wil het aantal publieke laadpalen in de hoofdstad zo snel mogelijk verduizendvoudigen, van 4 naar 4.000. Dat staat in het elektrificatieplan van de christendemocraten, en past binnen de doelstelling om alle nieuwe wagens tegen 2030 emissievrij te maken. [naar artikel]


6. CD&V wil 4.000 laadpalen voor elektrische auto's in Brussel (18/04/2019 - Knack)

De Brusselse CD&V wil het aantal publieke laadpalen in de hoofdstad zo snel mogelijk verduizendvoudigen, van 4 naar 4.000. Dat staat in het elektrificatieplan van de christendemocraten, en past binnen de doelstelling om alle nieuwe wagens tegen 2030 emissievrij te maken. [naar artikel]


7. ‘Vierduizend laadpalen in Amsterdam, vier in Brussel’ (10/05/2019 - De Standaard)

In Nederland is 1 op de 20 nieuw verkochte auto’s volledig elektrisch aangedreven. Onze noorderburen slaagden erin om het aandeel van dit segment in een jaar tijd te verdrievoudigen. België lijkt nog niet klaar voor vergelijkbare cijfers, al is er beterschap op komst. [naar artikel]


8. Brussel telt 35 publieke laadpalen extra tegen einde van de winter (03/12/2019 - Metro)

Momenteel zijn 17 van de 100 elektrische laadpalen van het PitPoint-netwerk voor het Brussels Gewest in werking. Tegen het einde van de winter moeten er daar nog 35 bijkomen en tegen het eind van volgend jaar moet het volledige netwerk van publieke laadpalen uitgerold zijn. Dat verklaarde minister van Mobiliteit Elke Van den Brandt (Groen) […] Het bericht Brussel telt 35 publieke laadpalen extra tegen einde van de winter verscheen eerst op Metro. [naar artikel]


9. Tegen de zomer 100 publieke laadpalen in Brussel (17/01/2020 - Metro)

De Brusselse mobiliteitsminister Elke Van den Brandt (Groen) laat weten dat er tegen de zomer 100 publieke laadpalen zullen zijn in Brussel. Dat zegt ze in een reactie op het artikel in De Tijd over het Brusselse stroomnet, dat niet klaar zou zijn voor de elektrische auto. De Brusselse minister van Mobiliteit Elke Van den […] Het bericht Tegen de zomer 100 publieke laadpalen in Brussel verscheen eerst op Metro. [naar artikel]


10. Is ons elektriciteitsnet geschikt voor laadpalen van auto’s? In Brussel is dat een probleem, in Vlaanderen minder (17/01/2020 - VRT NWS)

We worden aangespoord om klimaatvriendelijker te rijden. En dus wordt er al snel gekeken in de richting van de elektrische auto. Maar is ons elektriciteitsnet wel geschikt voor de laadpalen van zulke auto's? In Brussel is het antwoord: nee, en ook in de historische centra van de Vlaamse steden bestaat het probleem, zij het in mindere mate. Hoe komt dat? [naar artikel]


Vers van de pers.
Alle Vlaamse Krantenkoppen.
Elke minuut geupdate.
De Krantenkoppen dagelijks in je mailbox?
Gratis dagelijks de krantenkoppen in je mailbox!

© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.

Dagelijks de populairste artikels in je mailbox?

Je kan je op elk moment uitschrijven!