Alle Vlaamse Krantenkoppen. Elke minuut geupdate. Vers van de pers.
Het Belang van Limburg

Squid Game-actrice is het nieuwe gezicht van Louis Vuitton

11/10/2021 - 12:12
"De Zuid-Koreaanse actrice HoYeon Jung, die in de populaire Netflix-reeks gestalte geeft aan Kang Sae-byeok (nummer 067), is in één klap wereldberoemd geworden. Ze ging van enkele honderden naar miljoenen Instagramvolgers en intussen heeft ze ook al een deal met het prestigieuze Franse luxemerk Louis Vuitton op zak. "

Gerelateerde krantenkoppen:

1. Van 410.000 naar 16 miljoen volgers: ‘Squid Game’-actrice HoYeon Jung is het nieuwe gezicht van Louis Vuitton (07/10/2021 - Het Laatste Nieuws)

Wie rondloopt op deze planeet heeft ongetwijfeld gehoord van de populaire Zuid-Koreaanse serie ‘Squid Game’. Momenteel staat hij op Netflix op nummer 1 in meer dan 90 landen, goed voor heel wat kijkers dus. Ook luxemerk Louis Vuitton wil graag een stukje van dat succes meepikken. Zij kondigden gisteren op hun Instagrampagina aan dat actrice en topmodel HoYeon Jung (27), een van de hoofdpersonages uit de serie, hun nieuwe ambassadrice zal worden. [naar artikel]


2. Squid Game-actrice is het nieuwe gezicht van Louis Vuitton (11/10/2021 - Het Belang van Limburg)

De Zuid-Koreaanse actrice HoYeon Jung, die in de populaire Netflix-reeks gestalte geeft aan Kang Sae-byeok (nummer 067), is in één klap wereldberoemd geworden. Ze ging van enkele honderden naar miljoenen Instagramvolgers en intussen heeft ze ook al een deal met het prestigieuze Franse luxemerk Louis Vuitton op zak. [naar artikel]


3. ‘Squid Game’-maker Hwang Dong-hyuk brengt met acteur Anupam Tripathi (Ali) bezoek aan set ‘Squid Game: The Challenge’ (10/11/2023 - Newsmonkey)

Later deze maand verschijnt Squid Game: The Challenge op Netflix. Het gaat om de realityversie van de razend populaire Zuid-Koreaanse Netflixreeks Squid Game, waarin 456 deelnemers het tegen elkaar zullen opnemen in de opdrachten uit de reeks én ook enkele nieuwe uitdagingen. De set van Squid Game werd voor The Challenge volledig nagebouwd en die […] The post ‘Squid Game’-maker Hwang Dong-hyuk brengt met acteur Anupam Tripathi (Ali) bezoek aan set ‘Squid Game: The Challenge’ appeared first on Newsmonkey. [naar artikel]


4. Louis Vuitton blaast 200 kaarsjes uit. Onze moderedacteur schetst hoe het luxemerk de wereld veroverde: “Al op zijn 14e trok Vuitton naar Parijs” (20/08/2021 - Het Laatste Nieuws)

Vorige week vierden we de 200ste verjaardag van meneer Louis Vuitton, de oprichter van het geliefde gelijknamige label. Voor de gelegenheid lanceert het Franse modehuis een videogame, een roman, een documentaire en een moderne update van de iconische LV-koffer. NINA’s moderedacteur David Devriendt bespreekt de indrukwekkende geschiedenis van het merk. “Vuitton had het niet breed. Hij deed twee jaar over zijn tocht naar Parijs.” [naar artikel]


5. Van een daklozenbestaan in Brussel naar het gezicht van Louis Vuitton (30/07/2020 - Het Nieuwsblad)

Het gaat hard voor Marie-Pierra Kakoma (24). Vijf jaar geleden was ze dakloos en sliep ze op straat in Brussel. Vandaag is ze het gezicht van de nieuwe Louis Vuitton-campagne. [naar artikel]


6. De nieuwe Britse postpunkrevelatie Squid brengt eerste plaat uit en die is even wazig als wervelend (10/05/2021 - De Morgen)

Ze werden al langer getipt als één van de meest opwindende beloftes in Engeland. Maar nu voegt Squid ook de daad bij het woord. Met ‘Bright Green Field’ hebben ze geen veilig, maar wél een overtuigend debuut in handen. ‘Of we de tijdsgeest vatten? Ik hoop oprecht van niet. Tijdloosheid is onze enige ambitie.’ [naar artikel]


7. Kleurrijk, gruwelijk en herkenbaar: het succes van de nieuwe hitreeks "Squid game" op Netflix verklaard (28/09/2021 - VRT NWS)

Dé nieuwe hitserie van het moment op streamingdienst Netflix is een Zuid-Koreaanse griezelige thriller. "Squid game" vertelt het verhaal van een dodelijke en gruwelijke afvallingsrace. Een spel op leven en dood, dat zich afspeelt op een beklemmende en bijzonder trage manier. Desondanks gaan tieners en twintigers wereldwijd voor de bijl. Vanwaar dat succes? "Op het eerste gezicht lijkt dat niet zo, maar eigenlijk is "Squid game" heel herkenbaar." [naar artikel]


8. Netflix voert nieuwe telmethode voor kijkcijfers in na populariteit ‘Squid Game’ (20/10/2021 - Het Laatste Nieuws)

Netflix gaat een nieuwe methode hanteren om te meten hoe vaak een programma bekeken wordt, zo laat de streamingdienst weten in hun jaarlijks rapport. Het nieuws komt er na het succes van de Zuid-Koreaanse reeks ‘Squid Game’, die momenteel geregistreerd staat als de best bekeken Netflixreeks tot nu toe. [naar artikel]


9. Nieuwe ‘League of Legends’-animatieserie stoot ‘Squid Game’ van de troon op Netflix (09/11/2021 - Het Laatste Nieuws)

De nieuwe animatieserie ‘Arcane’, die gebaseerd is op de populaire game ‘League of Legends’, is momenteel de meest bekeken serie op Netflix. Zo stoot ‘Arcane’ de Koreaanse reeks ‘Squid Game’ van de troon, die al sinds z’n release op nummer één staat. [naar artikel]


10. Nieuwe Zuid-Koreaanse serie ‘Hellbound’ nog populairder dan ‘Squid Game’ (23/11/2021 - Het Laatste Nieuws)

De nieuwe Zuid-Koreaanse fantasy-horrorserie ‘Hellbound’ van Netflix is in één nacht tijd een wereldwijd fenomeen geworden. Daardoor ziet het ernaar uit dat ‘Hellbound’ zijn voorganger ‘Squid Game’ van de troon heeft gestoten als meest bekeken tv-show op het streamingplatform. Volgens FlixPatrol had de serie slechts één dag nodig om de populairste show te worden in 24 verschillende landen, waaronder Korea, Hongkong, Mexico en Saoedi-Arabië. Ook in ons land staat de nieuwe serie al op nummer twee. [naar artikel]


Vers van de pers.
Alle Vlaamse Krantenkoppen.
Elke minuut geupdate.
De Krantenkoppen dagelijks in je mailbox?
Gratis dagelijks de krantenkoppen in je mailbox!

© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.

Dagelijks de populairste artikels in je mailbox?

Je kan je op elk moment uitschrijven!