Wie rondloopt op deze planeet heeft ongetwijfeld gehoord van de populaire Zuid-Koreaanse serie ‘Squid Game’. Momenteel staat hij op Netflix op nummer 1 in meer dan 90 landen, goed voor heel wat kijkers dus. Ook luxemerk Louis Vuitton wil graag een stukje van dat succes meepikken. Zij kondigden gisteren op hun Instagrampagina aan dat actrice en topmodel HoYeon Jung (27), een van de hoofdpersonages uit de serie, hun nieuwe ambassadrice zal worden. [naar artikel]
De Zuid-Koreaanse actrice HoYeon Jung, die in de populaire Netflix-reeks gestalte geeft aan Kang Sae-byeok (nummer 067), is in één klap wereldberoemd geworden. Ze ging van enkele honderden naar miljoenen Instagramvolgers en intussen heeft ze ook al een deal met het prestigieuze Franse luxemerk Louis Vuitton op zak. [naar artikel]
Later deze maand verschijnt Squid Game: The Challenge op Netflix. Het gaat om de realityversie van de razend populaire Zuid-Koreaanse Netflixreeks Squid Game, waarin 456 deelnemers het tegen elkaar zullen opnemen in de opdrachten uit de reeks én ook enkele nieuwe uitdagingen. De set van Squid Game werd voor The Challenge volledig nagebouwd en die […] The post ‘Squid Game’-maker Hwang Dong-hyuk brengt met acteur Anupam Tripathi (Ali) bezoek aan set ‘Squid Game: The Challenge’ appeared first on Newsmonkey. [naar artikel]
Vorige week vierden we de 200ste verjaardag van meneer Louis Vuitton, de oprichter van het geliefde gelijknamige label. Voor de gelegenheid lanceert het Franse modehuis een videogame, een roman, een documentaire en een moderne update van de iconische LV-koffer. NINA’s moderedacteur David Devriendt bespreekt de indrukwekkende geschiedenis van het merk. “Vuitton had het niet breed. Hij deed twee jaar over zijn tocht naar Parijs.” [naar artikel]
Het gaat hard voor Marie-Pierra Kakoma (24). Vijf jaar geleden was ze dakloos en sliep ze op straat in Brussel. Vandaag is ze het gezicht van de nieuwe Louis Vuitton-campagne. [naar artikel]
Ze werden al langer getipt als één van de meest opwindende beloftes in Engeland. Maar nu voegt Squid ook de daad bij het woord. Met ‘Bright Green Field’ hebben ze geen veilig, maar wél een overtuigend debuut in handen. ‘Of we de tijdsgeest vatten? Ik hoop oprecht van niet. Tijdloosheid is onze enige ambitie.’ [naar artikel]
Dé nieuwe hitserie van het moment op streamingdienst Netflix is een Zuid-Koreaanse griezelige thriller. "Squid game" vertelt het verhaal van een dodelijke en gruwelijke afvallingsrace. Een spel op leven en dood, dat zich afspeelt op een beklemmende en bijzonder trage manier. Desondanks gaan tieners en twintigers wereldwijd voor de bijl. Vanwaar dat succes? "Op het eerste gezicht lijkt dat niet zo, maar eigenlijk is "Squid game" heel herkenbaar." [naar artikel]
Netflix gaat een nieuwe methode hanteren om te meten hoe vaak een programma bekeken wordt, zo laat de streamingdienst weten in hun jaarlijks rapport. Het nieuws komt er na het succes van de Zuid-Koreaanse reeks ‘Squid Game’, die momenteel geregistreerd staat als de best bekeken Netflixreeks tot nu toe. [naar artikel]
De nieuwe animatieserie ‘Arcane’, die gebaseerd is op de populaire game ‘League of Legends’, is momenteel de meest bekeken serie op Netflix. Zo stoot ‘Arcane’ de Koreaanse reeks ‘Squid Game’ van de troon, die al sinds z’n release op nummer één staat. [naar artikel]
De nieuwe Zuid-Koreaanse fantasy-horrorserie ‘Hellbound’ van Netflix is in één nacht tijd een wereldwijd fenomeen geworden. Daardoor ziet het ernaar uit dat ‘Hellbound’ zijn voorganger ‘Squid Game’ van de troon heeft gestoten als meest bekeken tv-show op het streamingplatform. Volgens FlixPatrol had de serie slechts één dag nodig om de populairste show te worden in 24 verschillende landen, waaronder Korea, Hongkong, Mexico en Saoedi-Arabië. Ook in ons land staat de nieuwe serie al op nummer twee. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.