Van oogschaduw tot lipgloss, het Limburgse make-upmerk Cent Pur Cent lanceert dit najaar een gezonde make-uplijn voor kinderen. “Geen chemische brol, maar natuurlijke producten om veilig mee te experimenteren”, zegt de Hasseltse CEO Caroline Rigo. [naar artikel]
Hoewel je tijdens het wielrennen heel wat op je gezicht krijgt, is dat meestal geen make-up. Modder en gras alom, over foundation wordt zelden gerept. Tijd om daar verandering in te brengen, vond de Hasseltse onderneemster Caroline Rigo. Deze winter werkt ze daarom samen met de Belgische veldwielrensters van het De Ceuster Bonache Cycling Team om hun gelaat extra in de verf te zetten en dat ook nog eens op een helemaal natuurlijke manier. [naar artikel]
Onder ruime belangstelling gaf de Limburgse onderneemster Caroline Rigo (Cent Pur Cent, i.am.klean, Rigorgeous, Blush Academy, Café Beauté) in hotel Terhills de aftrap voor het feestelijk 5-jarige bestaan van Cent Pur Cent. De Hasseltse nam ook even de tijd om terug te blikken op het voorbije coronajaar, waarin ze samen met haar team werd uitgedaagd om snel te schakelen. [naar artikel]
Fans van Camille Dhont (22) hadden het bij het rechte eind. Na een verdachte teaser vorige maand kondigt de zangeres nu op Instagram aan dat ze haar eerste make-uplijn uitbrengt. De nieuwe collectie is een samenwerking met het merk ‘Cent Pur Cent’ en komt uit op 24 april. [naar artikel]
De zoektocht naar gezond, makkelijk en betaalbaar kent Martine Prenen (55) als geen ander. Natuurlijk willen we allemaal lekker in ons vel zitten... [naar artikel]
Cent Pur Cent, een mineraal maquillagemerk van eigen bodem, komt met een primeur: make-up speciaal voor kinderen. “De producten zijn zo natuurlijk mogelijk en dermatologisch getest zodat jouw kleine spruit op een veilige manier kan spelen met make-up”, aldus Caroline Rigo, het brein achter het label. Maar hoe veilig is het écht? Wij vroegen het aan dermatoloog Thomas Maselis. “Ik heb mijn bedenkingen bij zo'n make-uplijn op kindermaat.” [naar artikel]
De communities van de minerale make-uplijnen Cent Pur Cent en i.am. klean verzamelden maar liefst 6.000 euro bij elkaar voor 'SAMEN voor Limburg in nood', het project waarmee Een Hart voor Limburg de door watersnood getroffen gezinnen steunt. [naar artikel]
Ze hebben beiden Limburgse roots en zijn steeds op zoek naar de lichtste en efficiëntste formules in hun eigen beautytak. Wanneer Cent Pur Cent en Nomige de krachten bundelen, kan het resultaat niet anders dan potten breken. [naar artikel]
Halsey heeft maandag laten weten dat ze een make-upmerk met de naam About-Face heeft opgestart. De 26-jarige Amerikaanse treedt daarmee in de voetsporen van onder meer Lady Gaga, Alicia Keys en Pharrell Williams, allemaal popsterren die een beautylabel oprichtten. [naar artikel]
Halsey heeft maandag laten weten dat ze een make-upmerk met de naam About-Face heeft opgestart. De 26-jarige Amerikaanse treedt daarmee in de voetsporen van onder meer Lady Gaga, Alicia Keys en Pharrell Williams, allemaal popsterren die een beautylabel oprichtten. [naar artikel]
Op dinsdag 4 februari is het Wereldkankerdag. Daarom legt het Belgische make-upmerk Cent Pur Cent (ex-)kankerpatiënten volgende week in de watten. In zeven apotheken in Vlaanderen kunnen dames een gratis workshop volgen. Daarin leren ze hoe ze zich tijdens of na hun kankerbehandeling mooi en veilig kunnen maquilleren. Chemo zorgt vaak voor haaruitval en ook […] Het bericht TIPS & TRENDS. Kankerpatiënten kunnen aangepaste make-upworkshops volgen verscheen eerst op Metro. [naar artikel]
Tot 2006 was Martine Prenen (56) als omroepster en presentatrice van onder meer ‘De Rode Loper’ alomtegenwoordig op de openbare omroep. Na haar ontslag bij de VRT verdween ze grotendeels van het scherm, maar stilzitten deed ze niet. Intussen werkt Prenen vooral als gezondheidscoach en auteur. [naar artikel]
Happiness coach. Gezondheidsconsulent. Foodgoeroe. Spreker. Schrijfster. Vlogster. En oma. Martine Prenen (55) straalt en bruist. De tijd heeft... [naar artikel]
Iedereen die af en toe z’n tv aanzet, herkent haar ongetwijfeld. Actrice Liandra Sadzo kende haar grote doorbraak op vijftienjarige leeftijd dankzij D5R en sindsdien is ze niet meer tegen te houden. Na het scherm verovert Sadzo nu ook je badkamerkastje, want samen met het Belgische make-upmerk i.am.klean lanceert ze nu haar eigen collectie. [naar artikel]
Amper één jaar oud is de Hasseltse make-uplijn Cent Pur Cent, en nu al gaat het merk internationaal. De producten van Caroline Rigo werden in maart dit jaar opgemerkt door La Redoute Frankrijk tijdens een cosmeticabeurs in Bologna. Ondertussen is de minerale make-up al drie weken online verkrijgbaar via de website van de e-commerce leider in Frankrijk. “Eerst hield ik de boot nog wat af”, vertelt Rigo. “Ik geloofde nooit dat zo’n grote speler effectief met onze producten in zee zou gaan.” Ook in Duitsland en Griekenland is er interesse voor de make-uplijn. [naar artikel]
Martine Prenen heeft een boek geschreven over de menopauze 'Menopower' en dat zal niemand ontgaan. In het radioprogramma 'Alloo Op Zondag' op [naar artikel]
Health en happiness! Dat is het motto van coach Martine Prenen (54). Veel vrouwen bibberen bij de gedachte van het cijfer 5 voor hun leeftijd, maar... [naar artikel]
Selena Gomez heeft via Instagram aangekondigd dat ze haar eigen make-upmerk zal uitbrengen. Het krijgt de naam Rare Beauty en is daarmee vernoemd naar haar laatste album ‘Rare’ dat in januari uitkwam. [naar artikel]
Het is het moment om vaatwastabletten in te slaan, volgens Promojagers België. Door acties bij drogisterij Kruidvat en discounter Colruyt betaal je nu maar 13 cent per tab. “Dat is erg goedkoop, anders is dat makkelijk 35 cent”, aldus Promojager Gunther Devisch. [naar artikel]
58 muntjes van 5 cent, 49 van 2 cent en 112 van 1 cent had de 17-jarige Milan uit Linden bij zich. Maar hij mocht er in een Leuvense Panos niet mee betalen. [naar artikel]
Ruim 650 vrouwen trotseerden afgelopen zaterdag de hittegolf voor de eerste editie van het make-upfestival KabukiFest in Ipanema Hasselt. Beautyonderneemster Caroline Rigo (Rigorgeous), bekend van o.a. het minerale make-u merk Cent Pur Cent en het beautyconcept Café Beauté Hasselt, luisterde aandachtig naar de meer dan 14.000 vrouwen in de Facebook-community die al lang luidop droomden van hun eigen make-upfestival. Vanuit alle uithoeken van Vlaanderen kwamen ze afgezakt naar Hasselt, waar iedereen genoot van een festivaldag gevuld met make-up, lekkere hapjes en drankjes. Ook Bekend Vlaanderen was op de afspraak, met o.a. Amaryllis Temmerman, Anke Buckinx, Micha Marah en Evelyn Hoste. [naar artikel]
Ze heeft niet alleen een neus voor beautyproducten, maar ook eentje voor lekker eten. Van de lekkerste cappuccino tot de beste hapjes en tapjes: de Hasseltse onderneemster Caroline Rigo van Cent pur Cent en Café Beauté tipt haar favorietjes. [naar artikel]
Martine Prenen (45) heeft een nieuw boek uit. 'Forever Young' staat boordevol tips voor een aangenamer leven. En daarbij hoort ook betere seks,... [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.