Volkswagen. BMW. Mercedes. Citroën. Het zijn vier van de vijf populairste merken bij autodieven. En het was de redding voor Niels Destadsbader tijdens de finale in zijn eerste deelname aan ‘De Slimste Mens ter Wereld’. Niels speelde klasmaatje en model Cesar Casier naar huis. MNM-presentatrice Dorianne Aussems was de eerste Slimste Mens editie 2021. In een erg amusante aflevering. [naar artikel]
Volkswagen. BMW. Mercedes. Citroën. Het zijn vier van de vijf populairste merken bij autodieven. En het was de redding voor Niels Destadsbader tijdens de finale in zijn eerste deelname aan ‘De Slimste Mens ter Wereld’. Niels speelde klasmaatje en model Cesar Casier naar huis. MNM-presentatrice Dorianne Aussems was de eerste Slimste Mens editie 2021. In een erg amusante aflevering. [naar artikel]
Op haar 13de al schreef ze een eerste scenario van haar eigen begrafenis, bloemen en muziek incluis. Vandaag is ze begonnen aan de finale versie. [naar artikel]
Het sneeuwt voor het eerst sinds lang in Florida en de Niagarawatervallen zijn bevroren. In Australië spuiten de inwoners hun daken nat opdat het... [naar artikel]
Dagelijks worden in ons land 28 voertuigen gestolen. Volkswagen blijft het meest in trek bij dieven, maar ook goedkopere merken als Dacia en Skoda zijn niet meer veilig voor autodieven. [naar artikel]
Als autodieven in Limburg op pad gaan, zoeken ze vooral de merken Mercedes, BMW en Ford. Dat blijkt uit criminaliteitsstatistieken van de federale politie. Het aantal autodiefstallen gaat in ons land al jaren fors naar beneden, maar volgens een Brits onderzoek doet België het nog altijd niet goed in Europa. [naar artikel]
Na alle commotie over de aankondiging van een attractie in het thema van de populaire TikTokkers Celine en Michiel, liet Plopsa vandaag weten dat het alle projecten met influencers tijdelijk stopzet. Het park zegt geschrokken te zijn van het cyberpesten en het taalgebruik van de fans en tegenstanders van het duo. “Influencers zijn sterke merken, en sterke merken hebben fans die door het vuur gaan voor hun merk”, aldus onderzoeker Jeroen Naudts. [naar artikel]
De Belgische automobielsector heeft een goed 2016 achter de rug. De verkoop van nieuwe personenwagens steeg met 7,7 procent tot 539.519 voertuigen, zo meldt sectorfederatie Febiac maandag. Enkel in 2011 en 2010 werden nog meer nieuwe wagens aan de man gebracht. [naar artikel]
De klad zit in de autosector. In de eerste helft van dit jaar werd in de Europese Unie liefst 14?procent minder auto’s verkocht. Na de coronacrisis, het tekort aan grondstoffen en de recessie die eraan komt, is het de zoveelste klap voor de constructeurs. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.