De nieuwe radiocijfers zijn bekend. In de maanden mei, juni, juli en augustus luisterden de meeste mensen naar Radio 2. Net zoals in het verleden ook al vaak het geval was. Qmusic staat op de tweede plaats met een marktaandeel van 13,15%. De derde plaats is voorzien voor de radiozender Joe. [naar artikel]
De Vlaming blijf van radio houden, meestal trouw aan één zender, al zijn er opnieuw lichte wijzigingen. Vergeleken met 2016 verliest vooral MNM... [naar artikel]
Op woensdag werden de nieuwe CIM-cijfers bekendgemaakt. Traditiegetrouw luisterden de meeste mensen in de maanden mei, juni, juli en augustus naar Radio 2. Met de overige VRT-radiozenders gaat het echter minder goed. [naar artikel]
Radio 2, al decennia het grootste radiomerk in Vlaanderen, zakt weg onder 25 procent marktaandeel. En verliest zo op een half jaar tijd zo’n 20 procent van zijn aanhang. Eén en ander blijkt uit de meest recente meting die zopas is vrijgegeven. [naar artikel]
Moeilijk najaar voor MNM wat betreft het bereik. De VRT-jongerenzender verloor 1,2% van zijn marktaandeel. Grote winnaar van het najaar zijn Radio 1 en Radio2 die meer dan een procentpunt stegen. Commerciele zenders Qmusic en Joe blijven min of meer status quo. [naar artikel]
Het Centrum voor informatie over de media (CIM) heeft vandaag de luistercijfers voor het najaar van 2018 bekend gemaakt. Radio 2 heerst nog steeds... [naar artikel]
Radio 2, van de Vlaamse Radio en Televisie (VRT), blijft de grootste zender van Vlaanderen. Dat blijkt vandaag uit de nieuwste CIM-cijfers. Ook Klara en Nostalgie gaan er lichtjes op vooruit in vergelijking met de eerste golf in 2016. Studio Brussel tekent voor het grootste verlies van luisteraars. [naar artikel]
Radio 2 van de openbare omroep VRT staat met een marktaandeel van 31,84 procent afgetekend op nummer één van de lijst van de populairste radiozenders. Dat blijkt uit de jongste CIM-cijfers die donderdag bekend werden gemaakt. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.